Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var ute og tok en pils med gutta i helga. Stemningen ble bra og vi dro på et utested. Litt utpå kvelden måtte jeg ut i minibanken for å ta ut penger, da jeg var på vei inn igjen ble jeg stoppet av en av damene som hadde vært på samme utested som oss, hun la ingenting imellom og spurte direkte om jeg fant henne sexy, om jeg hadde lyst på henne osv. Var litt brisen og svarte erlig at hun ikke så helt dum ut, noe som var sant. Slank liten spretten dame, mørk blond og med deilige former.

Det endte opp med at vi havnet bak nermeste bygg, på en benk hvor det skjedde litt av hvert. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvem dette var, da det hele var over dro vi bare hvert til vårt i taxi. Jeg har dame og er nå veldig usikker på hva jeg skal gjøre.

Dette kan høres ut som en dårlig novelle men det skjedde faktisk omtrent slik, det var deilig men samtidig har jeg i ettertid hatt problemer med å forstå hvorfor denne unge damen var så målrettet i sin sak. Hun hadde perfekt kropp, var søt og hadde en nydelig stemme så hun skulle ikke ha problemer med å skaffe seg en type. Aldri vært ute for noe lignende...

Regner med jeg blir dynget ned med sinte svar fra damer angåend moral og bla bla bla, men det jeg lurer på er hvordan denne damen tenkte egentlig.. Det hele var ren sex bare, hadde ingen følelser for dama da jeg aldri har møtt henne verken før eller siden.

Nå lurer jeg på om jeg skal fortelle dette til dama mi da det gnager litt. Regner med at det blir slutt mellom oss hvis dette kommer fram da hun har gitt klare signaler om dette tidligere.

Tilslutt før jeg blir kastet til ulvene: Ta vare på forholdet til partnerne deres, tenk over min historie når derre gang på gang på gang avviser partneren deres og aldrig selv tar initiativ til sex eller å engang prate om seksualitet. Etter lang nok tid kan ting skje, og jeg er rimelig sikker på at jeg hadde avvist denne unge damen om jeg hadde hatt et bedre sexuelt forhold på hjemmefronten. Vet at jeg også selv er ansvarlig for dette, men jeg har prøvd lenge...

Videoannonse
Annonse
Gjest Alabama
Skrevet
Tilslutt før jeg blir kastet til ulvene: Ta vare på forholdet til partnerne deres, tenk over min historie når derre gang på gang på gang avviser partneren deres og aldrig selv tar initiativ til sex eller å engang prate om seksualitet. Etter lang nok tid kan ting skje, og jeg er rimelig sikker på at jeg hadde avvist denne unge damen om jeg hadde hatt et bedre sexuelt forhold på hjemmefronten. Vet at jeg også selv er ansvarlig for dette, men jeg har prøvd lenge...

Ikke legg skylden over på dama di som ikke vil ha sex med deg! :fy_fy:

Morsom historie, helt til du fortalte at du hadde kjærste.

Du lurer på hvordan denne dama tenkte; hun tenkte nok at hun ville knulle siden hun var kåt, og syntes sikkert du var en kjekk fyr. Ikke noe mer hokus pokus enn det...

Skrevet

Skulle ikke forundre meg om hun dama du møtte var en ex veninne av meg. Hun holdt på sånn som du beskriver og har den laveste selvtilliten du kan tenke deg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

eller dama de som har betalt noen for å teste om du er trofast....... sånn..... der fikk du noe å tenke på, ja.... kaaaanskje hun vet allerede.... hmmmm...... du sliter litt ja!

Gjest Lillebøll
Skrevet

Så det er ok å være utro om dama hjemme ikke vil og ei villig ei på byen tilbyr seg?

Jaja, i desperate tider er vel det meste tillatt.

Men hva hun tenkte, trengte hun å tenke så mye da? Hva tenkte du? Til og med damer kan være så kåte at faktisk bare vil ha et knull der og da.

Skrevet

Utroskap er utroskap. Du virker rett og slett litt billig. Skal det liksom ikke noe mere til før du åpner buksesmekken?

Gjest StockDama
Skrevet

En ting er hvertfall sikkert....du tenkte ikke.

Så egoistisk du er =/

Skrevet
Ikke legg skylden over på dama di som ikke vil ha sex med deg! :fy_fy:

Morsom historie, helt til du fortalte at du hadde kjærste.

Du lurer på hvordan denne dama tenkte; hun tenkte nok at hun ville knulle siden hun var kåt, og syntes sikkert du var en kjekk fyr. Ikke noe mer hokus pokus enn det...

Skylder ikke på noen andre enn meg selv jeg, bare prøver å finne ut hvorfor jeg ble med på dette bortsett fra at jeg var sånn passe brisen.. Er fullstendig klar over hvem sin skyld dette var.

Det er greit nok å være kåt, men å legge seg etter når jeg tilfeldigvis må ut en tur får å få meg med i buskene, det er vel litt ape.. Føler meg som et jævlig lett bytte ja men det kom mildt sagt veldig brått på og hadde aldri forestilt meg at noe slikt kom til å skje men høres fornuftig ut at hun var kåt, men som sagt var hun såpass lekker at det ikke skulle være noe problem å få seg et ligg med hvem som helst.. Det er vel årsaken til at jeg ble med også :/

eller dama de som har betalt noen for å teste om du er trofast....... sånn..... der fikk du noe å tenke på, ja.... kaaaanskje hun vet allerede.... hmmmm...... du sliter litt ja!

Jaja, det får så være, har hun betalt noen for en slik test så får det være det samme ^^

Veldig blandede følelser etter dette ja, har sånn passe dårlig selvtillit selv også, men dette hjalp faktisk på andre veien.

Er som sagt klar over at dette ikke var spesielt smart så moralprekener trengs ikke, men er klar over at de kommer når man poster en slik historie på et forum.

Skrevet

Du tenkte ikke med det øverste hodet, det er jo hevet over enhver tvil.

Skrevet
En ting er hvertfall sikkert....du tenkte ikke.

Så egoistisk du er =/

Vet, men gjort er gjort å nå prøver jeg å rydde opp i skallen.. Du kjenner ikke meg, men dømme uten å kjenne detaljer er det vel mange som er gode på her. Har du tabbet deg ut noengang? :,(

Gjest Alabama
Skrevet

Du burde ikke si noe til dama di ihvertfall.

Gjest Alabama
Skrevet

Det er ikke sikkert du var hennes første offer den kvelden... Håper du brukte prevensjon...

Skrevet
Veldig blandede følelser etter dette ja, har sånn passe dårlig selvtillit selv også, men dette hjalp faktisk på andre veien.

Er som sagt klar over at dette ikke var spesielt smart så moralprekener trengs ikke, men er klar over at de kommer når man poster en slik historie på et forum.

Jo, jeg tror faktisk du trenger - ikke bare én moralpreken - men flere, og det har ikke noe med hva slags forum du poster innlegget på. "Ikke spesielt smart"? Det er vel tidenes bagatellisering.

Du fremstiller hendelsen som om du var et viljeløst offer på tross av at du sier at du er fullstendig klar over hvem sin skyld det var. Det går an å si nei vet du. Spesielt hvis man er opptatt.

Stakkars kjæresten din. Håper hun aldri finner ut av hvilken stakkar du er.

Skrevet
Vet, men gjort er gjort å nå prøver jeg å rydde opp i skallen.. Du kjenner ikke meg, men dømme uten å kjenne detaljer er det vel mange som er gode på her. Har du tabbet deg ut noengang? :,(

Dette er ikke en tabbe. En tabbe er å svi kotelettene eller å bomme på doskåla. Utroskap hører ikke hjemme i tabbekategorien.

• Liker 1
Gjest Alabama
Skrevet
Dette er ikke en tabbe. En tabbe er å svi kotelettene eller å bomme på doskåla. Utroskap hører ikke hjemme i tabbekategorien.

:ler:

Godt sagt...

Skrevet
Det er ikke sikkert du var hennes første offer den kvelden... Håper du brukte prevensjon...

Har tenkt på det samme, og ikke bare den kvelden kanskje... Svaret på prevansjon er ja og nei. Alt foregikk så fort, på en benk bak nermeste hjørne. Æsj dette suger. Vet ikke hvem dette var så har ikke noe mulighet til å få tatt kontakt og sjekket opp hva som egentlig foregikk og om dette er noe hun gjør ofte..

Takk for saklige svar iallefall..

Gjest StockDama
Skrevet

Åjoda, en gang kom jeg kl 20:30 til et selskap som skulle begynne kl 20:00, og en gang betalte jeg forsikringa mi 2 dager over tiden.

Det du gjorde var ikke en tabbe...som nevnt over her. Det du gjorde var å svike en person på det groveste. Så ja, jeg innrømmer at jeg dømmer deg, for du tenkte ikke i det heletatt. Man KAN faktisk tenke selv om man er brisen.

Skrevet (endret)
Har tenkt på det samme, og ikke bare den kvelden kanskje... Svaret på prevansjon er ja og nei. Alt foregikk så fort, på en benk bak nermeste hjørne. Æsj dette suger. Vet ikke hvem dette var så har ikke noe mulighet til å få tatt kontakt og sjekket opp hva som egentlig foregikk og om dette er noe hun gjør ofte..

Takk for saklige svar iallefall..

Som et minstkrav bør du teste deg - og ikke finn på å ha sex med kjæresten din i mellomtiden. Såpass skylder du henne.

Endret av vimse
Gjest Alabama
Skrevet
Vet ikke hvem dette var så har ikke noe mulighet til å få tatt kontakt og sjekket opp hva som egentlig foregikk og om dette er noe hun gjør ofte..

Det hadde jo ikke vært noe poeng i å oppsøke henne selv om du visste hvem hun var. Hva er det du vil høre? At hun ikke pleier å gjøre sånne ting, men bare falt pladask for deg? Da hadde hun sikkert ikke stikki av uten å gi deg telefonnummeret...

Du burde bare glemme alt sammen.. Jo mer du tenker over det, jo mer fascinert blir du sikkert av denne mystiske dama, og da kommer det til å gå utover det forholdet du har fra før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...