Kanutten Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #321 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja, er det ikke typisk? Mannen min hadde også verdens beste tid hele tiden: det ordner seg, vi trenger ikke å tenke på dette enda. Av og til hadde han jo rett, men siden jeg var konstant stressa hadde det jo vært greit å blitt ferdig med det. Hendte jo av og til at han ikke hadde rett også. Hehe. Så bra toastmaster! Det er så fint når folk tilbyr seg å hjelpe til. og til og med kommer med konkrete forslag. Ja det er litt typisk det der. Kjære hadde konfirmant i fjor, som vi (les jeg) sto for. Kjære hadde så god tid hele tiden, og skulle ordne alt den siste dagen. Så det ble en god del stress på meg for å si det sånn. Men det ble konfirmasjon da, selv om jeg følte meg som ett slips. Derfor har kjære fått beskjed om at det ikke skal gjøres på samme måte nå. Men han ordner det sikkert. Bare at jeg vet at når det er bestilt, er det noe annet han skulle gjort, defor håper jeg han får opp farta snart. Håper du har en flott dag Plingo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. mars 2009 #322 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja det er litt typisk det der. Kjære hadde konfirmant i fjor, som vi (les jeg) sto for. Kjære hadde så god tid hele tiden, og skulle ordne alt den siste dagen. Så det ble en god del stress på meg for å si det sånn. Men det ble konfirmasjon da, selv om jeg følte meg som ett slips. Derfor har kjære fått beskjed om at det ikke skal gjøres på samme måte nå. Men han ordner det sikkert. Bare at jeg vet at når det er bestilt, er det noe annet han skulle gjort, defor håper jeg han får opp farta snart. Håper du har en flott dag Plingo. huff.. nå fikk jeg sånn bryllupspanikk igjen. hehe. jeg har fremdeles litt sånn bestemmelsesvegring og ansvarsvegring nå et halvt år etterpå. men jeg har ei venninne som også hadde det, så det er visst normalt. hehe. har også venninner som ikke hadde det. så det er nok også normalt. takk det samme. det er jo i dag. herlig. og jeg har kortere dag på skolen, og etterpå skal jeg til ei venninne. tror det blir bra, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #323 Del Skrevet 10. mars 2009 huff.. nå fikk jeg sånn bryllupspanikk igjen. hehe. jeg har fremdeles litt sånn bestemmelsesvegring og ansvarsvegring nå et halvt år etterpå. men jeg har ei venninne som også hadde det, så det er visst normalt. hehe. har også venninner som ikke hadde det. så det er nok også normalt. takk det samme. det er jo i dag. herlig. og jeg har kortere dag på skolen, og etterpå skal jeg til ei venninne. tror det blir bra, gitt. Skikkelig deilig vær ja. Tror jeg skal gå ned til byen etterpå. herlig med fridag når det er sånt vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #324 Del Skrevet 11. mars 2009 Å nei, det snør ute. Jeg vil ha sol, varme og vår nå. Det var jo så fint i går, men det var vel for mye å håpe på at dette skulle fortsette. I dag skal jeg på PALS å kjøpe sjokolade til å holde sjokoladekurs i Trondheim på Søndag. Har nesten fullt kurs, så dette blir gøy. Blir litt ekstra i bryllupskassa av disse kursene også, så det er jo kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #325 Del Skrevet 11. mars 2009 jeg har vært på shopping. (Ebay selvfølgelig) Har kjøpt korsett for å ha under kjolen. Nå håper jeg bare at den passer under, og at snøringen ikke vises gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. mars 2009 #326 Del Skrevet 11. mars 2009 jeg har vært på shopping. (Ebay selvfølgelig) Har kjøpt korsett for å ha under kjolen. Nå håper jeg bare at den passer under, og at snøringen ikke vises gjennom. oooo.. nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. mars 2009 #327 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, nå blir du nok !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #328 Del Skrevet 11. mars 2009 thihi. Håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2009 #329 Del Skrevet 11. mars 2009 Sjokoladekurs?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #330 Del Skrevet 11. mars 2009 Ledig plass om du vil være med. Vi jobber med smelta sjokolade, og sjokoladepasta. Lager bl.a påskeegg med sløyfe, fylt konfekt, dessertskål, roser, blader, liljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. mars 2009 #331 Del Skrevet 11. mars 2009 Oi, det høres gøy ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #332 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er veldig gøy. Veldig koselige 4 timer. Tiden flyr helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2009 #333 Del Skrevet 11. mars 2009 Og prisen for denne herligheten er..? Hørtes unektelig koselig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #334 Del Skrevet 11. mars 2009 Og prisen for denne herligheten er..? Hørtes unektelig koselig ut! Prisen for herligheten er 800.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2009 #335 Del Skrevet 11. mars 2009 Ok. Det blir litt mye for en stakkars student.. Han godeste sier jeg må dra, men jeg synes ikke jeg kan ta meg råd til det midt i bryllupsplanlegging og hele pakka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #336 Del Skrevet 11. mars 2009 sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2009 #337 Del Skrevet 11. mars 2009 Utrolig stilig korsett!! Jeg vil også ha!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #338 Del Skrevet 11. mars 2009 Koselig at du likte det. Du får stupe inn å bestille du også. Jeg betalte under 200 kroner inkludert porto for mitt, og det er "ekte" for det har stålspiler. Dette var så billig at jeg har bestilt ett svart ett også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mars 2009 #339 Del Skrevet 11. mars 2009 Snasent korsett Lurer på hvor lenge du får ha det på deg etter kjolen er kommet av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #340 Del Skrevet 11. mars 2009 Tror kanskje det blir godt å få den av etter en lang dag med den på, så det er ikke meg imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå