Gå til innhold

Ufattelig vakker kvinnekropp

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hun var faktisk så hot at jeg ikke hadde tilgang til siden. :roll:

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Beauty is in the eye of the beholder som det heter... :) Skjønnheten kommer i alle tenkelige størrelser og fasonger!

Desverre "godkjenner" media (og dermed flesteparten av saueflokken) kun èn type skjønnhet. Men heldigvis finnes det mennesker som allikevel greier å utvikle preferanser litt mer selvstendig.

Mer fokus på MENN takk! :) Kvinner har et usunt stort press på seg allerede, og vi er ikke akkurat nådige mot hverandre heller.

Gjest Huldali
Skrevet (endret)

Det fins så utrolig mange fine kropper! Syns en fin kropp henger sammen med hvordan personen "bærer" kroppen sin på, noen tar seg rikig bra ut med en del kilo ekstra, mens andre bare ser helt nydelige ut når de er veldig tynne.

Tenkte faktisk over det i går da jeg var ute og gikk, "så utrolig mange pene mennesker som finnes!". Nå på sommeren ser jeg pene mennesker over alt, om vitenteren er gjemmer vi oss kanskje litt mer bort? Syns folk generelt ser veldig bra ut!

Endret av Huldali
Skrevet
Det fins så utrolig mange fine kropper! Syns en fin kropp henger sammen med hvordan personen "bærer" kroppen sin på, noen tar seg rikig bra ut med en del kilo ekstra, mens andre bare ser helt nydelige ut når de er veldig tynne.

Tenkte faktisk over det i går da jeg var ute og gikk, "så utrolig mange pene mennesker som finnes!". Nå på sommeren ser jeg pene mennesker over alt, om vitenteren er gjemmer vi oss kanskje litt mer bort? Syns folk generelt ser veldig bra ut!

Sånn har jeg oxo tenkt noen ganger.. men andre ganger slår det andre veien, at jeg tenker "så utrolig mange mindre pene folk som vandrer rundt.."

Skrevet

Jeg synes Lily Allen sin kropp er veldig fin og naturlig :)

Min kropp er nok ganske lik hennes, men jeg skal ikke late som at jeg ikke synes den dama som envy viste var veldig fin! Men jeg har ikke så lyst til å se sånn ut at jeg gidder å vie hele livet mitt til trening og bare spise sunt...

For det måtte jeg nok virkelig gjort for å se sånn ut...

Det er bra at vi alle er forskjellige sier nå jeg! Smaken er som baken, mange gutter finner meg attraktiv selv om jeg ikke har den strammeste og fineste kroppen. Jeg faller ikke for de guttene som er treningsnarkomane selv heller, så det passer meg bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...