Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.

Kanutten

Anbefalte innlegg

Har du noen koselige planer for påska? :)

Lista di var forresten veldig grønn og fin! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal stort sett jobbe i påska jeg, så har ikke de store planene.

Mulig vi kjører en tur på fosen, og da leverer ut innbydelser der med det samme. (Blir nesten billigere det, enn å sende i posten)

Du da? bare kose deg hjemme i påska eller?

Ja ikke sant lista begynner å bli grønn og fin. Tror jeg ligger ganske bra an.

Skal få gjort en del i påska nå, så er det ikke så mye igjen.

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, ble ikke fosentur. Sendte mamma utover.

Hun er fra nabokommunen du er fra. ;) Jeg gikk på videregående skole i din bygd jeg. Iallefall om jeg tror riktig. ;)

Jeg tok en dag i stuggudalen jeg. På hytta til tante og onkel der. :)

Har du hatt ei fin påske eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ble ikke fosentur. Sendte mamma utover.

Hun er fra nabokommunen du er fra. ;) Jeg gikk på videregående skole i din bygd jeg. Iallefall om jeg tror riktig. ;)

Jeg tok en dag i stuggudalen jeg. På hytta til tante og onkel der. :)

Har du hatt ei fin påske eller?

Sendte deg en liten PM:)

Ja påsken har vært kjempekos, på Fosen var våren i full gang, krokus, påskeliljer, gåsunger og nyskudd samt "vårånd" i full gang, tjeld og vipe samt linærle... :)

Man blir litt våryr av slikt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du se :sjenert:

Kjempefin kjole. :) Håper du får solgt den. Det var vel en annen kjole du skulle ha på bryllupsdagen?

:vinke:

:vinke: Hei Mazzimor.

Det har vært så travelt her i det siste at jeg ikke har fått oppdatert boka mi.

Ikke har jeg fått sett så mye i de andres heller, men tenker meg ut på en oppdateringsrunde nå. :)

her har det vært jobb både tidlig og sent, og sånn blir det til tirsdag. Gleder meg til fri den dagen. :)

Var innom cecilia på solsiden en dag, og de hadde sizoflor i grønn, så jeg bestilte 40 meter, for de var tomme akkurat da jeg var der. I morges ringte de og sa at nå var det kommet, og lurte på om jeg skulle ha det, for de hadde mange på venteliste. Så tenkter å stupe ned på solsiden en tur før jobb nå, så er jeg sikret sizoflor. Ikke var de så ille dyr heller. . ..20.- pr meter. Mot balck and white på lade som skulle ha 29,.- Utgjør litt forskjell når man skal ha så mye.

Vesten jeg kjøpte til kjære ble alt for stor, så den har ligget ute på finn noen dager, og i går sendte jeg den i posten til ei dame. Så nå må jeg bestille ny fra england, som kanskje passer litt mere. :)

Tenker å ta mål av kjære, så skulle de hjelpe meg der.

Håper det går bra med dere alle sammen som er innom fra tid til annen.

Ønsker dere en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en kjempefin helg, Maye :klemmer:

Edit: Jeg venter på to kjoler til fra Ebay - ja, jeg står frem.. Hei! jeg heter Agnethe og lider av brudekjolemani.. :fnise:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm. Merker at jeg ikke har så mye tid til KG for tia.

Jobber som en helt, både med den vanlig jobben, og ekstra både her og der.

Men hva gjør man ikke for å få det perfekte bryllup? :)

I dag har vi vært på planleggingstime hos fotografen. Kjempekul fotograf, Ivrig, med glimt i øyet og blid. Vi dro derfra med en god følelse ja.

Sendte mail til en skole i nærheten som har fotolinje og medialinje om de hadde noen flinke elever som kunne tenkt seg å ta bilder i kirka, samt filme vielsen. Fikk svar i dag fra en leder på skolen som sa han skulle ordne med elever som ville fikse dette. Det er jo gøy. Spennende med elever.

Føler mere og mere begynner å komme i boks nå, og det synes jeg er godt.det gjenstår en del ennå, men greit å ha litt oversikt og føle framgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo den rikitge veien det her. :)

:hoppe: for vellykket fotografmøte. Lurt å kontakte den videregående skolen. Veldig koselig å få filmet vielsen. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja detta går riktige veien. :hoppe:

Vi har ikke råd til proff filming, og vi kjenner ikke noen som er flinke på å gjøre det, så jeg er fornøyd med at elever gjør det ja.

Ettersom han lederen skulle finne en elev som kunne gjøre det, regner jeg med han finner noen som er flink.

De har mottatt en rekke priser på skolen der, så jeg tror de vet hva de gjør.

Det er jo som du sier veldig koselig å ha film fra vielsen. Tror jeg har en litt sånn utavmæsjøl opplevelse den dagen, så greit å sette seg ned i ro og mak senere å se den. :)

Nå er det bare en dag igjen til jeg har ei uke fri, og jeg gleder meg sånn. Det blir så kjekt. :danse:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det å spørre noen elever fra foto/media er en genial idè til å få dokumentert vielsen :jepp: Det er jo en vinn,vinn situasjon siden dere får filmet, og de får mer opplæring og erfaring :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja detta går riktige veien. :hoppe:

Vi har ikke råd til proff filming, og vi kjenner ikke noen som er flinke på å gjøre det, så jeg er fornøyd med at elever gjør det ja.

Ettersom han lederen skulle finne en elev som kunne gjøre det, regner jeg med han finner noen som er flink.

De har mottatt en rekke priser på skolen der, så jeg tror de vet hva de gjør.

Det er jo som du sier veldig koselig å ha film fra vielsen. Tror jeg har en litt sånn utavmæsjøl opplevelse den dagen, så greit å sette seg ned i ro og mak senere å se den. :)

Nå er det bare en dag igjen til jeg har ei uke fri, og jeg gleder meg sånn. Det blir så kjekt. :danse:

Må bare advare om at dersom du har tatt kontakt med Ringve vgs så kan det hende du må ringe igjen for å sjekke at det er i orden, for han lederen er et surrehue. Men han er nok en flink lærer, for elevene pleier å være veldig flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si hei :vinke:. Er så lite her inne for tiden, men dere er i tankene mine for det. Spesielt du, siden vi har samme bryllupsdato.;) Lurt med den videoidèen. Vi skal kanskje spørre en nabo av foreldrene mine som er "proff-amatør" :). Men vi skal se på lommeboka først, for vi må jo nesten betale han noe selv om det er en god bekjent. Og vi har allerede sprengt budsjettet nok og siden jeg er i barselpermisjon får jeg ikke jobbet noe ekstra heller. :( Håper vi kan støtte hverandre fremover nå som det nærmer seg. God helg og god klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...