Gå til innhold

Unge menn/gutter-modne kvinner. Ok?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Må si meg enig med MilleRose.

Hilsen ung jente som syntes det er latterlig med cougars. Dere får holde dere til det gamle kjøttstykket deres, mens de ferske til oss unge folk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fluffer
Skrevet

Kompisen og meg har flere ganger plukket opp både én og to jenter (rettelse: kvinner), på byen og hatt trekant/firkant. Helt konge, beste sexen jeg har hatt noen gang.

Vi er 21, og de er mellom 35-40, og kan ikke motstå de trente kroppene og den barnslige sære humoren vår. Til gutter som vil ha med voksne damer hjem fra byen: start å tren, og spill på kroppen på byen, ikke vær redd for å satse 100%. Gå etter de som kommer uten mann, og har pyntet seg ekstra.

Skrevet

Takk for tipset, Fluffer!

Jeg skal finne meg ei smellfeit hore på byen jeg også, og leve ut mine biseksuelle drømmer med kompisen min. Fordi det er meg verdig.

Du gikk herved foran som et godt eksempel på hvordan man skal te seg.

Skrevet

Ja, det er bare gøy. Kvinner på 40+ er ofte like kåte som unge menn. :)

Skrevet

Ja, det er bare gøy. Kvinner på 40+ er ofte like kåte som unge menn. :)

Kvalmt...

  • Liker 1
Skrevet

Kvalmt...

Nei, menn over 40 derimot... :forvirret:

Gjest Katten.
Skrevet

Finnes de kvinner godt oppi årene som holder seg betraktelig bedre enn dagens ungdom. De har gjerne mer seksuell selvtillit, erfaring, vet hva de liker og er mer trygge på seg selv. Meget attraktive egenskaper, og setter man dem i en attraktiv kropp -> attraktivt kvinnemenneske.

Om folk er voksen og ved sine fulle fem, så er det helt opptil hver enkelt hva den vil tenne på. Så lenge det er innenfor lovverket. Selv om litt eksponeringssex aldri er ille :lur:

Gjest Maneater
Skrevet

Dere får holde dere til det gamle kjøttstykket deres, mens de ferske til oss unge folk.

Kunne ikke dy meg for å kverulere på dette utsagnet. Husk at kroppens celler utbyttes hvert 7 år.

Kanskje man bare blir mørere med alderen.

Skrevet

Finnes de kvinner godt oppi årene som holder seg betraktelig bedre enn dagens ungdom. De har gjerne mer seksuell selvtillit, erfaring, vet hva de liker og er mer trygge på seg selv. Meget attraktive egenskaper, og setter man dem i en attraktiv kropp -> attraktivt kvinnemenneske.

Om folk er voksen og ved sine fulle fem, så er det helt opptil hver enkelt hva den vil tenne på. Så lenge det er innenfor lovverket. Selv om litt eksponeringssex aldri er ille :lur:

Ja, leve ut en incestuøs drøm f.eks. "Mammas lille gutt..."

  • Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Vel, om det er det som tenner deg, skal jeg ikke nekte deg det.

Skrevet

Jeg er en godt voksen kvinne som ønsker å ta opp dette med unge menn/gutter sett i forhold til kvinner på vår alder.

Helt ærlig må jeg si at jeg mer enn ofte lar meg tenne av disse ungdommene. Flere av dem er sikkert ikke eldre enn 20.

Hva sier dere andre? Har dere det på samme måte, og i så fall: Hva er det dere blir tent av?

Hei, er i begynnelsen av 20 årene. Har god venninne i siste del av 30 årene.

Vi har det veldig sammen,elsket så ofte vi kunne.

Hun har gitt meg mye,glede og jeg har nok gjort det samme for henne.

Nå skal jeg bli far,hun er gravid. Det var ikke meningen, hun vil beholde barnet. Nå i ettetid forteller hun at hun ikke har brukt prevsjon på mange år.

Hun ønsker seg barn naturlig nok, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal takle dette.

Løpe og rømme,eller søke samvær med barnet. Det blir ikke noe par av oss for å slik et slik.Blir dna test uansett.

  • 1 måned senere...
Gjest Jensemann
Skrevet

Hei, er i begynnelsen av 20 årene. Har god venninne i siste del av 30 årene.

Vi har det veldig sammen,elsket så ofte vi kunne.

Hun har gitt meg mye,glede og jeg har nok gjort det samme for henne.

Nå skal jeg bli far,hun er gravid. Det var ikke meningen, hun vil beholde barnet. Nå i ettetid forteller hun at hun ikke har brukt prevsjon på mange år.

Hun ønsker seg barn naturlig nok, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal takle dette.

Løpe og rømme,eller søke samvær med barnet. Det blir ikke noe par av oss for å slik et slik.Blir dna test uansett.

Ta det rolig, det et ditt barn, dine gener. Om du liker denne kvinnen så kan dere sikkert finne ut av det. Snakk med henne om omkostnineger og slikt og bli enige! Det er ditt barn. Husk at dette barnet en gang skal teke på deg som sin biologiske far. :-)

Skrevet

Tråden ryddet for innlegg som oppfordrer til liberale holdninger rundt pedofili

Bond, mod

Gjest HunterLady
Skrevet

Uskyldighet.

Mange tenner på unge mennesker. That will never change. :)

Skrevet

Jeg er 25 år, men for meg er det utenkelig å skulle hatt sex med en på for eksempel 18-20 år. Blir kvalmt for min del, men herregud folk er jo forskjellige. Som regel har eksene mine vært 1-2 år yngre, og det har funket greit. Jeg foretrekker i bunn og grunn min egen alder +/- 1 år. Aldri vært tiltrukket av eldre menn.

Skrevet (endret)

Jeg er 25 år, men for meg er det utenkelig å skulle hatt sex med en på for eksempel 18-20 år.

Mest sannsynlig finnes det en haug med 20-åringer som er mer modne enn deg og som samtidig ser eldre ut enn deg.

Jeg er ikke så opptatt av alder, men jeg sikter meg ikke akkurat inn på noen som er mye eldre eller mye yngre.

Edit: jeg så først nå at denne tråden ligger under seksualitet. For sex spiller alderen mindre rolle, så lenge hun ikke blir så ung at det føles galt. Oppover er jeg ikke like nøye på det.

Endret av DBM
Gjest Gjest
Skrevet

Dette er da en svært gammel tråd fra 2008 som er like aktuell

Skrevet

Tråden ryddet. Diskusjoner om moderering tas på PM

Bond, mod

  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er fryktelig svak for unge gutter...

Det er noe med det gutteaktige preget og spenstige kroppen som tiltrekker meg... selv er jeg 33 år nå..

har hatt forhold med en betraktelig mye yngre type og det var himmelsk..

Men ett helvete med venner rundt... de hadde problemer med å takle det..

Men jeg tror på kjærligheten og kjærligheten har ikke bare ett tall for meg...

Kunne hogd av meg armen for å fått meg en yngre kjæreste...

Kor e du fra da ? :) kansje d e någen for deg der ute?, eg like eldre damer bedre sjøl, yngre jenter har ein tendens te å gå meg på nervene, altfor lite empati, for lite innsikt i ka så sjer rondt di, å tenke på penger som om d va ingenting, eldre damer klare som regel fint å ta vare på seg sjøl, mer livs erfaring å dypare tankar om alt

Gjest True Maneater
Skrevet

Jeg er en godt voksen kvinne som ønsker å ta opp dette med unge menn/gutter sett i forhold til kvinner på vår alder.

Helt ærlig må jeg si at jeg mer enn ofte lar meg tenne av disse ungdommene. Flere av dem er sikkert ikke eldre enn 20.

Hva sier dere andre? Har dere det på samme måte, og i så fall: Hva er det dere blir tent av?

Dersom det er noe utover at unge menn ser flotte ut må det være at alt for mange menn som har passert er midtlivskrise og begynner å dyrke baber fra 18 til 28 og så er mange av disse mennene på samme stadiet resten av livet. De tror de holder seg så mye bedre enn en dame på 40+ og ser disse unge babene som mer som sine like kan det virke som mens mange unge "gutter" synes det er spennende med voksne damer. Det er tennende å bli sett på som attraktiv mens det er turn off å bli oversett av karene på vår egen alder og oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...