Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.

Kanutten

Anbefalte innlegg

Neida. Jeg er ikke utdannet konitor iallefall. Jeg lager kaker på bestilling, og driver med en del kurs i kakepynting. :)

Skal nok lage min egen kake ja. Det gleder jeg meg stort til. Kjære er litt stressa for akkurat det da. Han synes det tar så lang tid, så han er redd for at jeg ikke rekker det. :)

Men du har da laget mange kaker før, så du klarer vel å beregne nok tid. jeg har trua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å høre at du har trua. :)

Jeg har nok lagd mange før ja, så det skal nok gå greit.

Vi skal ha en whiskey konfektkake med trøffelkrem og marsipanlokk. Dette er en kake som bare blir bedre av å stå litt, så jeg har planer om å lage den på torsdag. :) Fredagen er travel nok fra før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre at du har trua. :)

Jeg har nok lagd mange før ja, så det skal nok gå greit.

Vi skal ha en whiskey konfektkake med trøffelkrem og marsipanlokk. Dette er en kake som bare blir bedre av å stå litt, så jeg har planer om å lage den på torsdag. :) Fredagen er travel nok fra før. :)

Fornuftig. Da har jeg i alle fall trua. Heia Maye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også planer om å lage egen kake :jepp: selv om jeg ikke er noe ræser.. :sjenert:

Men siden jeg har sukkersyken og marsipankake er oppskrytt skal vi lage fromasjkake med gele-lokk og uten alle di derre rullekake bitene :jepp: Så skal den pyntes med frisk frukt og bær :sikle:

Nå skal jeg ta 6mnd dansen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft at du skal lage kaka deres. Tror det går fint jeg også. :jepp:

:bolledeig::hjerte::bolledeig:

:strix: for at det bare er 6 måneder igjen til :bryllup:

:danser:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også planer om å lage egen kake :jepp: selv om jeg ikke er noe ræser.. :sjenert:

Men siden jeg har sukkersyken og marsipankake er oppskrytt skal vi lage fromasjkake med gele-lokk og uten alle di derre rullekake bitene :jepp: Så skal den pyntes med frisk frukt og bær :sikle:

Nå skal jeg ta 6mnd dansen :lur:

Fromasjkake med gelelokk er godt da. :sikle:

Så det er jo en super bryllupskake. :) Skal du ha mange etg. på kaka di du?

Hva pynter du med da? Friske bær eller noe sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft at du skal lage kaka deres. Tror det går fint jeg også. :jepp:

:bolledeig::hjerte::bolledeig:

:strix: for at det bare er 6 måneder igjen til :bryllup:

:danser:

Bra du også har trua Muffin!

Jeg har det selv også. Ennå... :fnise:

jeg har egentlig planer om mange kaker, men får se hvor mange jeg rekker. tenkte ikke jeg skulle uroe kjære med det ennå da. Men jeg har så mange ideer i hodet jeg kunne ha tenkt meg å gjennomført. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er, som husker på at det er 6 mnd igjen. :)

Må danse litt selv også.

:strix: :strix: :strix::danse: :danse: 6 måneder igjen!! :danse: :danse: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fromasjkake med gelelokk er godt da. :sikle:

Så det er jo en super bryllupskake. :) Skal du ha mange etg. på kaka di du?

Hva pynter du med da? Friske bær eller noe sånn?

Jepp :) den kan jo lages noen dager i forveien også :Nikke:

Tenkte vi skulle ha tre etg på den :) Men da må jeg få tak i et kakestativ :Nikke:

Vi pynter vel med friske jordbær, appelsin og noe grønt? :) Får se hva som fungerer :Nikke: Kansje noe blomster også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres jo kjempebra ut. :)

Hadde det ikke vært for at jeg må ha mitt stativ så fort etter deg, skulle du gjerne ha fått lånt en av mine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en god kake og det er tøft gjort å lage kaka selv. Men du kommer til å klare det fint sikkert. Har mer eller mindre bestemt meg å overlate "alt" til andre når ting skal ordnes i stand til bryllupet vårt, men det koster dessverre deretter også.... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaken er kjempegod.

Jeg vant en kakekonkurranse med den kake for ett par år siden.

Har lagd mange bryllupskaker med denne bunnen etterpå.. :)

Vi har ikke så stort budsjett, så vi er litt avhengig av å gjøre det meste selv.

Har organisert venner og familie til det meste her. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vasket bunadskjorta mi.

Skal på utdeling av fagbrevsermoni på Torsdag og tenkte å ta på meg bunaden da. Men jeg så er ikke så glad i å stryke skjorta mi, så spørs om jeg ikke må en tur til mamma i løpet av de nermeste dagene. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva har skjedd med tickeren min :klø:

Kan ikke stemme at det plutselig er 5 mnd og 27 dager igjen??

Var jo 6 mnd i går.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet
Kva har skjedd med tickeren min :klø:

Kan ikke stemme at det plutselig er 5 mnd og 27 dager igjen??

Var jo 6 mnd i går.....

Kanskje fordi det bare er 28 dager i februar? :klø:

Jeg var uten nett i helga, så må :danser::strix: :rødme: litt for 5 mnd og 27 dager, da jeg gikk glipp av 6mnd festen!

Forreten synd du bor langt unna Maye, hvis ikke skulle du få laget snirkelkake til meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du feiret litt i boka mi du også Bryllupstwisted. :)

Det er så gøy. Mamma er skikkelig ivrig nå. Vi har vært en tur på Rørosmartnan i dag. Og snakket bryllup nesten hele veien fram og tilbake. Og det er 2.5 timer hver vei. :fnise: Det som er så gøy er at hun ikke kommer med noen krav om ting. Hun spør hele tiden hvordan jeg/vi har tenkt ting, og spør om hun kan bidra med noe på ene eller andre måte. aldri noe kritisk til hverken det ene eller andre alternativet. Så da føler jeg at dette er noe jeg og sambo får ha kontrollen på selv. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du feiret litt i boka mi du også Bryllupstwisted. :)

Det er så gøy. Mamma er skikkelig ivrig nå. Vi har vært en tur på Rørosmartnan i dag. Og snakket bryllup nesten hele veien fram og tilbake. Og det er 2.5 timer hver vei. :fnise: Det som er så gøy er at hun ikke kommer med noen krav om ting. Hun spør hele tiden hvordan jeg/vi har tenkt ting, og spør om hun kan bidra med noe på ene eller andre måte. aldri noe kritisk til hverken det ene eller andre alternativet. Så da føler jeg at dette er noe jeg og sambo får ha kontrollen på selv. :)

Ingenting som er bedre enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...