Gå til innhold

Ufattelig vakker kvinnekropp

Fremhevede innlegg

Gjest Casey
Skrevet
her er det jeg karateriserer som en ufattelig vakker kvinnekropp.. mitt forbilde :Nikke:

Enig, hun var finere!

Videoannonse
Annonse
Gjest skorpio
Skrevet

Tenkte det samme da jeg så bildene! Altså i Hollywood er nok det der ganske chubby, men jeg syns hun hadde nydelig kropp! Blir så glad når jeg ser sånne bilder og tenker at de ser vakre ut, for da føler jeg meg vakker selv :) Har nemlig litt sånne typer former selv. Jippi! :-D

Gjest skorpio
Skrevet

Noen som leste forrige (eller den før der igjen) utgaven av Tara? Der hvor 5(?) kvinner kledde av seg og skrev hva de likte med kroppene sine osv. Hun ene hadde så sykt vakker kropp. Prøvde å finne bilde for de som ikke leste artikkelen, men det fant jeg ikke :(

Gjest Gjest
Skrevet

Jessica Alba kan være ok ja, men jessica simpson??? Det er jo rene beinrangelet, selv om hun kanskje har en smule former. Kvinner skal ha en bue på magen, ikke flat mage. Man kan være slank og fin men samtidig ha bue på magen, men flat mage? Send henne tilbake til krigsfangeleiren... jeg mener å huske at for en 10 år siden så ble Hennes og Meuriths modellene kritisert og ble ansett som å være for underernerte og magre til å representere kvinnekroppen. Jessica simpson kunne gått rett inn som H&M modell på den tiden. Men idag, 10 år senere, er dette helt normal kropp. Vi har bare blitt forvridde og hjernevasket til å synest at det er normalt.....for det er for magert.

Skrevet
Alba er fantastisk. Men i likhet med Gjest over her synes jeg ikke Simpson er det minste fin, hverken når det gjelder kropp eller ansikt.

Enig i denne. Jeg har aldri sett på Simpson som sexy i det hele tatt. Det er noe med hele pakka som gjør det.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Spennende tråd!

Selv syns jeg hun første hadde litt små pupper i forhold til resten av kroppen, men ellers fin.

Den Fitnessmodellen har jeg ikke sjans til å kunne identifisere meg med, men syns det er pent å se på...

Det forundrer meg på mange måter det som flere sier her inne at når man har et trekk som ikke er helt "normalt" så mener folk det er greit å kommentere det, gjerne på en ufin måte...

"Herregud så høy du er!"

"Herregud du har små føtter!"

"Herregud du har store øyne!"

"Herregud du er tynn!"

Ellers syns jeg denne kroppen er sexy!

http://www.lovefilm.com/lovefilm/images/pr...63828-large.jpg

og denne

http://www.filmreference.com/images/sjff_01_img0145.jpg

Skrevet
Jeg tviler på at hun deffet før det bildet ble tatt, man ser ikke musklene hennes godt! Selvfølgelighar nok både sminke, olje og photshop en rolle å spille på at hun ser ut som hun gjør på bildet, men å se så muskuløs ut til vanlig er da fullstendig mulig..

Ja, jeg tror du har rett. Når jeg nå ser på bildet en gang til, så ser hun ikke SÅ muskuløs ut, nei. Men silikonbrystene matcher fortsatt ikke resten av kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...