Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Dette er ikke en tabbe. En tabbe er å svi kotelettene eller å bomme på doskåla. Utroskap hører ikke hjemme i tabbekategorien.

"Overkåt babe" ??

Jaha? Utrolig bra overskrift du hadde på tråden din du hadde Ts...

Verste jeg vet er folk som dere.

Og at du i tillegg kan sitte å skrive at vi jenter bør passe oss for hvordan vi er med partneren våre? Da sier jeg heller at vi bør passe oss for hvem som bør BLI partnerene våre, så visst litt problemer hjemme er alt som skal til for at han er utro, klarer jeg meg like greit uten.

Stakkars jenten din som et helt uviten om at kjæresten hennes er en drittsekk.

Håper hun går fra deg! Du fortjener henne ikke!!

Så enig med de ovenfor. Du tror sikkert hun var spesielt kåt på deg, men en ganske vanlig grunn til at damer gjør slik er at de har så lav selvtillit at de må få noen til å knulle den opp.

Hadde tenkt å skrive noe mer, men etter de siste innleggene dine virker du bare så utrolig kvalm at jeg gidder ikke :spy:

Endret av Skya
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forbauses til stadighet hvor rasende kvinner blir bare av å høre om utroskap. Utroskap er et av livets kjensgjerninger, og en funksjon av drifter, instinkter og psykologi og sikkert mye annet.

Hvis jeg må gjette, tror jeg det går på at å diskutere andres utroskap minner en selv om ens egen sårbarhet, og at man ønsker monopol på mannens seksualitet, men innerst inne vet at dette aldri kan garanteres. Det er forståelig i et evolusjonspsykologisk perspektiv, så jeg dømmer ikke noen som blir forbannet over utroskap.

Jeg dømmer derimot de som ikke klarer å besinne seg når de skal diskutere dette. Dere kjenner én egenskap til en vilt fremmed, og utfra det karakteriserer hele personen med de nedrigste betegnelser dere i raseriet kan fremkalle. Jeg savner det raseriet når det gjelder andre, og i mine øyne grovere, synder, som f.eks. vold, dyremishandling, drap osv. Jeg ser aldri (enkelte) kvinner så dirrende forbannet som når utroskap diskuteres.

Dere må ha forståelse for mennesker har mer en én dimensjon. Verden er ikke slik som G.W. Bush mener, at man enten er god eller ond.

Jeg dømmer dere ikke. Jeg tror ikke dere er dårlige mennesker selv om dere verbalt slakter et annet menneske på det groveste på tynt grunnlag. Jeg tror bare dere må lære dere å vente med å poste til raseriet har gitt seg og man kan tenke konstruktivt. Det er tross alt et forum som skal være til nytte, og jeg tror på konstruktiv posting.

Skrevet (endret)

Jeg hadde forhåpninger om at du i det minste viste ansvar og testet deg. Det virket som om moralen var nogenlunde på stell i begynnelsen og at du var en angrende synder. Nå, derimot, frestår du bare som en kynisk drittsekk.

Endret av Sobril
Gjest Gjest_Nordmann
Skrevet

Greit nok at kvinnene her opptrer som moralens vokter når en mann forteller om sitt utroskap.

Når en kvinne forteller om sitt utroskap med en annen, blir det kanskje ikke like mye moralpreken da? Kvinnene vil kanskje være mer forståelsesfull til årsakene, og kanskje si (men, fy, utro er fy)i parantes.

Jeg kjente en fyr som var sammen med en dame. Dette forholdet var litt opp og ned i en periode. En dag var fyren bortreist, mens dama var på en fest og på en eller annen måte havnet hun i seng med en annen fyr. Denne fyren har kjempekuk.

Denne dama ble plutselig usikker på hva hun skulle gjøre. Hun var utro! Hjelp! Hun fant ut at det beste var å slå opp med fyren. De møttes, og pratet sammen. "Det er ikke deg, det er meg", "nei, det er ingenting galt med deg, det er bare meg. Meg. Den som får deg, er veldig heldig. Du er en fin, kjekk og intelligent mann. Det er bare meg. Ikke deg. Bare meg". Så fyren lot henne gå. Det var visst ingenting å gjøre med det.

En stund etterpå ble denne damen sammen med han fyren fra festen.

