Gå til innhold

Unge menn/gutter-modne kvinner. Ok?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er selv 25 år og sammen med et nydelig kvinnemenneske med fantastisk personlighet og sprek kropp, hun er 10 år eldre enn meg. Hun er svært tiltrekkende av flere grunner; den nevnte personligheten og kroppen, måten hun kler seg på er stilfull, hun er glad og smiler til enhver tid og har ingen problemer med å få meg til å le, og hun har rett og slett kontroll på det meste. Sexen er veldig bra og hun vet hva hun vil ha, og jeg kan gi det til henne.

Hun var den som forførte meg, noe jeg i etterkant priser meg lykkelig over. Etter å ha tilbrakt 6 måneder med henne har jeg vanskelig for å se at jenter på min alder kan være bedre for meg enn henne.

Høres bra ut ! Ta vare på det du har nå , siden du har det så bra sammen med henne ..ikke tenk så mye på alderen , dere kan ha mange gode år sammen .En annen kvinne som kanskje er yngre og mer passende i alder - kan gi deg store skuffelser... BRA DAMER vokser ikke på trær - uansett alder .Og skulle du vrake henne pga alder om noen år - kan du være sikker på at hun raskt finner seg en annen : )

Samme kan du . Så er du veldig fornøyd med henne og har det toppers og du syns hun er den beste du har hatt - bør du holde på henne ..

Så lenge dere trives sammen .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 19 - 20 og hadde sex med kvinner opp til 40...og det ga meg mer seksuelt enn kvinner på egen alder...på grunn av erfaringen. Forhold var ikke aktuelt. Alder har veldig lite betydning når det kommer til sex. I et langt/varig kjærlighetsforhold kan det være viktig.

Skrevet

hei snart 18 fra oslo (mann) UTROLIG kåt på eldre erfarne som kan ta kontrollen, syns det er mye mer fristende enn de "amatørene" på min alder. viss noen er intresert så bare si ifra hadde vært utrolig godt med sex i sommer :) bryr meg totalt ikke om kropp kun om holdning og en deilig fitte jeg kan tilfredsstille

Gjest Eurodice
Skrevet

hei snart 18 fra oslo (mann) UTROLIG kåt på eldre erfarne som kan ta kontrollen, syns det er mye mer fristende enn de "amatørene" på min alder. viss noen er intresert så bare si ifra hadde vært utrolig godt med sex i sommer :) bryr meg totalt ikke om kropp kun om holdning og en deilig fitte jeg kan tilfredsstille

Du får sende en melding til dem du tror kan være aktuelle her da, vet du :fnise: .

Gjest La Morsa
Skrevet

Jeg kom tilfeldig innom dette forumet når jeg leste litt på kvinneguiden. Jeg er en dame på 70, og titter stadig på 20 år gamle gutterumer. de er så spenstige og flotte. Hadde ofret leveren min og en nyre for å få ett knull av en ungdom igjen.

Er det noen gutter der ute som tenner på en 70 åring?

Gjest Anonym
Skrevet

Er selv 25 år og sammen med et nydelig kvinnemenneske med fantastisk personlighet og sprek kropp, hun er 10 år eldre enn meg. Hun er svært tiltrekkende av flere grunner; den nevnte personligheten og kroppen, måten hun kler seg på er stilfull, hun er glad og smiler til enhver tid og har ingen problemer med å få meg til å le, og hun har rett og slett kontroll på det meste. Sexen er veldig bra og hun vet hva hun vil ha, og jeg kan gi det til henne.

Hun var den som forførte meg, noe jeg i etterkant priser meg lykkelig over. Etter å ha tilbrakt 6 måneder med henne har jeg vanskelig for å se at jenter på min alder kan være bedre for meg enn henne.

Fortell da litt mere:) Hvordan møtes dere?

Skrevet (endret)

Jeg kom tilfeldig innom dette forumet når jeg leste litt på kvinneguiden. Jeg er en dame på 70, og titter stadig på 20 år gamle gutterumer. de er så spenstige og flotte. Hadde ofret leveren min og en nyre for å få ett knull av en ungdom igjen.

Er det noen gutter der ute som tenner på en 70 åring?

Kan du sende meg bilde? mailen min er:

Mailadresse fjernet iht KGs regler.

Supramundane, mod

Endret av Supramundane
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvofor gutter (16-25) tenner på eldre kvinner. Ved rundet tredve har kvinner, de fleste i alle fall, forfalt og blit lite pene.

HELT UENIG !!!!

Jeg er selv ei kvinne som fyller 30 om noen få måneder.

Jeg ser mye yngre ut, har ingen celluliter,ingen rynker, har en kropp som en 18-åring , er liten og tynn, og blir spurt om legitimasjon hele tida :kjefte: ENDA ja :skratte:

Jeg får veldig mye oppmerksomhet av yngre menn...

Ekstremt mye ..

Mange gutter mellom 18-22 som legger an på meg, og som aldri i livet ville trodd at jeg er så mye eldre enn dem :skratte:

Og jeg ELSKER yngre menn ..

Og jeg har hatt sex med noen gutter som var mellom 19 og 22 år ,-)

DEILIG opplevelse, må jeg innrømme...

AnonymBruker
Skrevet

HELT UENIG !!!!

Jeg er selv ei kvinne som fyller 30 om noen få måneder.

Jeg ser mye yngre ut, har ingen celluliter,ingen rynker, har en kropp som en 18-åring , er liten og tynn, og blir spurt om legitimasjon hele tida :kjefte: ENDA ja :skratte:

Jeg får veldig mye oppmerksomhet av yngre menn...

Ekstremt mye ..

Mange gutter mellom 18-22 som legger an på meg, og som aldri i livet ville trodd at jeg er så mye eldre enn dem :skratte:

Og jeg ELSKER yngre menn ..

Og jeg har hatt sex med noen gutter som var mellom 19 og 22 år ,-)

DEILIG opplevelse, må jeg innrømme...

Du har i alle fall selvtilliten i orden, som mange andre kvinner. Om det er begrunnet er en annen sak, som oftest er ikke dette tilfellet. Nei, jeg kan uten å ha sett deg avkrefte at kroppen din ser ut som en 18-årings. Det er rett og slett ikke mulig. Forresten, selv om kroppen din ser yngre ut enn den egentlig er, så er det det siste som teller. Du forfaller, raskt.

Gjest Eldre_Kvinner_JA
Skrevet

Hva sier dere andre? Har dere det på samme måte, og i så fall: Hva er det dere blir tent av?

Blir tent av tanken av og ha en eldre kvinne som tar kontroll over meg og lærer meg opp til hennes ''sex kanin''

Når jeg sir eldre da mener jeg ikke at en 30 år gammel kvinne er ''eldre'' bare sånn det er sagt. Mange har kjeftet på meg der.. Men jeg sier eldre siden jeg ser på de som eldre da jeg bare er 18. Vil tro eldre kvinner vet hva de holder på med og er mye mere: Erfarn, Moden, De vet hva de vil ha, og tørr og gå for mere. Tanken av og gå den ''gale veien'' tenner meg vel og..

Hadde lett tatt et pent kvinnfolk fremfor en fin jente på min egen alder.

- Gutt 18

Skrevet

Jeg syns det er merkelig å ha seksuelle preferanser knyttet til personers alder. Flere av mine veninner sier de bare er interresserte i eldre menn, mens tilfellet ofte er motsatt for mine kompiser, som ønsker yngre jenter. Modenhet er svært individuelt, for eksempel kan en 20-åring være mer moden enn en 40-åring. Jeg blir selv tiltrukket av modne kvinner med en snill og god personlighet, men slike egenskaper kan jenter ha uansett om de er eldre eller yngre enn meg selv. Hvert individ er unikt, og til syvende og sist er det personligheten som er det viktigste når man skal finne seg en livspartner.

Skrevet

Du har i alle fall selvtilliten i orden, som mange andre kvinner. Om det er begrunnet er en annen sak, som oftest er ikke dette tilfellet. Nei, jeg kan uten å ha sett deg avkrefte at kroppen din ser ut som en 18-årings. Det er rett og slett ikke mulig. Forresten, selv om kroppen din ser yngre ut enn den egentlig er, så er det det siste som teller. Du forfaller, raskt.

Så utrolig frekt innlegg .

Du har IKKE sett meg .

Jeg HAR en kropp som kan utkonkurrere kroppene til de 10 år yngre jentene.

Jeg har ingen celluliter, ingen hengepupper, ingen rynker, og ikke har jeg født barn heller.Og jeg blir spurt om legitimasjon hele tida, for jeg ser så mye yngre ut.

Jeg har hatt samme vekt helt siden jeg var 15 (jeg har alltid brukt størrelse 34, altså ekstra small) og nå er jeg snart 30 .

Så du kan ikke komme og slenge sånne kommentarer UTEN å ha sett meg .

Og nei, jeg forfaller ikke.Jeg har gode gener, og det ligger i familien,

Alle i min familie holder seg utrolig godt for alderen.

Skrevet

Så utrolig frekt innlegg .

Du har IKKE sett meg .

Jeg HAR en kropp som kan utkonkurrere kroppene til de 10 år yngre jentene.

Jeg har ingen celluliter, ingen hengepupper, ingen rynker, og ikke har jeg født barn heller.Og jeg blir spurt om legitimasjon hele tida, for jeg ser så mye yngre ut.

Jeg har hatt samme vekt helt siden jeg var 15 (jeg har alltid brukt størrelse 34, altså ekstra small) og nå er jeg snart 30 .

Så du kan ikke komme og slenge sånne kommentarer UTEN å ha sett meg .

Og nei, jeg forfaller ikke.Jeg har gode gener, og det ligger i familien,

Alle i min familie holder seg utrolig godt for alderen.

Har du ikke msn da Line:-)?

Skrevet

Jeg var 19 - 20 og hadde sex med kvinner opp til 40...og det ga meg mer seksuelt enn kvinner på egen alder...på grunn av erfaringen. Forhold var ikke aktuelt. Alder har veldig lite betydning når det kommer til sex. I et langt/varig kjærlighetsforhold kan det være viktig.

Har også hatt sex med en del eldre kvinner, og de er rett og slett råere i senga (generelt hvertfall).

Bare prøv å bli sugd av en jente på 20 og så en kåt "cougar" på 40, så skjønner dere fort hva vi mener ;)

Jeg tenner også på hvor bestemmende eldre kvinner kan være. De bare bruker deg som de vil, og det liker jeg!

Skrevet

Jeg er elsker (eller jeg har dame og hun er singel...) til ei på 48. Ble kjent når hun var 47.

Har aldri hatt "fyllesex" med denne dama. Hun har nesten alltid vært full fordi jeg regner med hun er usikker på seg selv og må ha litt innabords for å kunne slappe av.

Er deilig å ENDELIG få leve ut fantasien med en eldre dame. Helt siden steinene ramla ned i pungen og jeg tok min... tredje runk, så har det stort sett gått i eldre damer.

I tenårene ble det mye chatting og telefonsnakk med damer, men DE feiga alltid ut. Har ikke tall på alle gangene jeg har sittet i en café, eller stått utenfor en dør og ringt og ikke fått svar, for så dagen etter å få en unnskyld-for-at-jeg-feiga-ut-sms.

Utrolig frustrende til tider.

Men for ett år siden kom heldigivs drømmen i oppfyllelse. Nå har det seg slik at hun er så far out denne dama, og jeg skal kutte henne. Er interessert i å finne meg ei annen som vil ha en yngre elsker de kan ringe til når de vil for et ligg :)

Bare å sende PM damer, jeg sørger for behagelig og komfy stemning ;)

Skrevet

Jeg syns det er merkelig å ha seksuelle preferanser knyttet til personers alder. .

Jeg tror det er slik at de i størst grad ønsker en erfaren elsker med moden personlighet.

Cougars...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei, jeg er en gutt på 21 som i en lang stund har tent på eldre kvinner. Det har vel egentlig bare aldri falt meg inn å faktisk prøve å oppsøke eldre kvinner på byen eller på forum som det her. Det er så mye som tenner meg med eldre kvinner, for det første så syntes jeg dere er utrolig vakre og jeg blir veldig tent av tanken på å enten bli "lært" opp i senga, eller i alle fall bruke mye tid på å tilfredstille en voksen dame. Føler at det er mye enklere å snakke med dere og finne ut hva som dere tenner på og omvendt.

Jeg har hatt sex med jevnaldrende og det er som oftest veldig bra, men i sommer så endte jeg opp med en eldre dame hjem fra byen og det var helt utrolig digg. Dagen derpå var jeg helt satt ut av situasjonen pga det føltes så veldig rart å hatt sex med en som er en del eldre, men i etterkant klarer jeg ikke å stoppe å tenke på det og det har gjort at jeg har lyst på mer ;D Så hvis noen har lyst til å treffe en ung gutt fra Østfold må dere gjerne ta kontakt her : )

Gjest Eurodice
Skrevet

Hei, jeg er en gutt på 21 som i en lang stund har tent på eldre kvinner. Det har vel egentlig bare aldri falt meg inn å faktisk prøve å oppsøke eldre kvinner på byen eller på forum som det her. Det er så mye som tenner meg med eldre kvinner, for det første så syntes jeg dere er utrolig vakre og jeg blir veldig tent av tanken på å enten bli "lært" opp i senga, eller i alle fall bruke mye tid på å tilfredstille en voksen dame. Føler at det er mye enklere å snakke med dere og finne ut hva som dere tenner på og omvendt.

Jeg har hatt sex med jevnaldrende og det er som oftest veldig bra, men i sommer så endte jeg opp med en eldre dame hjem fra byen og det var helt utrolig digg. Dagen derpå var jeg helt satt ut av situasjonen pga det føltes så veldig rart å hatt sex med en som er en del eldre, men i etterkant klarer jeg ikke å stoppe å tenke på det og det har gjort at jeg har lyst på mer ;D Så hvis noen har lyst til å treffe en ung gutt fra Østfold må dere gjerne ta kontakt her : )

Hvis du hadde vært 10-12 år eldre, kunne jeg kanskje ha tenkt meg å ta kontakt :lur: . Det kunne vært praktisk å ha en ung elsker i noenlunde nærhet. Men jeg går ikke på "barnerov".

Skrevet

Ja! Menn er nå ikke noe særlig etter 25-30 årsalderen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...