CeNedra Skrevet 14. august 2003 Forfatter #221 Del Skrevet 14. august 2003 Jamie:Pebbles og Bambam er desidert kulest!!! også Bill og Ted er moro! og takk for fine ord MarianneE, og det er faktisk kult å kunne brodere, jeg kan ikke, men noen jeg kjenner har faktisk brodert seg kjempekule vesker og sånt... og Myagi: tror jeg stryker på mine eksamener om jeg har rosa kalkulatorer som bare har fire funksjoner.. dessverre.... men takker for tipset:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. august 2003 Forfatter #222 Del Skrevet 14. august 2003 NÅ TAR JEG EN PAUSE FRA KG.Ha det flott dere folk:) OM DU VIL VITE HVORDAN JEG HAR DET har jeg weblog på: http://www.stud.aoa.hist.no/~nilsenw/ der kroppen er menyen.. (sokker og kjole og tekopper) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2003 #223 Del Skrevet 14. august 2003 Takk for te Ikke ta så lang pause da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 #224 Del Skrevet 15. august 2003 Hei, CeNedra og god helg! :D Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #225 Del Skrevet 15. august 2003 Hei på deg schnuppa! Ville bare ønske deg en god helg jeg!! Klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. august 2003 #226 Del Skrevet 16. august 2003 God helg, CeNedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. august 2003 #227 Del Skrevet 21. august 2003 hei sveis! it'sssss ME! nesenapperen er hårløs og glatt selv om hun har fnatt nei, skal ikke begynne å rime det blir bare oppgulp fra det gamle slimet. shit! hehe..vanskelig å la være gitt! med å rime og slikt.. NEIIIII...stopp! =) HEI OG HOPP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2003 #228 Del Skrevet 30. august 2003 Hei på deg! Så stille det er på denne fronten da? Ville bare ønske deg ei god helg jeg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. august 2003 #229 Del Skrevet 30. august 2003 Hei ! hvor er du ? Ukevis siden sist. Så du skrev noe om en pause, men er ikke grensen nådd for den pausen nå ? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 30. august 2003 #230 Del Skrevet 30. august 2003 Hei! Kom innom for å si at jeg håper du har en fin helg! Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 9. september 2003 Forfatter #231 Del Skrevet 9. september 2003 pip pip her er jeg. travel og løpende sytende og klagende og ikke har jeg lest det jeg skulle heller. forelesere skjønner visst ikke at jeg ikke klarer å lese 5-6 kapittel på to-tre uker.... Og så store kapitler... og så tunge bøker. og så mye klaging fra meg som egentlig skulle ha lengre pause. klagetryne nr 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 9. september 2003 Forfatter #232 Del Skrevet 9. september 2003 og forresten: kjempekooooos av dere som har vært innom og hilst på!!! er det forresten bare meg, eller KG blitt generellt sett super treig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 10. september 2003 Forfatter #233 Del Skrevet 10. september 2003 stakkars, det er en stakkars mann på radion som blir jaget. huff og huff. jeg ville ikke løpt omkring hver dag i to tre uker og blitt jaget, mon tro om han kommer til å utvikle en kronisk paranoia når det hele er blitt ferdig... At om noen nærmer seg så løper han bort. Kan godt hende. stakkars stakkars lille mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. september 2003 #234 Del Skrevet 10. september 2003 Næmen CeNedra, er du redd for katter :o pussluskene er jo så søte og så snille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2003 #235 Del Skrevet 10. september 2003 Heisann, du lille røde. Så kjekt å se at du er tilbake! Ny avatar på meg ja, har ikke laget den selv, bare lastet den ned og endret litt på fargene. Har du det bra forresten? *klem* Mie (som liker katter, ihvertfall min egen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 11. september 2003 Forfatter #236 Del Skrevet 11. september 2003 har det ok. tatt i betrakning de x antall alkoholenheter jeg drakk i går. uff. har ikke vært på fest på ca et halvt år og så plutselig på en hverdag! skummelt. litt shaky dårlig akkurat nå. typisk studentfolk å arrangere slikt no. og typisk teit meg å bli med. eller kanskje mer typisk meg å ikke tåle alkohol lenger. og jeg skal altså på forelesning akkurat nå.. sju tusen fulle sukk fra stakkars lille meg. ps. teselskapet får vente, tror ikke den turbulente magen vil ha te. eller noe i det hele tatt utenom muligens pizza hamburgere og cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2003 #237 Del Skrevet 11. september 2003 Hei fylla! Åssen er formen? Godt å se at du er tilbake nå altså.. Å jada, KG er sinnsykt treigt om dagen, men det skal visst bli bedre etterhvert. Er du redd katter og? Jeg og..Får helt noia om de nærmer seg. Klarer ikke å like de, men men. De liker sikkert ikke meg heller, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 11. september 2003 Forfatter #238 Del Skrevet 11. september 2003 jeg er egentlig ikke redd for katter altså, bare de som ser litt skumle ut. faktisk har jeg bare møtt tre katter jeg har vært redd. resten er ok nok. liksom de gjør sin greie(smigrer seg inntil) så gjør jeg min(klapper dem og sånn). men det er litt skummelt da fordi jeg er allergisk. så etter litt klapping så dukker herr og fru Kløende-Blemmer, og ikke si det til noen men av og til formerer de seg som kaniner altså...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. september 2003 #239 Del Skrevet 11. september 2003 HALL :kissfan: :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 11. september 2003 Forfatter #240 Del Skrevet 11. september 2003 oi, oppdatert smilies til meg!!! giiiid sååååå sniiiilt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå