Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #81 Skrevet 19. februar 2010 "Typen min får iallefall en del sex siden disse mennene jeg har truffet ute, fortsatt kan tenne meg i hode" Ja her kommer det: Faen for en ekkel kjerring du er. For det første, om du mener at sex er noe typen din får, som du deler ut, er du allerede ute å kjøre. Om du tror at sex er noe du kan kontrollere, så fortjener du å bli bedratt. For det andre, å ha sex med typen din fordi du er blitt tent av andre, er ekkelt. Klarer du ikke bli tent på typen din burde du seriøst revurdere forholdet ditt. Du forteller ikke om du stort sett har sex med typen din når du er blitt tent av andre, eller om du bare sper på med dette, men når du omtaler sex som noe som du gir typen din, regner jeg med du stort sett bruker andre menn for å gjøre deg klar til å ha sex med typen din. Innlegget ditt tyder på at det er noe alvorlig galt med deg, eller med forholdet ditt. Når det er sagt skal det nevnes at en sak alltid har to sider, så om du føler deg truffet, eller feiltolket, kom gjerne med en korreksjon.... Gir sex var bare feil måte å ordlegge seg på. Typen tenner meg, så det er bare for å spe på som du sier, og det funker godt. Å diskusjonen var jo på om at folk lettere var utro når de manglet sex i forholdet, det er altså ikke tilfelle her, men man kan tennes av nye, og spennende mennsker fordi om.
Gjest Gjest_snuppa_* Skrevet 20. februar 2010 #82 Skrevet 20. februar 2010 Har tenkt på det samme, og ikke bare den kvelden kanskje... Svaret på prevansjon er ja og nei. Alt foregikk så fort, på en benk bak nermeste hjørne. Æsj dette suger. Vet ikke hvem dette var så har ikke noe mulighet til å få tatt kontakt og sjekket opp hva som egentlig foregikk og om dette er noe hun gjør ofte.. Takk for saklige svar iallefall.. Hun er sikkert gift med en mann som aldri vil ha sex..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå