Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #21 Skrevet 4. juni 2008 TS, slapp helt av. Det er veldig lite sannsynlig at du skal tilbringe resten av livet med dama du er sammen med nå. Du har hatt en deilig opplevelse og du har en dritkul story å fortelle. Ikke noe å skamme seg over. Om du dumper dama di eller hun dumper deg er ett fett. Og om det skjer nå eller om et par år er også ett fett. Dere vil uansett være ferdige med hverandre og antagelig dritt lei av hverandre. Men denne engangsopplevelsen vil du huske resten av livet. Den har beriket deg og du vil smile av minnene helt til gebisset rasler i kjeften på deg på gamlehjemmet. Vær lykkelig over det som har skjedd og lev godt videre. P.S.: Men jeg ville nok benyttet anledningen til å dumpe dama snarest mulig.
Gjest lett Skrevet 4. juni 2008 #22 Skrevet 4. juni 2008 (endret) Som et minstkrav bør du teste deg - og ikke finn på å ha sex med kjæresten din i mellomtiden. Såpass skylder du henne. Det er planen ja.. Hadde ikke forventet å ikke få slike reaksjoner, men nå synes jeg du overreagerer litt. Som sagt du har ingen innsikt i hva som egentlig har skjedd, du kjenner verken meg eller dama så du kan vel tone ned språket litt kanskje? Uansett, virker som emnet tenner deg vennlig så jeg regner med du har opplevd noe lignende selv. Håpløst forsøk men sier det uansett igjen: tenk over hvordan dere behandler partneren deres, det er enkelte ting som gjør det "lettere" å gjøre slike overtramp som dette når sjansen byr seg helt uventet. Jeg har aldri prøvd å sjekke opp damer! Hadde aldri forventet at en dame skulle sjekke opp meg, og nermest tigge om sex der og da.. Det var poenget med innlegget mitt. Enig i at å kalle dette en tabbe kan virke merkelig for noen, men det er bare snakk om bruk av språk. For enkelte, meg inkludert, brukes ordet tabbe om en skikkelig blemme eller værre, mens andre kanskje forbinder ordet med mildere ting. Dette har med alt å gjøre fra dialekter, slang osv. Anyways, jeg er klar over at dette er bedritent. Men carry on flaming.. Endret 5. juni 2008 av vimse
Alice Ayres Skrevet 4. juni 2008 #23 Skrevet 4. juni 2008 (endret) Det er planen ja.. Hadde ikke forventet å ikke få slike reaksjoner, men nå synes jeg du overreagerer litt. Som sagt du har ingen innsikt i hva som egentlig har skjedd, du kjenner verken meg eller dama så du kan vel tone ned språket litt kanskje? Uansett, virker som emnet tenner deg vennlig så jeg regner med du har opplevd noe lignende selv. Jeg vet det jeg trenger å vite. Du var utro. Håpløst forsøk men sier det uansett igjen: tenk over hvordan dere behandler partneren deres, det er enkelte ting som gjør det "lettere" å gjøre slike overtramp som dette når sjansen byr seg helt uventet. Jeg har aldri prøvd å sjekke opp damer! Hadde aldri forventet at en dame skulle sjekke opp meg, og nermest tigge om sex der og da.. Det var poenget med innlegget mitt. Det er ingenting som unskylder at partneren er utro. Ikke mangel på sex, ikke dårlig stemning, ingenting. Hvis du befinner deg i et forhold som ikke fungerer kan du forsøke kommunikasjon. Hvis ikke dette virker, bryter du. Det er ikke noe som rettferdiggjør utroskap. Folk som er utro og som forsøker å rettferdiggjøre det med at "partneren min forstår meg ikke/behandler meg dårlig/etc" er feige. Enig i at å kalle dette en tabbe kan virke merkelig for noen, men det er bare snakk om bruk av språk. For enkelte, meg inkludert, brukes ordet tabbe om en skikkelig blemme eller værre, mens andre kanskje forbinder ordet med mildere ting. Dette har med alt å gjøre fra dialekter, slang osv. Anyways, jeg er klar over at dette er bedritent. Men carry on flaming.. Utroskap er heller ikke ei "skikkelig blemme". Du har vært utro. Hvis du ikke tåler at folk synes at det er forkastelig har du ikke skjønt alvoret i det du har gjort. Endret 5. juni 2008 av vimse
Gjest lett Skrevet 4. juni 2008 #24 Skrevet 4. juni 2008 TS, slapp helt av. Det er veldig lite sannsynlig at du skal tilbringe resten av livet med dama du er sammen med nå. Du har hatt en deilig opplevelse og du har en dritkul story å fortelle. Ikke noe å skamme seg over. Om du dumper dama di eller hun dumper deg er ett fett. Og om det skjer nå eller om et par år er også ett fett. Dere vil uansett være ferdige med hverandre og antagelig dritt lei av hverandre. Men denne engangsopplevelsen vil du huske resten av livet. Den har beriket deg og du vil smile av minnene helt til gebisset rasler i kjeften på deg på gamlehjemmet. Vær lykkelig over det som har skjedd og lev godt videre. P.S.: Men jeg ville nok benyttet anledningen til å dumpe dama snarest mulig. Hmm, dette er vel å helle bensin på bålet men hvis du toner ned dette 10 hakk stemmer vel noe av det. Å gjøre det slutt med dama pga dette har jeg ikke engang vurdert, det får eventuelt bli opp til henne.
Gjest lett Skrevet 4. juni 2008 #25 Skrevet 4. juni 2008 Alice Ayres: Jeg har fått med meg hva du mener, et forhold er et forhold og utroskap er utroskap. Takk.
Alice Ayres Skrevet 4. juni 2008 #26 Skrevet 4. juni 2008 Hmm, dette er vel å helle bensin på bålet men hvis du toner ned dette 10 hakk stemmer vel noe av det. Å gjøre det slutt med dama pga dette har jeg ikke engang vurdert, det får eventuelt bli opp til henne. Så du har tenkt å tilstå. Herregud. Synes du virkelig at hun fortjener å bli dratt ned i svineriet du har laget? Hvis det er noe hold i deg, gjør du det slutt - uten at hun får rede på at du har sveket henne på det groveste.
Gjest Alabama Skrevet 4. juni 2008 #27 Skrevet 4. juni 2008 (endret) Men uansett hva dama di har gjort, så er det ingen unnskyldning for hva du har gjort.. Kanskje du burde si det til henne likevel, hvis dere har det kjipt i forholdet? Og kanskje du burde vurdere forholdet ditt? Det var muligens en grunn til at du gjorde det du gjorde, selv om du påstår at du nærmest ble "tatt på senga"... Endret 5. juni 2008 av vimse
Alice Ayres Skrevet 4. juni 2008 #28 Skrevet 4. juni 2008 Alice Ayres: Jeg har fått med meg hva du mener, et forhold er et forhold og utroskap er utroskap. Takk. Nei, jeg tror faktisk ikke du har det.
Alice Ayres Skrevet 4. juni 2008 #30 Skrevet 4. juni 2008 Fortell det til dama di. Punktum. Dette er jeg dypt uenig i. Hvorfor skal hun måtte vite hva kjæresten har gjort? Det eneste rette her er at ts slår opp. Jeg synes det er fullstendig unødvendig at kjæresten til ts skal bli såret mer enn nødvendig.
Gjest lett Skrevet 4. juni 2008 #31 Skrevet 4. juni 2008 Fortell det til dama di. Punktum. Batteri har talt! Dette begynner å ta av...
Gjest StockDama Skrevet 4. juni 2008 #32 Skrevet 4. juni 2008 (endret) Selvfølgelig er det mer enn bare de to, men jeg har ikke gjort noe som er drøyere enn det. Jeg ville heller brutt forholdet enn å pule på noen i hemmelighet. Hvis du har det så jævlig med dama di burde du heller ta tak i problemet enn å høvle over andre kvinnfolk. Endret 5. juni 2008 av vimse
Gjest lett Skrevet 4. juni 2008 #34 Skrevet 4. juni 2008 Ja ok, nok flaming.. Men hvis jeg går til en lege og tester meg osv, vil vel denne legen være veldig interessert i å varsle dama. Hvordan fungerer det egentlig? Vet de har taushetsplikt og at de sender ut anonyme brev om at de bør teste seg men hva om dama ikke har vært utro? Da er det vel ikke så mange grunner til at hun skulle få et slikt brev?
Gjest Alabama Skrevet 4. juni 2008 #36 Skrevet 4. juni 2008 Ja ok, nok flaming.. Men hvis jeg går til en lege og tester meg osv, vil vel denne legen være veldig interessert i å varsle dama. Hvordan fungerer det egentlig? Vet de har taushetsplikt og at de sender ut anonyme brev om at de bør teste seg men hva om dama ikke har vært utro? Da er det vel ikke så mange grunner til at hun skulle få et slikt brev? Du har ansvar for å varsle selv. Dessuten er det ikke noe poeng i å varsle før du vet om du er smittet, og det kan jo ta en uke før du får vite.
Gjest lett Skrevet 4. juni 2008 #37 Skrevet 4. juni 2008 Du har ansvar for å varsle selv. Dessuten er det ikke noe poeng i å varsle før du vet om du er smittet, og det kan jo ta en uke før du får vite. Takk, mulig jeg varsler uansett eller bryter eller noe som tidligere nevnt her. Men det må jeg finne ut av selv. Skjønner ikke helt at det å få beskjeden om at typen har vært utro rangeres som mye mer sårende enn at han bare slår opp uten grunn etter flere år.. Men anyways, folk er forskjellige. Takk for alle meldinger og råd, så langt.
Batteri Skrevet 4. juni 2008 #38 Skrevet 4. juni 2008 Dette er jeg dypt uenig i. Hvorfor skal hun måtte vite hva kjæresten har gjort? Det eneste rette her er at ts slår opp. Jeg synes det er fullstendig unødvendig at kjæresten til ts skal bli såret mer enn nødvendig. Han sier jo at han ikke har tenkt å slå opp. Derfor bør han fortelle henne det, slik at hun kan ta den avgjørelsen selv.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #39 Skrevet 4. juni 2008 Æsj dette suger. Vet ikke hvem dette var så har ikke noe mulighet til å få tatt kontakt og sjekket opp hva som egentlig foregikk og om dette er noe hun gjør ofte.. Hva spiller det for en rolle? Jeg tipper motivene hennes var akkurat de samme som dine.
Gjest lett Skrevet 4. juni 2008 #40 Skrevet 4. juni 2008 Som et minstkrav bør du teste deg - og ikke finn på å ha sex med kjæresten din i mellomtiden. Såpass skylder du henne. Hun skal ikke behøve å betale en høy pris for at kjæresten hennes er en upålitelig jævel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå