Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lillebøll
Skrevet

Så planen er å teste deg, fortelle alt til dama og eventuelt la henne ta en avgjørelse?

Hvor ble det av ballene dine gutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vet det jeg trenger å vite. Du var utro.

Det er ingenting som unskylder at partneren er utro. Ikke mangel på sex, ikke dårlig stemning, ingenting. Hvis du befinner deg i et forhold som ikke fungerer kan du forsøke kommunikasjon. Hvis ikke dette virker, bryter du. Det er ikke noe som rettferdiggjør utroskap. Folk som er utro og som forsøker å rettferdiggjøre det med at "partneren min forstår meg ikke/behandler meg dårlig/etc" er feige.

Utroskap er heller ikke ei "skikkelig blemme". Du har vært utro. Hvis du ikke tåler at folk synes at det er forkastelig har du ikke skjønt alvoret i det du har gjort.

Signerer alt det Alice Ayres seier her!

Det er du, og kun du som har drete deg ut, trådstartar! Det finst absolutt ingen gode unnskyldningar for utroskapen din.

Gjest Gjest
Skrevet
Var aldrig meningen at dette skulle være skryt, da hadde jeg fortal det til kompiser. Hvorfor i alle dager skulle jeg være interessert i å skryte om dette til folk jeg ikke kjenner? Selvfølgelig var jeg ute etter råd, samtidig som jeg lurte veldig på hva som skjedde i hode på denne dama.

Og jeg forstår ikke hva som er så interessant med det... Eller... Hvis hun har gjort det med mange, ville det fått deg til å føle deg bedre? Som et offer?

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg passer meg ofte for å poste i tråder som dette, fordi de ofte blir så ampre.. but here it goes!

Jeg syns:

1. IKKE ha sex med dama

2. Test deg asap

3. Fortell hva du ha gjort, eller dump og ikke fortell. Du kjenner henne best, takler hun å få vite syns jeg du bør fortelle, men vet du at det bare blir forferdelig for henne ville jeg vurdert det annerledes.

Jeg tror jeg hadde ønsket å vite hvis kjæresten min hadde vært utro, for som du sier, hadde han bare stukket av etter mange år uten en begrunnelse hadde jeg mest sannsynlig blitt helt ødelagt.

Det viktigste er at hun fortjener å ikke være med en som har vært utro.

Og ja, jeg tror nok at hun du møtte på byen bare var kåt. It happens!

Skrevet (endret)

"Overkåt babe" ??

Jaha? Utrolig bra overskrift du hadde på tråden din du hadde Ts...

Verste jeg vet er folk som dere.

Og at du i tillegg kan sitte å skrive at vi jenter bør passe oss for hvordan vi er med partneren våre? Da sier jeg heller at vi bør passe oss for hvem som bør BLI partnerene våre, så visst litt problemer hjemme er alt som skal til for at han er utro, klarer jeg meg like greit uten.

Stakkars jenten din som et helt uviten om at kjæresten hennes er en drittsekk.

Håper hun går fra deg! Du fortjener henne ikke!!

Endret av vimse
Skrevet

Kan tenkes at det er din egen dame som har leid en for å finne ut om de er trofast eller ikke vet du. Spørsmålet er jo om du brukte kondom eller ikke og hva som fikk deg til å gjøre noe så sløkket som dette. At du skal fortelle det til din sambo er jo helt klart, dette da hun før eller siden får de opplysninger som løser dette likevel.

Gjest Saba Self Dit
Skrevet

Var aldrig [/quotAldri skrives ikke med g på slutten :hår: :sjokk:

Hva er det med deg som starter en tråd, spør om råd og blir fornærmet og takker for deg....skjærp deg litt a....herlighet ta deg i det minste et dypt pust!

Leste nå ditt innlegg nr1 og det holder for meg altså.

DU har dame.....

Ei dame spør deg om hun er sexy, du sier JA og gjør ett å annet med denne dama som forsvinner i en taxi!

HVA sier det om deg?

Hva sier dette om denne dama?

Hva sier dette om dere begge?

At du falt for noe slikt noe tyder på at du kunne ha falt for lignende lureri andre ganger!

Hun dro sex ut av deg og du gikk med på det - igjen sitter damen din å smiler pent til deg fordi hun tror at du er verdens nydeligste!

Sannheten er en annen, du har pult ei annen dame fordi hun SA du var sexy, du ble smigret og gikk på den...hvor er hun i dag da om hun fant deg så fin og flott? Hun så på deg som et lettvint offer som kunne gi henne sex, og det gjorde du....

Dama di da som du sier at du elsker???????

Tror du ikke hun får vite dette en vakker dag?

Skrevet

Utro mennesker er de svakeste personer jeg vet om!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor hun kastet seg over deg?

- Hun kan ha tapt et veddemål.

- Hun kan være verpesyk til 1000.

- Hun kan ha vært sub, og fått en ordre om å finne en mann (men jeg håper det er få Dom som ville ha oppfordet sim partner til å utsette seg for å såpass tor fare)

- Hun kan ha elendig selvtillitt og bruke sex som en form for enten selvmedisinering eller selvskading.

- Hun kan rett å slett vært interessert i et knull.

osvosv

Men test deg (husk at HIV kke oppdages før 6-12 måneder etter smitten, og at menn normalt ikke testes for HPV), og fortell eller bryt. Dette er noe som i så stor grad kan påvirke kjæresten din at du har ikke rett til å ta dette valget på hennes vegne.

Gjest Gjest_trulte_*
Skrevet

Er det ingen her som har trådt over noen grenser?

Ja, ts har gjort noe jævlig, både mot damen og seg selv. Gutten lider, er jo ikke noe tvil om det.

Det du her gjort er selvfølgelig helt bak mål, men det går an å feile, og å reise seg etterpå.

Har vært i situasjon hvor jeg har handlet helt feil.

Fortalte det til min mann dagen derpå full av anger og fyllesyk.

Ikke noen som helst ønsket situasjon, men den var faktisk en vekker for oss.

Det var et tegn på at selv om vi tylsynelatende hadde det bra så var ikke ting bra.

Vi fikk satt oss ned og snakket sammen, og vi snakket i månedsvis.

Dette er flere år siden og vi har det fantastisk bra sammen.

Ikke noen ønsket situasjon, men i vårt tilfelle endte det opp som en positiv vekker.

Gjest Tnita
Skrevet

Håper bare for dama din sin del at du ikke gikk rett hjem til henne, og lå med henne også etter det der og ikke har tenkt å fortelle henne noenting... SÅ lett kan du bare ikke slippe unna. Handling gir konsekvens.

Skrevet

Du har vel opplevd en kvinne som oppfører seg på samme måte som mange av oss menn. Hvordan ville du reagert hvis din kvinne hadde blitt med en mann på samme måte? Ville du ha visst det eller at hun helst holdt kjeft?

Ærlighet varer som oftest lengst...og uten prevensjon er det relativt stor sjanse for sykdommer...spesielt med en kvinne som er såpass lite opptatt av det. Du bør for all del unngå å smitte videre. Hold deg unna sex frem til du har testet deg.

Gjest Pjokk
Skrevet

Jesus Maria og fanden hans oldemor! Trådstarter bad spesifikt om svar på:

Regner med jeg blir dynget ned med sinte svar fra damer angåend moral og bla bla bla, men det jeg lurer på er hvordan denne damen tenkte egentlig.. Det hele var ren sex bare, hadde ingen følelser for dama da jeg aldri har møtt henne verken før eller siden.

Ikke en sinnsyk flamewar angående hva han hadde gjort. Må innrømme at jeg finner det svakt å ikke respektere det ønske, dog er vel ikke jeg noe sterkere.

Først vil jeg prøve å svare på noen av spørsmålene:

Det var nylig en undersøkelse (husker dessverre ikke hvor jeg leste den, så dere får bare stole på meg - eller ikke) angående kvinners seksuelle drømmer/fantasier. Sex med en helt fremmed person, for så å bare gå sin vei, var høyt på listen.

En annen mulighet er jo at hun fant deg tiltrekkende, var blitt varmet opp tidligere (om noen av dere kjenner til teorien av buying temperature, vet hva jeg mener) og slapp det ut på deg.

Nå vil jeg si et par ting om utroskap.

For rundt et år siden var jeg i et forhold med ei jente, alt var topp og hele pakken. I det siste hadde det godt litt nedover, lite kontakt, veldig lite sex, en kjølig undertone. Jeg bestemte meg for å ta en kveld fullt ut, for å slippe og tenke på det. I løpet av kvelden konsumerte jeg en liter vodka 40%. Blandt glimtene fra hukommelsen husker jeg at jeg éndte i en fremmed jentes kjeft og bukser (med hånda vel og merke), utfor et av byens mest poulære steder ... ved stengetid.

På søndags kveld pratet jeg med kjæresten min, og hun beklaget at hun hadde vært så fraværende i det siste, men hun hadde fått et lite reality slap. Hun hadde innsett at hun var på vei inn i et forhold hvor hun følelsene begynte å gå amok - og hun fikk panikk. Jeg var ung og naiv, og tenkte at man måtte basere et forhold på ærlighet ... så jeg fortalte det. Hun tok det ikke lett i det hele tatt, og hevnet seg ved å kline med fremmede folk på byen, i ansiktet mitt.

Jeg har også hatt en annen jente som har vært utro mot meg, uten at jeg gidder gå i detalj her.

Etter dette har jeg blitt hva mange vil kalle en player. Jeg er veldig glad i jenter, og liker jakten bedre enn prisen. Siden nyttår har jeg vært i halsen og buksene på alt for mange jenter i forhold. Blant annet ei som var forlovet og ei som hadde vært i et 4års forhold. Hvordan kan jeg ha samvittighet til slikt, kan en spørre. Det er ikke mitt ansvar at jenta skal være trofast.

Hun jeg holder på med nå, hentet jeg ut fra et 3 års forhold. Hun bodde hos fyren, hun er oppdratt strengt kristent og var helt sikker på at hun skulle gifte seg med vedkommede - men de siste par månedene hadde forholdet skrantet. Hun fortalte at hun hadde ventet 8 måneder med å ha sex med han. Det tok meg faktisk lengre tid enn "normalt" å kunne kysse henne, men jeg brukte ikke 8 måneder på sex - bare 5 timer. Det som forbauset meg var hvordan ting skiftet: i det ene øyeblikket var hun kåt og man-hungry, i det andre gråt hun pga dårlig samvittighet, før hun skiftet tilbake til kåt - rinse and repeat. (Vi har faktisk vært i lag i 3 måneder nå, med et sort of "åpent forhold" - hvor jeg har vært så godt som trofast hele tiden (dvs, har ikke penetrert ei anna jente til tross for det åpne forholdet))

Hva har alt dette lært meg?

Enhver person kan være utro om de rette knappene trykkes på (var ei som hver gang kjæresten gikk på do, klinte og tafset på meg). Jeg finner det lettere å stikke tungen i halsen på ei jente i forhold enn de som er singel (gudene vet hvorfor). Jeg er ikke i stand til å være fullstendig trofast foreløpig - noe som jeg virkelig håper jeg vokser av meg etter hvert.

Uff, ble en veldig lang post - men følte at mitt synspunkt burde være med i denne diskusjonen/flame war.

Skrevet

Jeg er faktisk enig i at de aller fleste kan være utro om de rette forutsetninger er til stede. Som regel opplever vi det alle i en eller annen form i løpet av livet. Hvordan man velger å håndtere det i etterkant sier mer om personen enn selve utroskapen. Unge mennesker dømmer kanhende hardere enn de med litt mer erfaring?

Skrevet (endret)
For rundt et år siden var jeg i et forhold med ei jente, alt var topp og hele pakken. (...) Jeg var ung og naiv, (...)

I rest my case...

Endret av Alice Ayres
Gjest Pjokk
Skrevet
I rest my case...

Jeg finner vektleggingen din morsom. Du framhever først det faktum at jeg var i et forhold for et år siden. Så dreger du fram, samt framhever, min lille spøk om at jeg var ung og naiv - det er bare et år siden, så det er jeg fortsatt. Det er dog merkelig hvordan du ignorerer resten av setningen(i og med at min naivitet kun var en innledning til hovedpoenget), hvor jeg forteller hvordan jeg, i øyeblikket, trodde et forhold skulle være basert på ærlighet.

Det morsomste/mest forunderlige er hvordan du ignorerer erfaringene mine om utroskap.

Er vel et godt eksempel på hvordan man kun ser hva man vil se. Eventuelt kun framhever et lite poeng, blant mange, som kan tenke seg å støtte din sak.

Er fristet til å skrive "I rest my case...", men tviler på at det er et faktum.

• 1 år senere...
Skrevet

Jaja, det gikk bra til slutt...

Jeg droppet testing og å fortelle det til dama. Vi er fortsatt sammen og symptomfrie.

Så prippne frøkner som har kjeftet meg huden full her kan bare sitte å tro at typene deres er trofaste uansett hvor lite sex dere har, men sannsynligvis er de ute og koser seg med andre mens dere tror at de er uskyldige.

Lykke til alle sammen, jeg har ikke tatt hensyn til noen av formaningene om testing og full åpenhet men har det bra uansett.

God helg! :D

Skrevet

Forresten, nå er dette bare en deilig opplevelse å tenke til bake på. Jenta var deilig og vi hadde et godt saftig knull, mmmh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...