AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #121 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er 38 og har en elsker på 29. Seksuellt fungerer det perfekt! Han setter stor pris på at jeg er så frigjort og erfaren og jeg setter pris på at han kun trenger en kosepause på 20 min. før vi er igang igjen. Eneste problemet nå er at jeg har fått sterke følelser for han , det gjør ting veldig vanskelig...
juni Skrevet 3. mai 2011 #122 Skrevet 3. mai 2011 Jeg setter pris på en søt gutt, men det tenner meg ikke. Jeg liker bedre erfaring og trygghet. Ikke redd for grå hår, altså... Enig! Jeg er 37 og blir ofte tatt for å være 28-30, dermed også draget på disse gutta. Det er uinteressant for meg, jeg synes de rundt 40 er mest tiltrekkende, som min egen mann. Vel og merke de som har tatt vare på seg selv!
Gjest True Maneater Skrevet 3. mai 2011 #123 Skrevet 3. mai 2011 Enig! Jeg er 37 og blir ofte tatt for å være 28-30, dermed også draget på disse gutta. Det er uinteressant for meg, jeg synes de rundt 40 er mest tiltrekkende, som min egen mann. Vel og merke de som har tatt vare på seg selv! Er selv i 40 - årene og synes egentlig menn i 50 - årene er best. Bare så synd at mange av dem er gamle griser som foretrekker 20 - åringer.
Hanna1987 Skrevet 15. april 2013 #124 Skrevet 15. april 2013 Ingenting er bedre enn yngre menn... Jeg falt iallefall pladask, er 26 og ble sammen med en fyr på 19. Aldri vært så lykkelig.
rahim Skrevet 26. februar 2014 #125 Skrevet 26. februar 2014 Jeg er en godt voksen kvinne som ønsker å ta opp dette med unge menn/gutter sett i forhold til kvinner på vår alder. Helt ærlig må jeg si at jeg mer enn ofte lar meg tenne av disse ungdommene. Flere av dem er sikkert ikke eldre enn 20. Hva sier dere andre? Har dere det på samme måte, og i så fall: Hva er det dere blir tent av? Det gjør jeg men jeg er jo over 20 så det går helt fint da
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #126 Skrevet 26. februar 2014 Jeg kjenner en del kvinner som tenner på unge gutter også. Ikke sånne spinkle kropper, men skikkelig fine, stramme gutter på ca 18 år. Tror det er ganske vanlig. Anonymous poster hash: 0b0a2...fb6
Meandro Skrevet 26. februar 2014 #127 Skrevet 26. februar 2014 Men når jeg påpekte at vi foretrekker 18 år gamle jenter, da hadde pipa en annen lyd ja. Det var noen som anklaget meg for å se på kvinner som kjøtt. Egentlig ikke så dumt når jeg tenker meg om.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #128 Skrevet 27. februar 2014 Ikke for å blåse i mitt eget horn her, men jeg er jammen meg mye mer tiltrekkende nå enn da jeg var tjue... Jeg er trygg både på min egen kvinnelighet, på mitt eget utseende, og på min egen seksualitet... Jeg utstråler det på en helt annen måte nå enn da jeg var yngre. Fortrinnene mine da var at jeg var yngre, og så yngre ut... På byen blir jeg sjekket opp av gutter fra tjue og oppover... Jeg takker alltid nei, for det er ikke det jeg er ute etter. Enig med deg ;-) Jeg er midt i 40 årene, og har aldri fått så mye oppmerksomhet og komplimenter som nå, både av jevnaldrende og gutter ned til 20. Har forøvrig beholdt en slank og spenstig kropp, og fremstår visstnok som veldig sexy, og utstråler selvtillit. Jeg har hatt et par seksuelle relasjoner med noen av dem, men de gir meg ikke bra nok sex, så foretrekker voksne menn til dette. Vil ha kvalitet, og ikke kvanitet. Anonymous poster hash: 106d5...bc4
Gjest Eurodice Skrevet 27. februar 2014 #129 Skrevet 27. februar 2014 Enig med deg ;-) Jeg er midt i 40 årene, og har aldri fått så mye oppmerksomhet og komplimenter som nå, både av jevnaldrende og gutter ned til 20. Har forøvrig beholdt en slank og spenstig kropp, og fremstår visstnok som veldig sexy, og utstråler selvtillit. Jeg har hatt et par seksuelle relasjoner med noen av dem, men de gir meg ikke bra nok sex, så foretrekker voksne menn til dette. Vil ha kvalitet, og ikke kvanitet. Anonymous poster hash: 106d5...bc4 "glamourgirl, on 02 Jun 2008 - 08:42, said:..." Glamourgirls innlegg må jammen ha gjort inntrykk på deg
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #130 Skrevet 28. oktober 2020 noen kvinner her fra sørlandet som er internerte 😄 Anonymkode: 615c1...eea 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #131 Skrevet 28. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: noen kvinner her fra sørlandet som er internerte 😄 Anonymkode: 615c1...eea Driver de med internering av kvinner på Sørlandet? Anonymkode: ccd91...baa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå