Gå til innhold

*Aprin* sin bryllupsdagbok! :D

*Aprin*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

390,- er en bra pris! :jepp: Vi betaler 415,- for våre og det er rimelig til de vi har til vårt lokale ;)

Da er det sikkert greit :)

Dere må forresten være obs på at det visstnok hender at man må betale ekstra om serveringspersonalet spiser! "kun" kostpris pr kuvert riktignok.. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Da er det sikkert greit :)

Dere må forresten være obs på at det visstnok hender at man må betale ekstra om serveringspersonalet spiser! "kun" kostpris pr kuvert riktignok.. :hakeslepp:

Jaja, da tar vi det som det kommer :) Dere må jo ha mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten åpnet pakker i et stooort bryllup i helgen, og gjorde en STRÅLENDE jobb! :ler: Så gi beskjed hvis noen trenger gaveopppakkere; JEG ER PROFF!!! :hoppe:

Sånn helt beskjedent liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har såååå lyst på denne sangen som solosang i kirka... kjære er ikke like ivrig, men ganske lett å overtale :fnise: vi har bare folk som kan spille gitar og piano da, blir kanskje ikke så bra uten strykere? :klø:

Andre sanger vi vurderer;

1

2

3

4

Noen som har andre forslag? Ikke aktuelt med you raise me up, eller noe av shania twain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Ååååh, Sarah Mclachlan :dåne: Den er så fiiiiin :grine: Jeg jobber alt jeg kan for å få solist som kan synge hennes sang som heter "Answer"..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Ååååh, Sarah Mclachlan :dåne: Den er så fiiiiin :grine: Jeg jobber alt jeg kan for å få solist som kan synge hennes sang som heter "Answer"..........

Kan synge jeg! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
jeg har såååå lyst på denne sangen som solosang i kirka... kjære er ikke like ivrig, men ganske lett å overtale :fnise: vi har bare folk som kan spille gitar og piano da, blir kanskje ikke så bra uten strykere? :klø:

Andre sanger vi vurderer;

1

2

3

4

Noen som har andre forslag? Ikke aktuelt med you raise me up, eller noe av shania twain.

Mange fine sanger du har valgt :) Vet ikke helt hvilke jeg synes var finest jeg, så ta den dere vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. får tenke litt på hvilken vi skal ta.. Ingen som utmerker seg veldig, så tror kanskje ikke jeg har funnet den rette enda :klø:

I dag har vi vært for å bestille bryllupskake! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Ikke en DAG for tidlig sa bakeri-dama, de hadde masse bestillinger til neste år allerede, og de tar kun 1 bryllupskake per dag. Konditoren var gått da, så vi fikk ikke diskutert hvilken kake vi skal ha, men vi fikk i det minste reservere dagen. Så kunne vi komme ned når som helst og bestemme kake :)

har også fått svar fra fotografen vi har lurt på å bruke, han tar 5000, og da får vi;

"jeg tar 5000. Dette inkluderer bilder under vielsen. Altså i kirken eller i tinghuset + oppsilte bilder på valgfritt sted etterpå. Det dere til slutt vil få, er to CD / DVDer.. En med alle bildene som blir tatt, og en med de 25-30 beste bildene, ferdig redigerte og levert både i farge og svart hvitt. Tilsammen ca 50 ferdigredigerte bilder.

De aller fleste fotograferer leverer kun de redigerte bildenen, men jeg velger å gjøre det litt annerledes. Det er jo mulig dere liker noen av de jeg ikke har redigert bedre enn de jeg har redigert, og da vil jeg selvfølgelig væ re behjelpelig med å redigere dem også :)"

Da kan vi bruke bildene akkurat som vi vil.. Grei deal eller? :klø: Venter egentlig i spenning på å høre mer om Mim`s superbilligfotograf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og funderer på alkohol jeg.. Vi vil ha fri bar etter middagen, og kan ta med alt av alkohol selv. Men kan vi kun ha øl/vin/cider/baileys/cognac? eller må vi ha sprit? :klø: Ingen av familiene drikker noe særlig..

Vi har fått tilbud om mange kvoter fra familie som er/skal på reis nå i sommer, men må nesten vite hva de skal handle.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også fått svar fra fotografen vi har lurt på å bruke, han tar 5000, og da får vi;

"jeg tar 5000. Dette inkluderer bilder under vielsen. Altså i kirken eller i tinghuset + oppsilte bilder på valgfritt sted etterpå. Det dere til slutt vil få, er to CD / DVDer.. En med alle bildene som blir tatt, og en med de 25-30 beste bildene, ferdig redigerte og levert både i farge og svart hvitt. Tilsammen ca 50 ferdigredigerte bilder.

De aller fleste fotograferer leverer kun de redigerte bildenen, men jeg velger å gjøre det litt annerledes. Det er jo mulig dere liker noen av de jeg ikke har redigert bedre enn de jeg har redigert, og da vil jeg selvfølgelig væ re behjelpelig med å redigere dem også :)"

Da kan vi bruke bildene akkurat som vi vil.. Grei deal eller? :klø: Venter egentlig i spenning på å høre mer om Mim`s superbilligfotograf..

Men sånn jeg leser dette inkluderer ikke denne prisen noen av bildene printet/trykket på papir!??! Kan det stemme at det kommer i tillegg?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn jeg leser dette inkluderer ikke denne prisen noen av bildene printet/trykket på papir!??! Kan det stemme at det kommer i tillegg?? :klø:

Det stemmer :jepp: Da kan vi bestille forstørrelser, takkekort og kopier hvor vi vil. MYE billigere enn å bestille fra fotograf.

Vi kunne også ha med forlovere og brudebarn for denne prisen, og fotograferingen varer i 1-2 timer, alt ettersom. :)her er bryllupsbilder han har tatt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det var lurt da!

Mange fine bilder på siden hans! Det blir sikkert kjempebra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, nå blir budsjettbryllupet mitt på enda strammere budsjett :fnise:

Var en tur til stavanger i går og handlet telysholdere til bryllupet ( ikke baaare derfor da :fnise: ), og på vei hjem ble vi stoppet i fartskontroll, og fikk 6500 i bot :hakeslepp: :dåne:

Ble dyre telysholdere ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DILEMMA: :sjenert:

Vi har egentlig bestemt oss for kokk. Fått menyforslag, pris, og bedt han holde av datoen. Han har sagt vi skal skrive kontrakt, men det har vi ikke gjort enda.

I dag fikk vi høre om en annen, som kan gjøre det rimeligere, og mer etter våre ønsker.. Vet ikke helt hvor mye billigere det blir enda, men det blir billigere. Denne kokken er litt "åpnere", han første er litt opptatt av regler (eks; "soppstuing blir aaaltfor mektig når du skal ha sjokolade i desserten, du kan ikke ha krem på krem" :dåne: joo, det vil jeg!)

Jeg har nok mest lyst på kokk nr 2, men føler vi har bundet oss til kokk nr 1.. Men vi har jo ikke skrevet under på noe, og det er nesten ett år til. (hadde vært noe annet å trekke seg 1 mnd før liksom..) sukk, denne samvittigheten.. :dåne:

HVA GJØR JEG?! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bytta kokk :fnise: med kuvertpris på 2-300 kr i motsetning til 390 (samme meny), var det ikke noe å tenke på! :hoppe:

Såååååå glad!! :hoppe::danse::hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jaja, nå blir budsjettbryllupet mitt på enda strammere budsjett

Var en tur til stavanger i går og handlet telysholdere til bryllupet ( ikke baaare derfor da), og på vei hjem ble vi stoppet i fartskontroll, og fikk 6500 i bot

Ble dyre telysholdere ja!

:dåne: :dåne: :dåne:

Jeg har hørt noe om fartsgrenser :sjenert:

:skratte: er det mulig?! Hvor fort kjørte dere da????? Og seriøst, de telysestakene bør være fine :fnise:

Og du som kunne få telysholdere etter bryllupet vårt

Våre også :Nikke::ler:

Nå har vi bytta kokk med kuvertpris på 2-300 kr i motsetning til 390 (samme meny), var det ikke noe å tenke på!

Såååååå glad!!

Her går det unna :)

:juhu: :juhu: så utrolig bra!!! Du får nå jammen tak i alle slags folk :dåne: Hvem er dette da som gjør det så billig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...