Ingen sa noe. Ingen sa utro er fy. Heller ingen av hennes venninner eller noen andre sa noe om det. Det er ganske urettferdig for denne fyren.

Det var litt trist å se det hele fra sidelinjen. Jeg kjente de alle sammen.

I denne tråden får trådstarteren mye "spark" fordi han var utro, mens den kvinnen der blir fremstilt som den svake uten selvtillit. Denne kvinnen som trådstarteren traff, kunne like godt være en frigjort kvinne som vet hva hun ville. Og omvendt, ville en kvinne fått like mye spark dersom hun var utro på samme måte, og at den mannen var kjekk, deilig, eller virker fristende for et knull?

Vi mennesker er som dyr. Vi merker når vi blir seksuelt tiltrukket, og da må vi ta et valg, å sette grense - den røde streken -, eller gå inn for et knull enten det betyr utroskap eller ikke. -"Livet er for kort. Vi lever bare en gang", sa en sexy og frigjort kvinne til meg som selv var utro 4 ganger i løpet av et og samme forhold.

Ja, utroskap er fy...

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Folk som er utro er dårlige mennesker, sånn er det bare! Nytter ikke å skylde på instinkter og sånt piss. Kjenner jeg blir så sint :kjefte:

Skrevet
Folk som er utro er dårlige mennesker, sånn er det bare! Nytter ikke å skylde på instinkter og sånt piss. Kjenner jeg blir så sint :kjefte:

Nei, man kan ikke karakterisere et helt menneskes "kvalitet" ved bare ett kjennetegn. Det er kanskje en svakhet å begå utroskap, men det er vanskelig å si noe mer om den som begår utroskapet utfra dette ene faktumet.

Jeg synes du heller bør se litt på deg selv og tenke over hvordan du kan stemple vilt fremmede som forferdelige mennesker på så spinkelt grunnlag. Du er ikke et dårlig menneske av den grunn, men det er en svakhet.

Skrevet
Jaja, det gikk bra til slutt...

Jeg droppet testing og å fortelle det til dama. Vi er fortsatt sammen og symptomfrie.

Så prippne frøkner som har kjeftet meg huden full her kan bare sitte å tro at typene deres er trofaste uansett hvor lite sex dere har, men sannsynligvis er de ute og koser seg med andre mens dere tror at de er uskyldige.

Lykke til alle sammen, jeg har ikke tatt hensyn til noen av formaningene om testing og full åpenhet men har det bra uansett.

God helg! :D

Jeg er bombesikker på at typen min ikke har seg med andre, men om han hadde hatt det, hadde jeg blitt rasende om han ikke hadde fortalt det eller testet seg. Han hadde sikkert blitt tilgitt, siden jeg har vært på god vei utro mot han noen ganger... Jeg har fortalt han om det alle gangene. Det fins mange grunner til utroskap. Men typen min får iallefall en del sex siden disse mennene jeg har truffet ute, fortsatt kan tenne meg i hode, så det vinner han bare på.

Nå venter jeg bare på å bli kallet like kvalm som TS.

Skrevet

Høres ut som en dame som hadde en dårlig dag og som rett og slett trengte litt oppmerksomhet for å føle seg bedre. Enkelt og greit.

Skrevet (endret)
Jaja, det gikk bra til slutt...

Jeg droppet testing og å fortelle det til dama. Vi er fortsatt sammen og symptomfrie.

Så prippne frøkner som har kjeftet meg huden full her kan bare sitte å tro at typene deres er trofaste uansett hvor lite sex dere har, men sannsynligvis er de ute og koser seg med andre mens dere tror at de er uskyldige.

Lykke til alle sammen, jeg har ikke tatt hensyn til noen av formaningene om testing og full åpenhet men har det bra uansett.

God helg! :D

:overrasket:

Ærlig talt, jeg kan til en viss grad forstå at du er uten impulskontroll og tar for deg som et lite barn i en godtebutikk, men at du ikke har ryggrad nok til å teste deg engang, det er lavmål. Er du klar over at mange kjønnsykdommer ofte ikke gir symptomer? Kjæresten din kan for eksempel bli steril uten at hun har muligheten til å gjøre noe som helst med det. Bare pga. at du er for feig til å ta en test. Nei, vet du hva... Du er patetisk.

Endret av Antlers
Gjest Gjest_trine_*
Skrevet
Ikke legg skylden over på dama di som ikke vil ha sex med deg! :fy_fy:

Morsom historie, helt til du fortalte at du hadde kjærste.

Du lurer på hvordan denne dama tenkte; hun tenkte nok at hun ville knulle siden hun var kåt, og syntes sikkert du var en kjekk fyr. Ikke noe mer hokus pokus enn det...

Jeg kan på en måte forstå han, men det er ikke rett det han gjorde.

Var selv sammen med en mann som alltid avviste meg. Var nødt til å bryte forholdet for var redd jeg kom til å være utro. Noe slikt ønsker jeg aldri å gjøre mot et menneske. Så til dere som er i slike forhold, bryt før dere krysser den streken.

Skrevet

Min tanke: hun var kåt og tenner på å ha sex med fremmede :)

Skrevet

TS endte opp med å vise seg selv som en umoden liten pjokk som ikke helt taklet å få kritikk, så nå prøver han bare å provosere, mens han egentlig skjelver i buksene og håper han ikke har blitt smittet. Det er ikke alle som takler å bli kritisert, selv ikke om det er fortjent.

Gjest Gjest_Dame_*
Skrevet

Alle kan kalle seg TS.. tror ikke dette er samme person som startet tråden, men jeg er kanskje dum?

Skrevet
Fortell det til dama di. Punktum.

Agreed. Sannheten kommer for en dag, og jeg hadde faktisk blitt forbanna om jeg hadde fått vite det av noen andre, enn leeenge etterpå.

Skrevet
Alle kan kalle seg TS.. tror ikke dette er samme person som startet tråden, men jeg er kanskje dum?

Jeg synes heller ikke det hørtes ut som samme person. Stilen og holdningen er ihvertfall annerledes. Tidligere synes jeg ikke ts virket direkte usympatisk, men det var jo tilfelle nå - om det er samme person.

Skrevet

Jeg er mann, og har vært singel i maks 3dager siden jeg var 15år.

Alle, jenter som gutter kan være utro i enkelte tilfeller. Spesielt kanskje dersom man er i et sekusuelt negativt forhold, eller periode der man har lave følelser til hverandre. Har selv vært gjennom perioder der det har gått 6mnd mellom hver gang vi har hatt kos/sex, og veien til utroskap et kort når man ikke er mett.

Har man det fint i forholdet er man ALDRI utro. Er ikke forholdet fint risikerer man selvfølgelig utroskap.

Gjest Gjest_Eivind_*
Skrevet
Jeg er bombesikker på at typen min ikke har seg med andre, men om han hadde hatt det, hadde jeg blitt rasende om han ikke hadde fortalt det eller testet seg. Han hadde sikkert blitt tilgitt, siden jeg har vært på god vei utro mot han noen ganger... Jeg har fortalt han om det alle gangene. Det fins mange grunner til utroskap. Men typen min får iallefall en del sex siden disse mennene jeg har truffet ute, fortsatt kan tenne meg i hode, så det vinner han bare på.

Nå venter jeg bare på å bli kallet like kvalm som TS.

"Typen min får iallefall en del sex siden disse mennene jeg har truffet ute, fortsatt kan tenne meg i hode"

Ja her kommer det: Faen for en ekkel kjerring du er.

For det første, om du mener at sex er noe typen din får, som du deler ut, er du allerede ute å kjøre. Om du tror at sex er noe du kan kontrollere, så fortjener du å bli bedratt.

For det andre, å ha sex med typen din fordi du er blitt tent av andre, er ekkelt. Klarer du ikke bli tent på typen din burde du seriøst revurdere forholdet ditt.

Du forteller ikke om du stort sett har sex med typen din når du er blitt tent av andre, eller om du bare sper på med dette, men når du omtaler sex som noe som du gir typen din, regner jeg med du stort sett bruker andre menn for å gjøre deg klar til å ha sex med typen din.

Innlegget ditt tyder på at det er noe alvorlig galt med deg, eller med forholdet ditt. Når det er sagt skal det nevnes at en sak alltid har to sider, så om du føler deg truffet, eller feiltolket, kom gjerne med en korreksjon....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...