Gjest Frk Åberg Skrevet 20. mai 2008 #41 Skrevet 20. mai 2008 Jeg kan syns både tynne og mer kraftige damer kan ha flotte kropper, men fellesnevneren for meg er harmoni. Jeg syns mao. at kroppen til fitnessmodellen blir for uharmonisk, siden hun har såpass store pupper til en så tynn kropp. Det er det samme med glamourmodellene. Puppene harmonerer ikke i det hele tatt med kroppene deres, og det er ikke fint. For meg går det andre veien også. Om man har mye lår, hofter og rumpe, syns jeg det er penere om man samtidig har litt former oppe eller har litt bredde på skuldrene, framfor å være nesten helt flat eller smal. Men de kroppene jeg nok syns er aller penest, er de hvor kvinnen er forholdsvis veltrent, men samtidig har kjøtt på beina.
Gjest Helen Parr Skrevet 20. mai 2008 #42 Skrevet 20. mai 2008 Helt enig! Mannfolk liker damer med former, ikke slike hjerneløse bimboer;) Min erfaring er at de menn som selv ikke er hjerneløse heller ikke foretrekker hjerneløse kvinner. Men å si den slanke modellen er hjerneløs er vel å generalisere litt vel mye. Det er heller ikke mulig å si at "mannfolk liker damer med former", slik du gjør her. Sannheten er vel heller det at menn liker mye forskjellig, men at kvinner har en tendens til å tro at man bør være slankere enn det som er sunt. For øvrig veldig enig med Frk. Åberg vedrørende proposjoner.
siebaeo Skrevet 20. mai 2008 #43 Skrevet 20. mai 2008 Jeg kan syns både tynne og mer kraftige damer kan ha flotte kropper, men fellesnevneren for meg er harmoni. Jeg syns mao. at kroppen til fitnessmodellen blir for uharmonisk, siden hun har såpass store pupper til en så tynn kropp. Det er det samme med glamourmodellene. Puppene harmonerer ikke i det hele tatt med kroppene deres, og det er ikke fint. For meg går det andre veien også. Om man har mye lår, hofter og rumpe, syns jeg det er penere om man samtidig har litt former oppe eller har litt bredde på skuldrene, framfor å være nesten helt flat eller smal. Men de kroppene jeg nok syns er aller penest, er de hvor kvinnen er forholdsvis veltrent, men samtidig har kjøtt på beina. Enig om med det med harmoni! En rund jente med harmonisk kropp synes jeg f eks er penere å se på enn en person med veldig korte føtter og lang overkropp. Eller menn med runde hofter og smale skuldre.. Hos meg selv foretrekker jeg å være sizen jeg er nå (seff med noen forbedringer Gjør vi ikke alle det? ), dvs slank men med litt former, hos menn foretrekker jeg litt mer definerte muskler. Jenter er penest når de er feminine, og da ser jeg for meg svake buer og bukter der det måtte passe, tynne eller tykke. Herregud, så krøkkete forklart.. Men ja, harmoni! :D hehe
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 20. mai 2008 #44 Skrevet 20. mai 2008 Jeg vet hvordan det er med fordømmelse, sier jeg spiller i korps også skygger mennesker unna;P Neida, litt tull... Ikke for å forsvare henne eller noe, men jeg har på følelsen av at mennesker tenker på modeller som en gruppe. De som er opptatt av sitt eget utseende, egoistiske(bruker mye sminke osv), eller synes de har overfladiske interesser, og dermed MÅ være dumme....Noenganger kommer det av misunnelse tror jeg.. selv synes jeg det er feil!!!!! ( alt overnevnt altså) Søsteren min og jeg er et eksempel på mennesker som er HELT forskjellige, hun har ingen organister interesse, men er heller opptatt av mote, sminke og gutter, og hun ville bli sangstjerne eller modell.... jeg har alltid vært musikkinteressert, vært flink på skolen, interessert i politikk, opptatt av bistand og satset målrettet mot en karierre. Det som folk først bemerket var innsats og mål. Det at vi hadde forskjellige interesser var verdt like mye, men det var forskjellig innsatsvilje bak handlingen. Å være modell er noe alle jenter vil, men få som virkelig satser. Kanskje det kommer av det?
siebaeo Skrevet 20. mai 2008 #45 Skrevet 20. mai 2008 Helt enig! Mannfolk liker damer med former, ikke slike hjerneløse bimboer;) Og hjerneløse menn liker damer med store pupper...? Og så boler de og kjører lastebil? Flaks at jeg ikke har gigantiske fordeler! Sorry, må bare le. Det blir så teeeeiiiit!!! :D
Envy Skrevet 20. mai 2008 #46 Skrevet 20. mai 2008 Og hjerneløse menn liker damer med store pupper...? Og så boler de og kjører lastebil? Flaks at jeg ikke har gigantiske fordeler! Sorry, må bare le. Det blir så teeeeiiiit!!! :D Ikkesant! :gjeiper: Det blir så feil å generalisere på den måten! Og det som ble sagt om at gutter bare vil ha damer med mye former tror jeg flere her kan være med på å avbekrefte
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #47 Skrevet 20. mai 2008 . Å være modell er noe alle jenter vil, men få som virkelig satser. Kanskje det kommer av det? Snakk for deg selv!! Jeg kunne aldri tenke meg å være modell, synest ikke det er noe å trakte etter? Hva er det som er så hot med det? Dagens glamourmodeller er jo ikke akkurat like vakre hele gjengen, kremt kremt, selv om det er noen som er veldig vakre og fine:) Men gutta er sikkert uenig med meg her
siebaeo Skrevet 20. mai 2008 #48 Skrevet 20. mai 2008 Ikkesant! :gjeiper: Det blir så feil å generalisere på den måten! Og det som ble sagt om at gutter bare vil ha damer med mye former tror jeg flere her kan være med på å avbekrefte Ehm... jah! Slanke jenter får vel mest kontakt med gutter som liker slanke jenter, og runde jenter får mest kontakt med gutter som foretrekker dem sånn. Det er vel derfor det er så bestemte meninger om det kanskje. Og ja, jeg vet at mange jenter får høre av kompiser, kjærester osv at de fortrekker runde former. Men surprice.. Jeg får høre akkurat det motsatte. Mulig gutta har såpass folkeskikk at de ikke bringer temaet på bane om de skulle være i samme rom som en jente som ikke hadde den prefererte utforminga. Tynn eller tykk..
Possibly Skrevet 20. mai 2008 #49 Skrevet 20. mai 2008 Et kompliment jeg har vært veldig glad for er "du er liksom tynn/slank men alikevel myk å ta på". Det har jeg fått høre også.
Possibly Skrevet 20. mai 2008 #50 Skrevet 20. mai 2008 Jeg kan syns både tynne og mer kraftige damer kan ha flotte kropper, men fellesnevneren for meg er harmoni. Jeg syns mao. at kroppen til fitnessmodellen blir for uharmonisk, siden hun har såpass store pupper til en så tynn kropp. Det er det samme med glamourmodellene. Puppene harmonerer ikke i det hele tatt med kroppene deres, og det er ikke fint. For meg går det andre veien også. Om man har mye lår, hofter og rumpe, syns jeg det er penere om man samtidig har litt former oppe eller har litt bredde på skuldrene, framfor å være nesten helt flat eller smal. Men de kroppene jeg nok syns er aller penest, er de hvor kvinnen er forholdsvis veltrent, men samtidig har kjøtt på beina. Enig med deg på alle punkter. Det finnes tynne folk som er pene, og det finnes kraftigere folk som er pene. Det viktigste er egentlig proporsjonene, og at folk ser ut som de er sunne og i god form.
Possibly Skrevet 20. mai 2008 #51 Skrevet 20. mai 2008 Når det gjelder hun fitnessmodellen, så er det jo ingen som går rundt og ser ut slik til daglig. Før konkurranser (og fotografering av den typen) pleier de å få ned fettprosenten slik at musklene kommer bedre fram, noe som gjør at de i mine øyne ser groteske ut i mine øyne. Hun hadde sett bedre ut (i mine øyne) med litt mer fett på kroppen. Dessuten har hun silikonbryster som ikke passer spesielt godt til resten av kroppen. Jeg er enig i at det er fint med en muskuløs kropp, men at det skal være et ideal for vanlig mennesker å gå rundt og se sånn ut til daglig synes jeg høres litt rart ut. Det er dessuten umulig. Når det gjelder LA synes jeg hun ser ut som en helt alminnelig jente. Ikke noe oppsiktsvekkende vakkert, bare helt vanlig. Hun er selvsagt ikke overvektig eller "blubbete" som noen påstod.
Envy Skrevet 20. mai 2008 #52 Skrevet 20. mai 2008 Når det gjelder hun fitnessmodellen, så er det jo ingen som går rundt og ser ut slik til daglig. Før konkurranser (og fotografering av den typen) pleier de å få ned fettprosenten slik at musklene kommer bedre fram, noe som gjør at de i mine øyne ser groteske ut i mine øyne. Hun hadde sett bedre ut (i mine øyne) med litt mer fett på kroppen. Dessuten har hun silikonbryster som ikke passer spesielt godt til resten av kroppen. Jeg er enig i at det er fint med en muskuløs kropp, men at det skal være et ideal for vanlig mennesker å gå rundt og se sånn ut til daglig synes jeg høres litt rart ut. Det er dessuten umulig. Når det gjelder LA synes jeg hun ser ut som en helt alminnelig jente. Ikke noe oppsiktsvekkende vakkert, bare helt vanlig. Hun er selvsagt ikke overvektig eller "blubbete" som noen påstod. Jeg tviler på at hun deffet før det bildet ble tatt, man ser ikke musklene hennes så godt! Selvfølgelighar nok både sminke, olje og photshop en rolle å spille på at hun ser ut som hun gjør på bildet, men å se så muskuløs ut til vanlig er da fullstendig mulig.. dette derimot er nok etter deffing og diverse, og er fullstendig unormalt..
Gjest Helen Parr Skrevet 20. mai 2008 #53 Skrevet 20. mai 2008 dette derimot er nok etter deffing og diverse, og er fullstendig unormalt.. Spesielt diverse har nok sin del av skylden for at hun ser slik ut.
Envy Skrevet 20. mai 2008 #54 Skrevet 20. mai 2008 Spesielt diverse har nok sin del av skylden for at hun ser slik ut. lmao, ikkesant
Gjest Peachbud Skrevet 20. mai 2008 #55 Skrevet 20. mai 2008 Veldig kjekt å lese at det er folk som liker andre kropper enn det rådende tynnhetsidealet. Men jeg må nok innrømme at L.A. nok ikke har det jeg ser som den flotteste kroppen. Hun har en sånn kropp som jeg strever for å ikke å få. Dersom jeg hadde unnet meg alt jeg hadde lyst på og sluttet å trene hadde jeg sett sånn ut, pluss litt mer mage. Synes kroppen til hun her var ganske fin. Hva synes andre om den kroppen?
Gjest Helen Parr Skrevet 20. mai 2008 #56 Skrevet 20. mai 2008 Hva synes andre om den kroppen? Det er vel hevet over enhver tvil at Sienna Miller har en nydelig kropp. Jeg føler at det blir litt meningsløst å diskutere hvilke kropper som er de mest perfekte, men når vi likevel er inne på temaet vil jeg si at jeg foretrekker de noe mer muskuløse og sterke enn Sienna Miller sin. Ballettdansere er nydelige. Vel er de magre, men de gir uttrykk for en fascinerende styrke.
Gjest StoreSky Skrevet 20. mai 2008 #57 Skrevet 20. mai 2008 Siste der synes jeg var fin! (peachbud sin) Ellers er jeg også for harmoni, tykk eller tynn!
FoxyFish Skrevet 20. mai 2008 #58 Skrevet 20. mai 2008 Hva synes andre om den kroppen? Jeg syns hun hadde en flott kropp! Jeg synes også begge de to damene som startet diskusjonen så bra ut, men jeg holder likevel en knapp på Lilly Allen, i og med at fitnessmodellen så litt for muskuløs ut. Jeg er kanskje gameldags på denne fronten, men alt for synlige muskler på damer synes jeg rett og slett blir litt maskulint.
Gjest Casey Skrevet 20. mai 2008 #59 Skrevet 20. mai 2008 Bla deg frem til bilde nr 8 av 9. Fy f..for en ufattelig vakker kvinnekropp!! http://www.seher.no/php/art.php?id=528843 Jeg synes ikke hun hadde spesielt fin kropp...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå