Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.

Kanutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hug: MaiL. Den kake er kjempegod :) Så den er en selvfølge. :)

------------------------------------------------------------------------------------------

I dag har jeg vært hos frisøren, og tatt etterveksten på håret mitt.

Huff, lenge siden jeg har vært hos frisøren nå.

Blir liksom alltid nedprioritert å dra dit, men ettersom jeg skulle på utdeling av fagbrev i dag, så hadde jeg en "grunn" til å dra. :fnise:

Fikk klipt håret med det samme også, men tok ikke av så mye da, ettersom jeg sparer til bryllupet. :) Fikk svar på en del jeg lurte på også, så greit å få snakket med de.

Sermonien med fagbrevet var egentlig ganske koselig, selv om det var langtekkelig da. Etterpå dro vi ut å spiste. Mamman min, sønnen vår og meg. Kjære ligger syk med omganssyke, så han ble desverre hjemme. Men vi koste oss vi som var ute da. Så får vi heller ta det igjen med kjære en anne dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk Plingo.

Jeg har tatt fagbrev i omsorgsarbeiderfaget,

så det har ikke så mye med kaker å gjøre nei. :)

Nei, det var kanskje ikke helt kakerelatert.

Tenk; nå er du omsorgsarbeider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med fagbrev. :klem:

Så koselig at mammaen din er så ivrig og hjelpsom, men ikke overstyrer. :)

God helg!

Tusen takk Muffin. :klem:

Ja det er kjempekoselig. Er så greit å føle at vi får ha styringen på dette selv. Hører jo alt for mange historier om kommende brudepar som sliter med innblanding fra svigerforeldre/foreldre.

------------------------------------------------------------------------------------

Håper alle har hatt en fin helg.

Her har det vært bare rolig. Første helgen på lenge at jeg har hatt fri, så har bare sløvet på sofaen.

Skulle vel ha lagd litt flere invitasjoner, men føler jeg har litt god tid ennå. Blir vel til at jeg sitter siste natta før vi skal levere å lage alle sammen tenker jeg. :fnise:

Mamma har vært her på fastelavenboller som gutten har bakt i dag. Han var så stolt. Riktig gode ble de. :)

Hmmm. Frister å legge inn bilder av meg med kjolen min også, så tror jeg forflytter meg til FB nå. :lur:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Mazilla. :hug:

Jeg liker kjolen min veldig godt. Den er helt annerledes enn hva jeg trodde jeg kom til å ende opp med. Jeg hadde sett for meg en med ganske enkelt snitt, og det har ikke denne. Den har "rynker", perler, blomster osv. Ikke helt det folk tror jeg kommer i heller, og det er ekstra gøy synes jeg. :)

Jeg har verdens beste kjære da. :hjerter_rundt: Vi var på Anne Kath. Hærland sin "Tatt av Vinen" for ett par år siden. I dag sendte kjære meg melding om at han hadde kjøpt billetter til det nye showet om 14 dager. Jeg ble så glad, for han er ikke av den typen som liker å finne på så mye sånne ting. Før jul overrasket han med jul med DDE, bare for min skyld også. Så jeg skjønner ikke noe jeg. :) Men jeg gleder meg veldig. Ut å spise litt først, og så dra på show, blir kos det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes det er veldig snilt. :Nikke: Iallefall med tanke på at han ikke pleier å overraske sånn. :)

Puh*Host*Hark*

Har fått ånden over meg i kveld til å jobbe videre med invitasjoenen.

Har trykket monogrammet vårt med sølvstempel på ett tykt hvitt ark,

klippet det ut i en firkant, og limt det på en firkan i sølv som er litt større.

Dette skal så limes på kortet som er 15x15cm.

I kveld har jeg prøvd å lime på disse som skal være på kortene, men jammen meg smitter sølvtrykket av, så det er lett for at det klines utover. Etter at jeg hadde strevd med å lime på 50 av kortene, og så hvor mange små firkanter som må hives, kom jeg på noe lurt. Hårspray!!! :idesmil::idesmil::idesmil:

Om jeg sprayer hårspray/hårlakk over, lager jo dette ei hinne så smitter det ikke av så lett.

Så nå har jeg sittet å sprayet nesten 100 stempeltrykk med hårspray, og det lukter ikke spesielt godt her i stua. Er glad jeg er oppe alene nå ja. :fnise:

Men tror kanskje snart jeg må finne senga mi snart jeg også. Huff begynner så tidlig på jobb i morgen.

Føler ikke jeg kom så langt som jeg skulle ønske i dag, men jeg har jo gjort en del arbeid som ikke vises. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med fagbrevet!! Ikkesant det er en fantastisk god følelse når man har fått det?? En lettelse på en måte... Syns ihvertfall jeg da jeg fikk svennebrevet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med fagbrevet!! Ikkesant det er en fantastisk god følelse når man har fått det?? En lettelse på en måte... Syns ihvertfall jeg da jeg fikk svennebrevet mitt :)

Tusen takk. :hug:

JA det er en kjempegod følelse. deilig å være i mål liksom. :) Har du tatt svenneprøve nylig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh i dag er jeg så utrolig trett. :sukk:

fikk ikke sove når jeg gikk å la meg i går, så lurer på om det blir en liten middagshvil etterpå. :sjenert:

kjøpt inn å tenkte å lage laks i form i dag, med sånn toroposegratinering. har smakt det før, og det var kjempegodt. :spise: Tenkte å bytte ut creme fraishe? med kesam, så håper resultatet ikke blir dårlig av den grunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater fagprøver :fnise: Helt forferdelig når det står på, men guuuuuri så deilig når man har bestått :dåne:

Hårspray er lurt :jepp: Det kan man bruke på tegninger med kull og blyant også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...