zilje_k Skrevet 2. september 2008 #321 Del Skrevet 2. september 2008 Så NYDELIG kjole!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. september 2008 #322 Del Skrevet 3. september 2008 Helt nydelig kjole Aprin!!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #323 Del Skrevet 3. september 2008 Kommer vi til å prøve på likt da? gjør kanskje det da! men vi vil vente til etter sommeren, skal nyyyte sommeren u-gravid, og uten litenbaby helst vil jeg bli gravid i september/oktober/november, vil gjerne ha sommerbaby igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. september 2008 #324 Del Skrevet 3. september 2008 gjør kanskje det da! men vi vil vente til etter sommeren, skal nyyyte sommeren u-gravid, og uten litenbaby helst vil jeg bli gravid i september/oktober/november, vil gjerne ha sommerbaby igjen Du... det er jo da vi skal prøve Jeg må jo vente slik at jeg får tatt alle eksamenene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #325 Del Skrevet 3. september 2008 Du... det er jo da vi skal prøve Jeg må jo vente slik at jeg får tatt alle eksamenene Satser på det klaffer på likt da, så kan vi ha babyluncher!! eller har du tenkt å holde deg i andrebyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. september 2008 #326 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Satser på det klaffer på likt da, så kan vi ha babyluncher!! eller har du tenkt å holde deg i andrebyen? Satser nok på hjembyen ja Så da kan vi ha babylunch Endret 4. september 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. september 2008 #327 Del Skrevet 7. september 2008 Takk for hyggelig kommentar om kjolen min i boka mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. september 2008 #328 Del Skrevet 15. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. september 2008 #329 Del Skrevet 24. september 2008 Må bare inn og skrive litt i bryllupsdagboka di, for nå er det liksom den igjen Så nå skal vi bare glede oss kjempemasse til bryllupet deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. september 2008 #330 Del Skrevet 29. september 2008 Har du tid å leke med mim og meg på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. september 2008 #331 Del Skrevet 29. september 2008 Hvor er Aprin egentlig?? :klø: Har jo ikke sett henne på lenge her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. september 2008 #332 Del Skrevet 29. september 2008 Må bare inn og skrive litt i bryllupsdagboka di, for nå er det liksom den igjen Så nå skal vi bare glede oss kjempemasse til bryllupet deres! Mim gleder seg sykt masse - og har planer om å være overalt i bryllupet ditt....sånn som du og Pysepus var i mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. september 2008 #333 Del Skrevet 29. september 2008 Mim gleder seg sykt masse - og har planer om å være overalt i bryllupet ditt....sånn som du og Pysepus var i mitt Og som *Aprin* var i mitt! Gleder meg kjeeeempemasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. september 2008 #334 Del Skrevet 29. september 2008 Hvor er Aprin egentlig?? :klø: Har jo ikke sett henne på lenge her.... Jeg har sett henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 29. september 2008 #335 Del Skrevet 29. september 2008 Inne og snoker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. september 2008 #336 Del Skrevet 29. september 2008 Men hvis du har sett henne så må du vel vite hvor hun er og? Så tilbake til spørsmålet mitt.. Hvor er Aprin?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 30. september 2008 Forfatter #337 Del Skrevet 30. september 2008 Har du tid å leke med mim og meg på fredag? JAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 30. september 2008 Forfatter #338 Del Skrevet 30. september 2008 Men hvis du har sett henne så må du vel vite hvor hun er og? Så tilbake til spørsmålet mitt.. Hvor er Aprin?? :klø: Jeg er heeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!! ..altfor dårlig på å skrive her.. Er innom og oppdaterer meg på Mim og Pysepus sine dagbøker, men glemmer liksom ut min egen.. SJERPINGS til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. september 2008 #339 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg er heeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!! ..altfor dårlig på å skrive her.. Er innom og oppdaterer meg på Mim og Pysepus sine dagbøker, men glemmer liksom ut min egen.. SJERPINGS til meg! SJERPINGS TIL DEG!!!!! Må jo være i din egen dagbok også - om det nå ikke er så mye bryllupsting å meddele Gleder meg til fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. oktober 2008 #340 Del Skrevet 1. oktober 2008 mim har mange flere innlegg i denne boka enn *Aprin* (men når jeg tenker meg om er det slik det er i mim sin for tiden Bare at det er noen som kaller seg for Pysepus som har flest innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå