Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Håper du fikk sove godt da!

Hvordan står det til med planer for uka da? Jeg spikrer ikke planer langt frem i tid for øyeblikket, men har potensielt 3 uker igjen enda, så jeg kan jo ikke bare sitte inn og glo og vente heller :ler:

Og vi har jo fortsatt aldri kommet så langt som noen spillkveld... men jeg er ikke helt sikker på hvilke spill dere evt liker da, men vi har nå etterhvert litt av hvert vi (om enn litt overvekt på strategi, for det liker min mann...Jeg taper glatt uansett hva vi spiller, så det er ikke så farlig for meg, jeg er med uansett jeg. (I går satt han der og SLO MEG på min egen bursdag, og smilte plutselig da han oppdaget inskipsjonen på pengekortene... "Erik Rex"))

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For ein frekkas som slo deg i spel på DIN bursdag! :overrasket:

Men det var morsomme pengar... :ler:

Her har me ikkje nokre store planar framover, såvidt eg veit. Eg held meg rimeleg i ro på kveldane, for eg skal vera barnevakt når naboen får baby. Og ho har termin eit par veker etter deg. :)

Men det kan jo vera at mannen har fått litt planar i løpet av den første arbeidsdagen etter ferien, kanskje han må jobba overtid osb. Eg skal høyra med han om litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har sove lenge. I dag også. Eg og E stod opp rundt 11. H søv framleis. Eg høyrte han då mannen drog, men han sovna visst igjen. Hoppa over duppen i går, sidan han sov like lenge då, så han var nok litt trøyttare i dag. :)

Så no har E lege på golvet og leika medan eg har gjort eit forsøk på å oppdatera dykk her.. ;)

Men no var ho visst lei, så "cherio"! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤ Rydde generelt

-> Stova

-> Kjøkkenet

-> Badet

-> Soverommet

-> Nede

--> Gong

--> Soverom

--> Vaskerom

--> Bod

¤ Laga middag

¤ Støvsuga

¤ Vaska golv

¤ Tørka støv

¤ Vaska opp (setje i oppvaskemaskina) :Nikke:

¤ Setja på plass ting frå oppvaskemaskina :Nikke:

¤ Vaska kle :Nikke:

¤ Henga opp kle

¤ Leggja saman tørre kle

¤ Leggja på plass kle

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke hvor mye planer og lange dager han har min mann heller, han har mye å gjøre, og vet ikke helt hvor mange dager han har på seg, ettersom jeg "plutselig" kan finne på å føde... :ler:

Men det lar seg vel gjøre å finne ut av noe, litt sånn "på sparket" er ikke så dumt, når man ikke helt vet så mye om planer langt frem i tid... Det ordner seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi liste ser også puslee ut i forhold...

Og så ble det plutselig lang pause her, mamma ringte, og vips så gikk det et par timer, så nå er vel vaskemaskina ferdig igjen uten at jeg har gjort det jeg hade tenkt å gjøre i mellomtida, og egentlig er magen snart klar for lunsj... (Hvorfor jeg ikke bare setter opp 1-2 timer i telefonen på lista mi kan man jo lure på, mamma ringer hver dag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E sin dåp, 17. august

Det som trengs til dåpen:

Har skaffa, må skaffast

Bord og stolar til 14 personar

-> me har til 10 sjølve

Dukar - må sjekka om det er eg eller mamma som har dei no for tida

Lys

Lysestakar

Blomar

Vasar - kjøper eg på Fretex

Asjettar

Glas

Bestikk

Snittar, ca 400 stykk:

Roastbiff, 1 kg

Svinesteik, 2 kg

Kaker:

Kransekake (pappa)

Oreo-kake

Ostekake

Marsipankake

Verdens beste

Gul kake - sånn med mandelbotn

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det vel mange som gleder seg til! :-D Mye å ordne?

Ja, det er ein del. Har som du ser ordna med liste allereie. Listefriken meg... :tunge1:

*venter på invitasjon til dåpen*

Han kjem. Sikkert i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...