Gå til innhold

Unge menn/gutter-modne kvinner. Ok?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei takk. Jeg har sønner på den alderen og tanken får meg til å føle meg som en kiddie fidler! Uttrykk jeg har lært på KG! :fnise: Jeg tenner ikke på dunete kjake og hengslete kropp.

Ingen mann under 40 for meg. Jeg tenner på roen, erfaringen og tryggheten en voksen mann utstråler. Jeg tenner på "beskyttelse". Og det kan ikke et guttebarn tilby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg får litt inntrykk av at yngre gutter gjerne vil ha sex/elskerforhold med eldre damer men ikke noe mer alvorlig en dette ?

Sånn var jeg i hvert fall som yngre. Da jeg var midt i tyve-årene hadde jeg noen forhold til damer på 33-38 år. Det var kun sex og det tente meg at modne kvinner hadde lyst på meg, men det hadde vært helt uaktuelt for meg med noe mer. En av dem hadde en sønn som var nærmere meg i alder enn hun var! Det skal sies at jeg ikke tror noen av dem forventet noe mer ut av forholdet enn meg, jeg var aldri ute på date med dem. Nå er jeg over 30 selv, men synes fremdeles damer som er ti år eldre kan være veldig sexy. Men nå som før er det bare et lite fåtall jeg er tiltrukket av.

Kjærester må være yngre eller rundt min egen alder.

Gjest NewMonkey
Skrevet
Ved rundet tredve har kvinner, de fleste i alle fall, forfalt og blit lite pene.

I disargee! Det er jo DA de er oppegående og skikkelig vakre :jepp: (det finnes jo selvfølgelig unntak da...)

Skrevet

Det er nok noe med at selv om man blir eldre av år, så er det ikke alltid at hodet følger etter.

Jeg opplever at det bare blir større og større gap mellom hvor gammel jeg egentlig er og hvor gammel jeg føler meg. Og da følger liksom ikke gutta med heller, hva alder angår, mener jeg :)

Skrevet

Oi oi oi, jeg er tydelig blitt voksen dame jeg nå.... :sjenert:

Men når sant skal sies så blir jeg ofte forsøkt sjekket opp av yngre menn på byen, ca 20-25år. Når jeg sier at de er for unge, så bare ler de, de fleste sier de går etter utstråling og det faktum at det ser ut som jeg har det gøy, ikke sitter i baren som en primadonna og forenter å bli vartet opp på alle bauger og kanter.

Skrevet

Jeg er en dame på 40 som er gift, men som har en yngre elsker på 29! Har alltid blitt tiltrukket av unge vitale og kåte menn, de har masse energi i senga og har deilige stramme kropper! Selv er jeg opptatt av å holde meg i form, syntes alt for mange menn rundt 40 lar seg forfalle, det er ikke særlig sexy med mannboobs og kulemage :nei: . Opplever både i jobb sammenheng og ute på byen å bli sjekket opp av yngre gutter! Noe med att vi godt voksne kvinner utstråler selvtillit og seksualitet på en mer rå måte enn våre yngre medsøstre kanskje??

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg er en dame på 40 som er gift, men som har en yngre elsker på 29! Har alltid blitt tiltrukket av unge vitale og kåte menn, de har masse energi i senga og har deilige stramme kropper! Selv er jeg opptatt av å holde meg i form, syntes alt for mange menn rundt 40 lar seg forfalle, det er ikke særlig sexy med mannboobs og kulemage :nei: . Opplever både i jobb sammenheng og ute på byen å bli sjekket opp av yngre gutter! Noe med att vi godt voksne kvinner utstråler selvtillit og seksualitet på en mer rå måte enn våre yngre medsøstre kanskje??

Så istedet for å innlede et forhold med en yngre mann så gifter du deg med en på din egen alder og er utro mot stakkaren?

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Jeg er en dame på 40 som er gift, men som har en yngre elsker på 29! Har alltid blitt tiltrukket av unge vitale og kåte menn, de har masse energi i senga og har deilige stramme kropper! Selv er jeg opptatt av å holde meg i form, syntes alt for mange menn rundt 40 lar seg forfalle, det er ikke særlig sexy med mannboobs og kulemage :nei: . Opplever både i jobb sammenheng og ute på byen å bli sjekket opp av yngre gutter! Noe med att vi godt voksne kvinner utstråler selvtillit og seksualitet på en mer rå måte enn våre yngre medsøstre kanskje??

Rå? Vulgær mener du vel. Er forresten han mannen din klar over at du har en elsker, og samtykker han til det?

Skrevet
Så istedet for å innlede et forhold med en yngre mann så gifter du deg med en på din egen alder og er utro mot stakkaren?

Hehe, regna med å få pepper for den der ja...men giftet meg veldig ung med en som også var veldig ung! Har ett godt ekteskap, men spenningen er vel blitt borte med årene. Min elsker gir meg overskudd og glede i en ellers travel hverdag. Ego av meg?? Ja, det er sikkert det, og hadde aldri trodd att jeg skulle havne i en sånn situasjon. Men etter en lang flørte periode på jobb så gikk det for langt på forrige seminar. Har en åpen tone med min elsker som er inneforstått med att jeg er gift og har aldri lovet han noe som helst. Sånn er situasjonen i dag, men kan ikke med sikkerhet si att det ikke vil forandre seg. Har følelser for han andre som begynner å bli vanskelig å takle....og dette er ingen drømmesituasjon som jeg vil anbefale for andre nei!

Gjest Bianca26
Skrevet
Hehe, regna med å få pepper for den der ja...men giftet meg veldig ung med en som også var veldig ung! Har ett godt ekteskap, men spenningen er vel blitt borte med årene. Min elsker gir meg overskudd og glede i en ellers travel hverdag. Ego av meg?? Ja, det er sikkert det, og hadde aldri trodd att jeg skulle havne i en sånn situasjon. Men etter en lang flørte periode på jobb så gikk det for langt på forrige seminar. Har en åpen tone med min elsker som er inneforstått med att jeg er gift og har aldri lovet han noe som helst. Sånn er situasjonen i dag, men kan ikke med sikkerhet si att det ikke vil forandre seg. Har følelser for han andre som begynner å bli vanskelig å takle....og dette er ingen drømmesituasjon som jeg vil anbefale for andre nei!

Men hvorfor skiller du deg ikke fra han da istedet for å forråde han bak hans rygg? Hvorfor gir du ham ikke muligheten til å bli kvitt deg å finne noen bedre som ikke behandler han slik du gjør?

  • Liker 1
Skrevet

Unnskylder meg ikke...og min mann er ett fantastisk menneske som jeg er veldig glad i, men er vel ganske sikker på att man ikke går i gjennom ett helt liv uten å få følelser for andre underveis. Jeg har innledet ett forhold, og akkurat nå er jeg lykkelig både med min elsker og min mann! :jepp:

Gjest Bianca26
Skrevet
Unnskylder meg ikke...og min mann er ett fantastisk menneske som jeg er veldig glad i, men er vel ganske sikker på att man ikke går i gjennom ett helt liv uten å få følelser for andre underveis. Jeg har innledet ett forhold, og akkurat nå er jeg lykkelig både med min elsker og min mann! :jepp:

Hvis han er så fantastisk hvorfor behandler du han som dritt da? Da fortjener ihvertfall han å ha en elsker også. Du viser iallefall på en dårlig måte at du elsker han.

Skrevet
Hvis han er så fantastisk hvorfor behandler du han som dritt da? Da fortjener ihvertfall han å ha en elsker også. Du viser iallefall på en dårlig måte at du elsker han.

Er den første til å innrømme att jeg ikke behandler han som han fortjener. Følelser er ikke alltid like lett å styre, elsker min mann og begjærer han andre....så får tiden vise hvor dette ender. :sukk:

Gjest Bianca26
Skrevet
Er den første til å innrømme att jeg ikke behandler han som han fortjener. Følelser er ikke alltid like lett å styre, elsker min mann og begjærer han andre....så får tiden vise hvor dette ender. :sukk:

Så slipp ham fri da. Han lever i lykkelig uvitenhet her, og jeg tipper han får mindre sex nå som du har en elsker utenom. hvem skal han ligge med da?

Skrevet
Er liten tvil om at yngre menn tiltrekkes av eldre kvinner som ser bra ut. Er selv samboer med ei som er 37, og hun er det råeste og deiligste jeg noen gang har sett. Alderforskjellen er kun et tall, hun ser jo ikke ut som en dag eldre enn meg - altså 27... :)

Det er en 'plage' å f.eks dra på byen med henne grunnet alle unge siklende beilere som kommer på rekke og rad. Hun lager også mye oppstyr når hun freser rundt i kort sommerkjole på rollerblades... :fnise:

Hun gir også alt i senga, er helt trygg på seg selv og hva hun vil ha. Mmmm :sengekos:

Har selv vært borti sånne. Du kan glede deg til hun passerer 42-43, da kommer hengerumpa, rynkene, og fjeset brer seg utover.

Gjest gutt18
Skrevet

Er nok smak og behag det greiene her. Selv har jeg aldri tent på eldre damer. Ikke fordi jeg syns det er stygt, men jeg har rett og slett aldri tent på dem. Liker heller yngre jenter, jevnaldrene. Når jeg snakker om eldre damer, så mener jeg de som er oppimot 10 år eldre enn meg selv. Selv så trener jeg hver dag, er en ganske kraftig fyr, ikke så altfor høy, og er stram i kroppen. Opptatt av å holde meg sunn og frisk! Det burde alle være, uansett alder :)

Smaken er forresten som baken

  • 6 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er fryktelig svak for unge gutter...

Det er noe med det gutteaktige preget og spenstige kroppen som tiltrekker meg... selv er jeg 33 år nå..

har hatt forhold med en betraktelig mye yngre type og det var himmelsk..

Men ett helvete med venner rundt... de hadde problemer med å takle det..

Men jeg tror på kjærligheten og kjærligheten har ikke bare ett tall for meg...

Kunne hogd av meg armen for å fått meg en yngre kjæreste...

Jeg ble spurt av en eldre dame som bodde på Nesøya om jeg kunne være så snill å komme tilbake til kvelden og hente genseren min som hun insisterte å putte i tørketrommelen. Jeg var i arbeidstid og stelte med hagen hennes. Jeg synes det var ganske flatterende, men også litt ubehagelig. Kanskje hun var ensom og rik, og trodde at hun kunne få hva hun ville ha. Som sagt, flatterende at noen syntes jeg var tiltrekkende, men det ble med det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er selv 25 år og sammen med et nydelig kvinnemenneske med fantastisk personlighet og sprek kropp, hun er 10 år eldre enn meg. Hun er svært tiltrekkende av flere grunner; den nevnte personligheten og kroppen, måten hun kler seg på er stilfull, hun er glad og smiler til enhver tid og har ingen problemer med å få meg til å le, og hun har rett og slett kontroll på det meste. Sexen er veldig bra og hun vet hva hun vil ha, og jeg kan gi det til henne.

Hun var den som forførte meg, noe jeg i etterkant priser meg lykkelig over. Etter å ha tilbrakt 6 måneder med henne har jeg vanskelig for å se at jenter på min alder kan være bedre for meg enn henne.

Gjest Eldre_Kvinner_JA
Skrevet (endret)

Jeg føler meg klar for en eldre kvinne:)

Jeg bare elsker eldre kvinner altså....drømmer å bli tatt hardt av mora mi sine venninner.

Da hadde jeg følt meg så delikat og uskyldig altså. Det er drømmen!

Ser ofte når jeg er ute på byen at det er så mange deilige eldre kvinner oppi 30-45 årene.

Unge jenter på på samme alder (18) tenner, men ikke i nærheten så mye som eldre damer gjør.

Eldre kvinner er mere modne og erfarne enn jenter i 18-20 åra.. og de tørr og prøve nye spennende ting såvidt jeg har hørt:)

Er det kanksje noen eldre kvinner der ute som vil ta kontakt? Når jeg skriver ''eldre kvinner'' da mener jeg ikke gamle kjæringer. Flere kvinnfolk som har kjefta på meg at unge damer i 30 år ikker er eldre. Tenker mere sånn... 30-45 år. Men vil kalle de eldre forhold til meg :gjeiper:

-gutt 18

Endret av Eldre_Kvinner_JA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...