Gå til innhold

Ufattelig vakker kvinnekropp

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bla deg frem til bilde nr 8 av 9. Fy f..for en ufattelig vakker kvinnekropp!! Mulig mange andre her ville karakterisert henne som blubben, men i mine øyner er den helt perfekt. Jeg skulle gitt alt for å få en slik flott kropp med feminine og flotte former.!! Da hadde jeg følt meg ufattelig feminin med de hoftene og lårene der!

http://www.seher.no/php/art.php?id=528843

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blubben er nok ikke akkurat ordet jeg ville valgt. Synes godt hun kunne lagt paa seg et par kilo. Men ganske fine proposjoner mellom skuldre, byste, midje og hofter.

Skrevet
her er det jeg karateriserer som en ufattelig vakker kvinnekropp.. mitt forbilde :Nikke:
Skrevet
her er det jeg karateriserer som en ufattelig vakker kvinnekropp.. mitt forbilde :Nikke:

Hun er jo sykt tynn?

Skrevet

Liker mere fasongen på hun første. Kvinner skal ha former og ikke for tynne synes jeg da!

:kaffe:

Gjest Gjest
Skrevet

Litt for magert for min smak da men...i mine øyner er dette dagens ideal til kvinner, men minner meg mye om en blanding mellom guttekropp og jentekropp. Jeg får ikke helt den...wao følelsen, som jeg gjør når jeg ser kvinner med skikkelig femini kropp. Hun første i linken gir mer følelsen av det syns jeg.

Gjest Alabama
Skrevet
Liker mere fasongen på hun første. Kvinner skal ha former og ikke for tynne synes jeg da!

:kaffe:

Enig. Tenk så hard den modellen er å ta på!!?

Dessuten identifiserer jeg meg mer med Lily.. Merkelig nok...

Gjest StockDama
Skrevet

Hun var da ikke lubben i det heletatt.

Gjest Gjest
Skrevet
Hun var da ikke lubben i det heletatt.

ts her. Nei jeg synes ikke hun var lubben i hele tatt jeg heller. Men ut i fra dagens ideal, og med tanke på at det er mange kvinner som liker dagens ideal, så ville de nok ha funnet henne her " blubben". Men i mine øyner er hun skikkelig flott... hadde blitt skikkelig happy med en slik kropp som på bilde nr 8!!

Skrevet

Oioi, hun var flott! Sånn skulle jeg gjerne sett ut. Muligens med par til. Men så er jeg litt samme sizen selv og har alltid vært det. Så hun er på en måte normalen for meg. Noen er bare bygget smalt og er ikke nødvendigvis "kantete" å ta på alikevel. Et kompliment jeg har vært veldig glad for er "du er liksom tynn/slank men alikevel myk å ta på". Eller "du er så lett og fin i kroppen". I og med at utrolig mange synes det er helt ok å disse tynne mennesker sånn at de føler seg kantete og usexy er det fint å høre.. :)

Skrevet
Oioi, hun var flott! Sånn skulle jeg gjerne sett ut. Muligens med par til. Men så er jeg litt samme sizen selv og har alltid vært det. Så hun er på en måte normalen for meg. Noen er bare bygget smalt og er ikke nødvendigvis "kantete" å ta på alikevel. Et kompliment jeg har vært veldig glad for er "du er liksom tynn/slank men alikevel myk å ta på". Eller "du er så lett og fin i kroppen". I og med at utrolig mange synes det er helt ok å disse tynne mennesker sånn at de føler seg kantete og usexy er det fint å høre.. :)

Så hyggelig Siebaeo! :jepp:

Er nemlig akkurat samme med meg, og er så lei av at alle sier slikt som at "lubne jenter er mye bedre" "mer å ta i, mer å være glad i" blabla fordi de skal føle seg bedre selv, mens vi som er natulig slanke er liksom "kantete" og "harde" ikke hyggelig det heller.

Hun jeg linket til er fitnessmodell, slank og fin med masse muskler, det ligger mye jobb bak den kroppen, og jeg synes det står respekt av folk som faktisk jobber og trener så hardt for å få den kroppen de ønsker, i stede for å finne på unnskyldninger for å ikke jobbe for å ha den kroppen man vil ha!

Derfor er hun mitt forbilde! :)

Gjest Gjest-mann
Skrevet

:love:

Helt enig med Envy. Damer flest har alt for mye fett på. Kom dere på trening! Det er ikke godt å ha masse fett å ta i! Jeg fatter ikke hvem som har funnet på det.

Slanke jenter er nydelig! Ja, jeg er veldig opptatt av kropp! Så forventer jeg jo også at damer kan stille krav til meg også!

Jeg ser mange flotte kvinner på spinning på SATS! Her er det ikke noe overflødig, men de har likevel former!

Skrevet
Så hyggelig Siebaeo! :jepp:

Er nemlig akkurat samme med meg, og er så lei av at alle sier slikt som at "lubne jenter er mye bedre" "mer å ta i, mer å være glad i" blabla fordi de skal føle seg bedre selv, mens vi som er natulig slanke er liksom "kantete" og "harde" ikke hyggelig det heller.

Hun jeg linket til er fitnessmodell, slank og fin med masse muskler, det ligger mye jobb bak den kroppen, og jeg synes det står respekt av folk som faktisk jobber og trener så hardt for å få den kroppen de ønsker, i stede for å finne på unnskyldninger for å ikke jobbe for å ha den kroppen man vil ha!

Derfor er hun mitt forbilde! :)

Ja ikke sant. At ikke folk kan lære seg at alle former og figurer kan være fine. At noen er fine som litt rundere utelukker jo ikke de som har litt mindre å bære på. En ting jeg tenkte på her om dagen er at jeg synes det er så flott at man "er nødt" til å se andres kropper i offentlige garderober ol. For da kan man se hvor mange forskjellige kropper det finnes. Og kanskje se at man ikke har så mye å skjemmes over. Og så synes jeg det er gøy å se alle de variasjonene som finnes! Jeg etterlyser en "kroppsbok" ala disse vagina og penis-atlasene som finnes.. :)

Og ja, det er ganske slemt av de som åpenlyst rakker ned på oss som er litt lettere. Det kommer ikke HELT av seg selv heller. Jo, jeg er genetisk anlagt til å være slank. Men at jeg holder meg stram kommer av at jeg trener i tillegg. Og så synes jeg det høres ganske bittert og ikke så rent lite patetsik ut når noen rett ut slenger stygge kommentarer som helt åpenlyst kommer av misunnelse. Glad er jeg for at man i alle fall har respekt og folkeskikk nok til å ikke sende noe stygt i retur..

Jeg utfordrer herved de som har slengt slike kommentarer til å komme med en unnskyldning eller fortelle meg hvorfor akkurat DE har rett til å være så frekke. Kommer det av manglende oppdragelse..? Ikke vet jeg. Vit dette i alle fall; dere sårer MYE mer enn dere tror! Noen (deriblant meg) kan få dype spor av det og slite med kroppen sin i hele oppveksten. Og det er ganske latterlig når jeg nå ser tilbake og ser at det kom av misunnelse for jeg har nemlig, og har alltid hatt, en veldig flott kropp! De bare frarøvet meg gleden av å innse det. Heldigvis vet jeg det nå. :)

Skrevet
:love:

Helt enig med Envy. Damer flest har alt for mye fett på. Kom dere på trening! Det er ikke godt å ha masse fett å ta i! Jeg fatter ikke hvem som har funnet på det.

Slanke jenter er nydelig! Ja, jeg er veldig opptatt av kropp! Så forventer jeg jo også at damer kan stille krav til meg også!

Jeg ser mange flotte kvinner på spinning på SATS! Her er det ikke noe overflødig, men de har likevel former!

Så flott med et så sunt mannlig innspill! :-D Vi damene fortrekker jo gjerne veltrente menn, hvorfor skal det være så galt med veltrente og slanke kvinner? ;)

Ja ikke sant. At ikke folk kan lære seg at alle former og figurer kan være fine. At noen er fine som litt rundere utelukker jo ikke de som har litt mindre å bære på. En ting jeg tenkte på her om dagen er at jeg synes det er så flott at man "er nødt" til å se andres kropper i offentlige garderober ol. For da kan man se hvor mange forskjellige kropper det finnes. Og kanskje se at man ikke har så mye å skjemmes over. Og så synes jeg det er gøy å se alle de variasjonene som finnes! Jeg etterlyser en "kroppsbok" ala disse vagina og penis-atlasene som finnes.. :)

Og ja, det er ganske slemt av de som åpenlyst rakker ned på oss som er litt lettere. Det kommer ikke HELT av seg selv heller. Jo, jeg er genetisk anlagt til å være slank. Men at jeg holder meg stram kommer av at jeg trener i tillegg. Og så synes jeg det høres ganske bittert og ikke så rent lite patetsik ut når noen rett ut slenger stygge kommentarer som helt åpenlyst kommer av misunnelse. Glad er jeg for at man i alle fall har respekt og folkeskikk nok til å ikke sende noe stygt i retur..

Jeg utfordrer herved de som har slengt slike kommentarer til å komme med en unnskyldning eller fortelle meg hvorfor akkurat DE har rett til å være så frekke. Kommer det av manglende oppdragelse..? Ikke vet jeg. Vit dette i alle fall; dere sårer MYE mer enn dere tror! Noen (deriblant meg) kan få dype spor av det og slite med kroppen sin i hele oppveksten. Og det er ganske latterlig når jeg nå ser tilbake og ser at det kom av misunnelse for jeg har nemlig, og har alltid hatt, en veldig flott kropp! De bare frarøvet meg gleden av å innse det. Heldigvis vet jeg det nå. :)

:klappe: hear hear! Det er bare misunnelse! Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver!

Skrevet (endret)
Bla deg frem til bilde nr 8 av 9. Fy f..for en ufattelig vakker kvinnekropp!! Mulig mange andre her ville karakterisert henne som blubben, men i mine øyner er den helt perfekt. Jeg skulle gitt alt for å få en slik flott kropp med feminine og flotte former.!! Da hadde jeg følt meg ufattelig feminin med de hoftene og lårene der!

http://www.seher.no/php/art.php?id=528843

hmm..Er en sånn kropp jeg har da..Bortsett fra brunfargen. Er vel relativit fornøyd jeg da, sånn bortsett fra brukfargen, hehe.

Hun på det andre bildet som ble lagt ut var vel kanskje litt for tynn for min smak..Men mulig hun bare så tynn ut pga. måten hun sdtod på...

Endret av Teriyaki
Gjest Alabama
Skrevet
Ja ikke sant. At ikke folk kan lære seg at alle former og figurer kan være fine.

Jeg utfordrer herved de som har slengt slike kommentarer til å komme med en unnskyldning eller fortelle meg hvorfor akkurat DE har rett til å være så frekke. Kommer det av manglende oppdragelse..? Ikke vet jeg. Vit dette i alle fall; dere sårer MYE mer enn dere tror! Noen (deriblant meg) kan få dype spor av det og slite med kroppen sin i hele oppveksten.

Jada, greit nok! Alt kan være fint. Selv er jeg ganske lav og har alltid fått høre at jeg er så liten. Like kjipt som når du har fått høre at du er tynn.

Skrevet

Er man noedvendigvis misunnelige om man ikke liker magre kropper? Greit nok at det er frekt aa kommentere andres kropper paa en negativ maate, men jeg tviler paa at det har med misunnelse og gjoere. Eller er de som kritiserer overvektige ogsaa misunnelige paa kroppen til ofrene deres?

Jeg synes jentene paa bildene vist her var litt vel slanke, spesielt den siste, hun kunne med hell lagt paa seg en god del kilo. Jeg synes ikke magre kropper er fint i det hele tatt. Men saa kommenterer jeg det heller ikke innen hoerevidde av de det gjelder, og ikke er jeg misunnelig.

Skrevet
Jada, greit nok! Alt kan være fint. Selv er jeg ganske lav og har alltid fått høre at jeg er så liten. Like kjipt som når du har fått høre at du er tynn.

Ja men da burde du jo skjønne hva jeg mener :) Jeg synes det er like feil at folk kommenterer på høyden din som at de har kalt meg syk og beinrangel. Nå tok jeg "min kamp". :)

Gjest Alabama
Skrevet
Så flott med et så sunt mannlig innspill! :-D Vi damene fortrekker jo gjerne veltrente menn, hvorfor skal det være så galt med veltrente og slanke kvinner? ;)

:klappe: hear hear! Det er bare misunnelse! Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver!

Øhhh??

Jeg, og sikkert mange med meg, er svært fornøyde med å likne på Lily Allen. Jeg er overhodet ikke misunnelig på deg som ligner på fitnessmodellen. Hvorfor tror du det? Hvis du tror at alle ønsker seg kroppen din (og hennes), hvorfor klager du over at du er så tynn da?

Skrevet (endret)

Grunnen til at det blir sagt at de som kommenterer slanke kropper negativt er misunnelige er vel fordi det er slanke kropper som er kroppsidealet.

Det er logisk nok grunnen til at det blir sagt.

Ikke klager jeg på min slake kropp heller, er faktisk meget fornøyd. er bare lei av at litt større mennesker ser ned på slanke kropper og snakker stygt om det, og mener det er greit, men om en slank person sier noe negativt om en stor kropp er man fanden selv.

Det blir det samme som at mørkhudede kaller oss hvite rasister om vi sier noe nedlatende om de, men om de sier noe nedlatende om oss hvite skal det liksom være greit.. same thing..

anywho..

aldri sagt jeg ligner fitnessmodellen, har sagt jeg ønsker å ligne henne.. hvilket er en helt annen sak..

Endret av Envy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...