Kanutten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 22. mai 2008 Måtte jo stikke innom! Kjempeflott kjole! Lurer på om dette går eg; Kjolen din Skoa var jo kjempesøte! Ha ein fortsatt fin dag Hei Glow. Så koselig at du stakk innom på besøk, her er døren alltid åpen. Takk for linken til kjolen min, den kom fram ¨når jeg trykket på ja. Jeg synes også skoa er kjempesøte, liker egentlig ikke sånn hæl, men da jeg prøvde den på brudesalongen, så var de så gode å ha på. Ha en fortsatt fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 22. mai 2008 Kjempefine sko Har prøvd de og de er veldig gode! Vel, her har også kjære fått i oppdrag å ordne med bil, og det ble ikke hvasomhelst nei.. Måtte jo bli Hummer H2 limousin... *Siri* Jeg likte også de skoene veldig, så da jeg fann de på nett, var jeg ikke i tvil. Disse skal jeg ha. Så nå er de snart på vei i posten. WOW. Hummer H2 du, ikke dårlig bryllupsbil det nei. Blir skikkelig tøft det da. Jeg sa det ikke var så nøye for meg med bil jeg, kunne nesten tatt bussen Synes jeg ser det for meg. ler* Men sånn når jeg har fått delegert bort den oppgaven til kjære, så er jeg egentlig litt spent på hva det blir ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 22. mai 2008 Wow. side 2 allerede. Hei Dinedama. Tusen takk for velkomsten, og velkommen hit hos meg. Det er så gøy med besøk. Gøy å følge med deg også framover da. Og du skal ikke se bort ifra at planleggingen dabber litt av etterhvert, så vi får slepe oss litt inn etter hverandre. Føler jeg har gjort en del allerede, men det er jo så lenge til ennå, så jeg har jo god tid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 22. mai 2008 #24 Del Skrevet 22. mai 2008 Velkommen inn i bryllupsdagbøkene Tøffe du da, som fridde selv :dåne: Hadde jeg aldri turt tror jeg Og :hoppe: for "ja" fra mannen!!!! Den kjolen du har valgt ut er utrolig fin :rødme: Og kirka også, stunning rett og slett :dåne: Det er rart hvordan en føler en har såååå god tid, og plutselig er det under ett år igjen Føler tiden flyr selv, var "nettopp" 6 mnd igjen, og nå er det bare halvparten snart Kos deg masse med planleggingen, det er knall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hei Madam Mim Takk for velkomsthilsenen, og velkommen til dagboka mi. Elsker besøk jeg, så du må gjerne bli ei stund når du først er innom. Jeg var ganske sikker på at han skulle svare ja da, for hvis han ikke ville det etter 12 år, så tror jeg at jeg hadde flyttet ut. :gjeiper: Men det var ganske nervepinende alikevel. kjente jeg hadde hjertebank da han ringte ja. Tror veldig på at tiden går fort ja. Det er godt å ha god tid, for dette er gøy, og jeg regner med selve dagen går så fort, så nyter dette mens jeg kan. Begynner du å bli stressa nå, av at det er så kort tid igjen, eller føler du at du har alt under kontroll? Klem Endret 22. mai 2008 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Hmmmm.. I går pløyde jeg gjennom en haug med dagbøker. Inni en av de, var det noen som hadde fått lagd strømpebånd. Noen som vet hvem jeg mener? Det var så nydelig det båndet, så tenkte å dra på Fisketur (les Smisketur) etter oppskrift. Jeg fant, jeg fant. Så nå har jeg vært i bryllupsplanleggerens bok og spurt pent. Endret 22. mai 2008 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 24. mai 2008 Da er brudekjolen bestilt på JKdress. Vet det er lenge til bryllupet, men denne kjolen har jeg ikke fått ut av hodet etter jeg så den "in real" Har pløyd gjennom Ebay nå, og funnet brosje som jeg tror blir bra til . Finner ikke en som er helt lik, men en som passer bedre i forhold til tiaraen. Bestilte forresten kjole til mamma i samme slengen, så det skaql bli gøy å se når vi kommer hjem fra ferie, om hvordan kjolene ble. Venter spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 26. mai 2008 Huff. Dårlig mavefølelse nå. Fikk mail fra JK dress om at jeg mptte betale mere penger fordi de ikke hadde mottatt nok. Greit nok tenkte jeg, og betalte beløpet de ba om. Nå da jeg kom hjem fra jobb, lå det ennå en mail der, om at ettersom jeg skulle ha lengre slep, ble det ennå mere å betale. GREIT NOK, det er ikke store summen de ber om. 60 dollar, men de har hele tiden visst om at jeg ville ha lengre slep, så derfor synes jeg at det skurrer at de legger på mere penger i ettertid. Er usikker på hva jeg skal gjøre. Kjenner at jeg er litt lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 23. juni 2008 Mens jeg var på ferie hadde kjolen min kommet, og så langt ser det bra ut. Bare venter på at kjære blir borte en stund en dag nå, så jeg får prøvd den ordentlig på. Vi kjøpte oss ringer på Rhodos. Håndlagede i gult gull. Min har en diamant i. kjempefornøyde med ringene våre,. Vi fikk så god service på den butikken at det var en fryd å handle der. Skikkelig gøy. Nå går jeg bare å venter på skoene mine. Blir spennende å se om de passer. Har fått mail om at de er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 23. juni 2008 #30 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei Innom å sniker litt Så gøy at kjolen var kommet! Blir spennende å høre om den ble bra på :D Så bra med ringer da! Det har jeg ikke tenkt på, var lurt å kjøpe en helt annen plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. juni 2008 #31 Del Skrevet 23. juni 2008 Hei! Innom og hilser på! Blir gøy å følge den videre planleggingen, og ha noe å strekke meg etter!! :gjeiper: Gøy å høre at du har bestilt kjole på nettet! Vurderer veldig det selv også, det er jo ganske mye å spare på det!!! Og litt tryggere å bestille etter å ha lest såpass mange gode erfaringer med det.. Var det mye stress å forklare hvordan du vil ha kjolen? Det ligger vel ikke akkurat tilgjengelig bilder fra alle mulige vinkler på nettet av alle kjoler? Og du må ta nøyaktige mål av deg selv antar jeg? Men kjolen din passer eller?? Nå er det snart natten her, sov godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 24. juni 2008 #32 Del Skrevet 24. juni 2008 ei venninna gifta seg i sånn kjole forrige helg! var kjempenydelig! jeg er også gift med en liverpool-fan... (jeg er man utd-fan da.. hehe) jeg hadde ordna med solist som fremførte "you'll never walk alone" i kirka, som en overraskelse. falt i smak det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei Innom å sniker litt Så gøy at kjolen var kommet! Blir spennende å høre om den ble bra på :D Så bra med ringer da! Det har jeg ikke tenkt på, var lurt å kjøpe en helt annen plass Hei Så koselig med besøk. JA var gøy at den kom. Ble litt skeptisk ei stund. Men deilig å ha den i hus. Håper bare den er bra på nå. Kjedelig at kjære har ferie denne uka også Kunne tenkt meg å ha huset for meg selv ei stund. hehe. Ja gøy med ringene. Vi har aldri vært i syden før hverken jeg eller kjære, så litt gøy å kjøpe ringene på vår første sydentur. Kjære ble rørt da han så hva som sto inni da, for det hadde han ikke fått med seg. I tillegg til navn og dato står det YNWA ( You`ll never walk alone, LIverpool sitt slagord) Synes det passa så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei! Innom og hilser på! Blir gøy å følge den videre planleggingen, og ha noe å strekke meg etter!! :gjeiper: Gøy å høre at du har bestilt kjole på nettet! Vurderer veldig det selv også, det er jo ganske mye å spare på det!!! Og litt tryggere å bestille etter å ha lest såpass mange gode erfaringer med det.. Var det mye stress å forklare hvordan du vil ha kjolen? Det ligger vel ikke akkurat tilgjengelig bilder fra alle mulige vinkler på nettet av alle kjoler? Og du må ta nøyaktige mål av deg selv antar jeg? Men kjolen din passer eller?? Nå er det snart natten her, sov godt!! Hei Så koselig at du kom innom en tur. Alltid gøy med besøk. Jeg ble overbevist av Hegepege til å kjøpe på nettet, fordi hun hadde kjøpt akkurat samme kjole og var så fornøyd. Mannen jeg snakka med på JKdress var veldig hyggelig, og jeg synes ikke det var noe stress å forklare. Nå hadde jeg fått fine bilder av kjolen som jeg ville ha, så jeg sendte over disse. Er så langt kjempefornøyd. Mamma bestilte seg kjole hun også, og hun var så fin i den. Den satt som ett skudd. Jeg tok nøyaktige mål av mamma, mens min ble bestilt etter størrelse. Jeg bestilte min litt liten, så håper jeg at det er motivasjon nok til å gå ned noen kilo. Jeg har ikke fått prøvd kjolen ennå, for kjære er hjemme og har ferie denne uken han også, men så snart han er ute av leiligheten en stund lenge nok, skal jeg få prøvd den ja. Skulle fått ei venninne hit til å hjulpet meg da. KAn nesten ikke vente. Det som var så bra med denne kjolen var at stoffet var tykt, akkurat slik de har på salongene. Etter å ha kjøpt katta i sekken fra Ebay, var jeg ganske spent må du tro. Men jeg anbefaler de så absolutt. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 24. juni 2008 ei venninna gifta seg i sånn kjole forrige helg! var kjempenydelig! jeg er også gift med en liverpool-fan... (jeg er man utd-fan da.. hehe) jeg hadde ordna med solist som fremførte "you'll never walk alone" i kirka, som en overraskelse. falt i smak det, ja Hei. Gratulerer som nygift. Høres bra ut at kjolen var nydelig på venninda di. Håper bare den blir bra på meg også. Jeg har også ordna med en som skal synge denne sangen i Kirka. Mannen til kusina mi, han har skikkelig mørk og nydelig stemme. Gleder meg til å se reaksjonen til kjære da ja. Sto bryllupsfesten din til forventningene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. juni 2008 #36 Del Skrevet 24. juni 2008 Har du bilde av kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 24. juni 2008 Har du bilde av kjolen? Lover å legge inn så fort jeg får tatt ett. Akkurat nå henger den gjemt inni kjoleposen til jeg far vært alene hjemme lenge nok til å ta den fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 24. juni 2008 #38 Del Skrevet 24. juni 2008 Lover å legge inn så fort jeg får tatt ett. Akkurat nå henger den gjemt inni kjoleposen til jeg far vært alene hjemme lenge nok til å ta den fram Er det ikke bare å sende han vekk på oppdrag i et par timer da? Det hadde jeg gjort med eeeen gang :-) Blir nok ikke mange minuttene kjolen er i hus før jeg har jagd han godeste ut en tur så jeg får prøvd den altså Vi er jo så spente på om den ble bra Ser det er så mange som har bestilt fra JKdress og blitt kjempefornøyde, har en sikkerthet der i tilfelle det skjer noe med kjolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 25. juni 2008 Joda hehe, og det har jeg så klart gjort, men jeg får den ikke på meg selv. Ble så vanskelig med knytingen bak. Så nå har jeg invitert ei venninne, og så skal jeg rydde bort alle kofferter og rot fra ferien, sånn at det blir plass til meg på gulvet med kjolen min, og så skal det prøves kjole ja. Er så langt kjempefornøyd med JK, men når jeg smettet den på meg i går, så det ut som jeg hadde fått ekstra kort slep i stedet for ekstra langt, så jeg skrev en mail til de for å høre. For jeg vil ha langt slep. Har ikke fått svar ennå, men det kan jo ta sin tid. Er veldig fornøyd med kvaliteten på stoffet altså. Kjempebra. Kjenner det er lenge til dagen er her nå ja. over ett år jo.. Vil gifte meg nå!!!! Kjøpte med en del alkohol fra ferien også, så nå ser det ut som rene vinmonopolet her. Tante og onkel har også kjøpt med en del, og så har vi samlet litt fra før også. Lurer på hvor mange flasker vodka som er nødvendig egentlig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 25. juni 2008 #40 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja nå venter vi i spenning Ja det er lenge å ha funnet kjole over et år før! Litt kjekt, men det blir jo så veeeldig lenge før man får bruke den! Så kjekt å ha begynt å handle alkohol.. Har ikke tenkt så langt enda jeg.. Jeg husker ikke akkurat hvor mye man skal beregne på hver pers, men har man 1/2 liter pr pers så er man iallefall holden nok Tenker såpass at det er jo noe man bruker etterpå uansett så da gjør det jo ikke noe å ha for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå