Gjest madam_mim Skrevet 19. juli 2008 #281 Del Skrevet 19. juli 2008 Der ser du Mim Hva var det jeg sa? Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #282 Del Skrevet 20. juli 2008 :juhu: Du kan jo bare sende den med togbanen din, når blir den ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 20. juli 2008 #283 Del Skrevet 20. juli 2008 :juhu: Du kan jo bare sende den med togbanen din, når blir den ferdig? Men Reka, toget går bare rundt og rundt, lurer på om jeg har gjort noe galt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #284 Del Skrevet 20. juli 2008 Ååå! Du har glemt å legge inn holdeplasser og sånn! Og så må du lage togbanen litt rett noen steder og ikke bare bruke svinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juli 2008 #285 Del Skrevet 27. juli 2008 Passer det for deg klokka ett i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 27. juli 2008 jepp, det går fint kor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juli 2008 #287 Del Skrevet 27. juli 2008 jepp, det går fint kor? Svarte på msn jeg, men samme stedet vi var i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 30. juli 2008 #288 Del Skrevet 30. juli 2008 :blåse: :blåse: :blåse: GRATULERER MED DAGEN VENNEN!! :blåse: :blåse: :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 31. juli 2008 tuuuuuusen takk!! :hoppe: ______________________________________________ Bryllupsrelatert ( ) jeg har bestemt meg for frisyre!! Denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 31. juli 2008 #290 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) GRATULERER MED DAGEN! Endret 31. juli 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 31. juli 2008 #291 Del Skrevet 31. juli 2008 fine frisyren Du blir så fiiiiiiiiin :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. august 2008 #292 Del Skrevet 1. august 2008 :bursdag: :juhu: Gratulerer med dagen som var! :juhu: :bursdag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 4. august 2008 Forfatter #293 Del Skrevet 4. august 2008 I dag har vi bestilt vest og slips til kjære!!! Dette til 270kr inkl frakt.. Dessuten lurer vi på å kjøpe denne dressen!! Syns den er så fiiiiin.. og bare 825 kr inkl frakt (hvis jeg får selgeren til å merke pakken med gave..) :dåne: Jeg Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 4. august 2008 #294 Del Skrevet 4. august 2008 E-Bay dronningen Du finner jo så mye fint :dåne: Du er beviset på at et flott bryllup ikke trenger koste skjorta Skulle ønske jeg var like flink Jeg er for utålmodig - kjøper det første jeg ser, uten å sjekke pris andre steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 4. august 2008 Forfatter #295 Del Skrevet 4. august 2008 E-Bay dronningen Du finner jo så mye fint :dåne: Du er beviset på at et flott bryllup ikke trenger koste skjorta Skulle ønske jeg var like flink Jeg er for utålmodig - kjøper det første jeg ser, uten å sjekke pris andre steder takk takk Det er fordelen med å ha god tid, kan handle ting når jeg kommer over kupp, ikke når jeg MÅ handle liksom.. Mine foreldre er på vei hjem fra ferie nå, med resten av alkoholen til festen.. (17 flasker.. som de insisterte på å betale ) mangler øl og cider da, det tar vi nærmere. Totalt har vi betalt 650 kr for alkohol til festen, det må da være rimelig når vi skal ha fri bar til 60 gjester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 4. august 2008 Forfatter #296 Del Skrevet 4. august 2008 Usikker på om det var her inne, eller på en annen side at jeg så noen som ville ha som utgangsmarsj.. DET VIL JEG OGSÅ!! Viktig at det er akkurat denne versjonen da.. :fnise: Ellers så ville jeg egentlig ha men kjære bare stirret på meg. Tror det betydde NEI :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. august 2008 #297 Del Skrevet 5. august 2008 Kan jo hende han fikk litt sjokk fordi det var akkurat den han hadde lyst på også! :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 5. august 2008 Forfatter #298 Del Skrevet 5. august 2008 Kan jo hende han fikk litt sjokk fordi det var akkurat den han hadde lyst på også! :skratte: :skratte: :skratte: Håååååper det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 7. august 2008 #299 Del Skrevet 7. august 2008 Usikker på om det var her inne, eller på en annen side at jeg så noen som ville ha som utgangsmarsj.. DET VIL JEG OGSÅ!! Viktig at det er akkurat denne versjonen da.. :fnise: Ellers så ville jeg egentlig ha men kjære bare stirret på meg. Tror det betydde NEI :skratte: :skratte: DET HADDE VÆRT DRIITSTILIG :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. august 2008 #300 Del Skrevet 8. august 2008 Haha, jeg åpnet linken til den sangen mens samboern var i rommet, og han så skrekkslagen ut, og lurte på hva i alle dager jeg holdt på med. Så det er nok et NEI fra han også ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå