minienthe Skrevet 3. juni 2008 #21 Skrevet 3. juni 2008 jeg får litt inntrykk av at yngre gutter gjerne vil ha sex/elskerforhold med eldre damer men ikke noe mer alvorlig en dette ?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 3. juni 2008 #22 Skrevet 3. juni 2008 jeg får litt inntrykk av at yngre gutter gjerne vil ha sex/elskerforhold med eldre damer men ikke noe mer alvorlig en dette ? Det kommer jo litt an på. De fleste vil jo ha barn etter hvert, og det kan bli vanskelig med en som er mye eldre. Kanskje har hun barn fra før av og ønsker ikke flere, eller kanskje hun er for gammel til å få.
Gjest Gjest18 Skrevet 3. juni 2008 #23 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er en 18 år gammel gutt, men ser nok ut som jeg er 20-22. Og jeg har merket meg flere eldre damers interesse. Aka. klapser meg på rumpa og klapper meg litt for mye på låret..osv desverre har ikke noen av disse vært så veldig deilige...gi meg dorthe skappel, mia gundersen, MONA GRUDT...Da er jeg klar skal jeg si dere.
Bjørnemor Skrevet 3. juni 2008 #24 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er så klar for unge gutter... har lyst å finne meg en ung kjærste.. 'Synes de er så søte... :rødme:
Gjest Bare meg sjølv... Skrevet 4. januar 2010 #25 Skrevet 4. januar 2010 Hei, alle saman, Eg vart skild frå ein mann som er 18 år eldre enn meg. Det var ikkje noko gale med han, og me er gode venner. For ca 5 år sidan merka eg at dei eg fallt for, var yngre enn meg. Typisk 10-15 år yngre. Eg er 38 no. Til å begynna med, fekk eg hetta. Lurte på om det var noko galt med meg. Men no har eg slått meg med ro med at det er slik eg er. Det er mange meiningar for og imot, men eg meiner at det viktigaste er korleis dei enkelte para har det sjølv. Og det har ikkje nokon andre noko med. Er det ikkje godt at me ikkje er like, og faller for forskjellige ting. For min del vil eg gjerne ha ein kjærast som er yngre enn meg. Det er noko med at sødmen blir søtare, min sårbarhet blir sterkare, og bare det at ein yngre mann blir samen med ei eldre dama (dvs ikkje bare sex), gjer han modigare og meir moden og utstråler ein større trygghet på seg sjølv enn andre menn, sama ka alder dei har. Og dette gjer dei utrulig attraktive. Det har med andre ord ikkje noko å gjer med å få seg ein yngre mann bare for at han skal vera yngre. Skulle ønska det var ein nettplass der ein kunne treffa likesinna. Håper dokke alle finn ein livspartner som passer dokke, sama ka andre seier. (med mindre det er pedofili, hater det, burde vera dødsstraff!!!) Klem fra meg
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #26 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er 43 år og har opp i mellom hatt noen yngre menn som har vært inntil 10 år yngre enn meg. Jeg tenner ikke generelt på yngre menn, men jeg har inntrykk av at det er mange yngre menn der ute som mer enn gjerne kunne tenke seg en eldre dame. Jeg tenner på yngre menn som vet hva de vil og som "forguder" meg som erfaren kvinne...
Gjest caramiacaramella Skrevet 4. januar 2010 #27 Skrevet 4. januar 2010 Hehe, kan vel ikke akkurat kalle meg selv en moden kvinne(er 19), men jeg har alltid trodd at "modne" menn og kvinner er interessert i yngre folk fordi de er unge og energiske, og har fine kropper og mye sexlyst
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 4. januar 2010 #28 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er en 23 år gammel gutt. Synes eldre damer er litt vel klåfingrete når jeg går på byen, det grenser til ekkelt. Greit at mange av dem er ganske milf, og jeg hadde kanskje ikke sagt nei takk hvis dem bare hadde spurt først. Har lurt litt på hvorfor dette er mer akseptabelt enn om en 40 år gammel mann begynte å kladde på "småjenter" uten å spørre først...
Gjest Bare meg sjølv... Skrevet 4. januar 2010 #29 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er en 23 år gammel gutt. Synes eldre damer er litt vel klåfingrete når jeg går på byen, det grenser til ekkelt. Greit at mange av dem er ganske milf, og jeg hadde kanskje ikke sagt nei takk hvis dem bare hadde spurt først. Har lurt litt på hvorfor dette er mer akseptabelt enn om en 40 år gammel mann begynte å kladde på "småjenter" uten å spørre først... Sama ka kjønn eller alder det er, er det ikkje akseptabelt når ikkje begge er med på det. Synes vel at det er den yngre part som har meir "lov" til å ta forsiktige initiativ for å sjå kor landet ligg. Men husk at det er lov og ein selvfølge å kunna sei nei. Viss du ikkje vil støta noken, så sei med eit smil "eg forstår at eg er uimotståelig, men nå du nok holda fingrane for deg sjølv". Kanskje det fungerer? Eg har nok vore klåfingra sjølv, men ikkje før den andre parten har tatt initiativ.
Gjest womenwomen Skrevet 4. januar 2010 #30 Skrevet 4. januar 2010 Hehe, kan vel ikke akkurat kalle meg selv en moden kvinne(er 19), men jeg har alltid trodd at "modne" menn og kvinner er interessert i yngre folk fordi de er unge og energiske, og har fine kropper og mye sexlyst Da lever du i din egen 19 år gamle " verden - boble " . Om du virkelig tror det er så enkelt ! Jeg er 30 år - og kunne tatt ifra deg kjæresten din på 20 - 25 om jeg VILLE .. vil jeg tippe ...kjære 19 åring .he he Oss over 30 kan ha mye FINERE KROPPER og MYE MER SEXAPPEAL enn ei spinkel usikker, tynn , mager og form- fattig ungjente på 20 ! Faktis er min krpp flottere enn noensinne - nå som jeg er bikket 30 ! Mer yppige former og fett på de RIKTIGE stedene : ) Er over gjennomsnittet attraktiv og holder meg godt for alderen .Yngre menn tror jeg er ca 26 - 27 år !!! I virkeligheten er jeg snart ... mange år eldre ...Har flere beilere som er langt under min " egen smak og alder " . Unge gutter beundrer modne kvinners " kvinnelighet og selvsikkerhet " såvel fysisk som psykisk - føler de seg svært vell sammen med en eldre kvinne .Som kan gi dem allt det en 19 åring ikke KAN - masse selvtillitt og erfaring blant annet : ) NB ! Ikke ALLE ser ut som feite , slaskete takras strax de fyler 30 ! Det er sterkt overdrevet . Vil påstå jeg er penere enn mange 20 årige jenter er fra naturens side - forde de ikke har vært like heldige med sitt utseende . En slående vakker 30 åring - kontra en middelmådig , kjedelig 20 åring uten rette sjarm, attraktivitet , kropp og sexappeal ? Hva ville mennene valgt ? De er jo veldig overfladiske - så slettes ikke sikkert de ville valgt deg fremfor meg - kunn forde du er noen år yngre enn meg ... Er ikke tallet 19 som tiltrekker dem - men hva du er og SER UT SOM du er ...nemlig ! Uansett alder . Finns folk med BRA utseende og kropper i mange forskjellige aldre . Er ikke bare 20 åringer som har det .
Gjest womenwomen Skrevet 4. januar 2010 #31 Skrevet 4. januar 2010 Da lever du i din egen 19 år gamle " verden - boble " . Om du virkelig tror det er så enkelt ! Jeg er 30 år - og kunne tatt ifra deg kjæresten din på 20 - 25 om jeg VILLE .. vil jeg tippe ...kjære 19 åring .he he Oss over 30 kan ha mye FINERE KROPPER og MYE MER SEXAPPEAL enn ei spinkel usikker, tynn , mager og form- fattig ungjente på 20 ! Faktis er min krpp flottere enn noensinne - nå som jeg er bikket 30 ! Mer yppige former og fett på de RIKTIGE stedene : ) Er over gjennomsnittet attraktiv og holder meg godt for alderen .Yngre menn tror jeg er ca 26 - 27 år !!! I virkeligheten er jeg snart ... mange år eldre ...Har flere beilere som er langt under min " egen smak og alder " . Unge gutter beundrer modne kvinners " kvinnelighet og selvsikkerhet " såvel fysisk som psykisk - føler de seg svært vell sammen med en eldre kvinne .Som kan gi dem allt det en 19 åring ikke KAN - masse selvtillitt og erfaring blant annet : ) NB ! Ikke ALLE ser ut som feite , slaskete takras strax de fyler 30 ! Det er sterkt overdrevet . Vil påstå jeg er penere enn mange 20 årige jenter er fra naturens side - forde de ikke har vært like heldige med sitt utseende . En slående vakker 30 åring - kontra en middelmådig , kjedelig 20 åring uten rette sjarm, attraktivitet , kropp og sexappeal ? Hva ville mennene valgt ? De er jo veldig overfladiske - så slettes ikke sikkert de ville valgt deg fremfor meg - kunn forde du er noen år yngre enn meg ... Er ikke tallet 19 som tiltrekker dem - men hva du er og SER UT SOM du er ...nemlig ! Uansett alder . Finns folk med BRA utseende og kropper i mange forskjellige aldre . Er ikke bare 20 åringer som har det . Og nb 19 åring ! Når det gjelder sexlyst - kan du aldri i verden måle deg selv med en 30 årig kvinne . Du vil forstå det når du blir ELDRE ! Den biologiske klokke tikker raskere - og sexlysten er 5 - 10 ganger større enn hos en 20 årig jente - vil jeg påstå - MINST ! Derfor passer en fyrrig ung , sprek gutt , med god potens og utholdenhet - kjempebra som elsker til en 30 årig kvinne . Forde sexlysten matcher meget bedre .Som oftest .
Kjetil S. Skrevet 4. januar 2010 #32 Skrevet 4. januar 2010 Jeg forstår dere damer mye bedre enn mange av oss menn, for jeg ville i alle fall ikke ha risikert å sette et barn på ei ungjente.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. januar 2010 #33 Skrevet 4. januar 2010 Jeg forstår dere damer mye bedre enn mange av oss menn, for jeg ville i alle fall ikke ha risikert å sette et barn på ei ungjente. Hva om den stakkars lille 20 åringen klarte å sette barn på ei oppimot 40 da? Hva skulle han gjøre stakkar?
Kjetil S. Skrevet 4. januar 2010 #34 Skrevet 4. januar 2010 Hva om den stakkars lille 20 åringen klarte å sette barn på ei oppimot 40 da? Hva skulle han gjøre stakkar? Da sliter han vel litt, som oftest... :-)
Gjest Bianca26 Skrevet 4. januar 2010 #35 Skrevet 4. januar 2010 Da sliter han vel litt, som oftest... :-) Det er jo like ille for en 20 år gammel gutt å få barn ufrivillig som en jente på 20
Kjetil S. Skrevet 4. januar 2010 #36 Skrevet 4. januar 2010 Det er jo like ille for en 20 år gammel gutt å få barn ufrivillig som en jente på 20 Så lenge det er ufrivillig så vil situasjonen være den samme for den ene eller begge parter uansett alder, ja.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. januar 2010 #37 Skrevet 4. januar 2010 Så lenge det er ufrivillig så vil situasjonen være den samme for den ene eller begge parter uansett alder, ja. Poenget er at en 40 år gammel dame bør vite bedre enn å risikere at en 20 år gammel gutt ufrivillig kan bli far.
Gjest 40's Skrevet 4. januar 2010 #38 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er en godt voksen kvinne som ønsker å ta opp dette med unge menn/gutter sett i forhold til kvinner på vår alder. Helt ærlig må jeg si at jeg mer enn ofte lar meg tenne av disse ungdommene. Flere av dem er sikkert ikke eldre enn 20. Hva sier dere andre? Har dere det på samme måte, og i så fall: Hva er det dere blir tent av? Nei, jeg kan ikke si at unge menn tenner meg, de må være passert 30. Yngre så ser de ut som guttunger og det er ikke noe for meg. Tente ikke på dem da jeg var 19 selv engang.
Mr. Jones Skrevet 4. januar 2010 #39 Skrevet 4. januar 2010 Skal innrømme at milfs er flotte! (er 20), men det går en grense, er lei av gamle røykstinkende alkoholikerdamer på 50+ som drar rundt og flørter som aldri før:/ Skjer ca. hver gang ute på byen når man står i en eller annen kø. Tror det er personligheten som appelerer hos ordentlige milfs, at de er modne. Er så mange rundt 20 som ikke eier personlighet og kun har interessene: Shoppe, sminke, alkohol, Facebook... Ikke alle da, men de møter man jo aldri på!
Gjest Gjest_Keyser Soze_* Skrevet 4. januar 2010 #40 Skrevet 4. januar 2010 Da lever du i din egen 19 år gamle " verden - boble " . Om du virkelig tror det er så enkelt ! Jeg er 30 år - og kunne tatt ifra deg kjæresten din på 20 - 25 om jeg VILLE .. vil jeg tippe ...kjære 19 åring .he he Oss over 30 kan ha mye FINERE KROPPER og MYE MER SEXAPPEAL enn ei spinkel usikker, tynn , mager og form- fattig ungjente på 20 ! Faktis er min krpp flottere enn noensinne - nå som jeg er bikket 30 ! Mer yppige former og fett på de RIKTIGE stedene : ) Er over gjennomsnittet attraktiv og holder meg godt for alderen .Yngre menn tror jeg er ca 26 - 27 år !!! I virkeligheten er jeg snart ... mange år eldre ...Har flere beilere som er langt under min " egen smak og alder " . Unge gutter beundrer modne kvinners " kvinnelighet og selvsikkerhet " såvel fysisk som psykisk - føler de seg svært vell sammen med en eldre kvinne .Som kan gi dem allt det en 19 åring ikke KAN - masse selvtillitt og erfaring blant annet : ) NB ! Ikke ALLE ser ut som feite , slaskete takras strax de fyler 30 ! Det er sterkt overdrevet . Vil påstå jeg er penere enn mange 20 årige jenter er fra naturens side - forde de ikke har vært like heldige med sitt utseende . En slående vakker 30 åring - kontra en middelmådig , kjedelig 20 åring uten rette sjarm, attraktivitet , kropp og sexappeal ? Hva ville mennene valgt ? De er jo veldig overfladiske - så slettes ikke sikkert de ville valgt deg fremfor meg - kunn forde du er noen år yngre enn meg ... Er ikke tallet 19 som tiltrekker dem - men hva du er og SER UT SOM du er ...nemlig ! Uansett alder . Finns folk med BRA utseende og kropper i mange forskjellige aldre . Er ikke bare 20 åringer som har det . Nå fikk jeg plutselig veldig lyst til å møte womenwomen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå