Gå til innhold

Malles nye rotekrok

malle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse :klemmer: til alle som har vært innom.

Jeg har det bra. Men er veldig, veldig sliten for tiden. Den 80 % stillingen min er ikke tredt i kraft foreløpig tydeligvis. Jeg jobber 100% på jobben, og nesten det samme hjemme har jeg følelsen av. Og jeg er jo ikke vant med å jobbe enda :fnise: Men det kommer seg.

Mini har sovet ppå eget rom en stund nå, og det er ordentlig godt for oss alle. HAn sover bedre, og sambo og jeg sover bedre.

Han har også begynt i barnehagen nå, og det var stor stas. Han stortrives. Sover ute i vogn til og med. SÅ (nesten) alt er fryd og gammen. MEn må prøve å bli flinkere til å stikke innom her da.

Nå blir det bare en snartur, før jeg skal rydde litt, og så legge meg. Er helt skutt i dag :sukk: Gikk tidligere fra jobb, for vi var så mange, og jeg følte for å komme meg litt tidlig hjem, men er like trøtt for det. Skal ha fri seinere i uka, kanskje jeg tar en liten snartur da og.

Legger igjen mange :klemmer: til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger igjen en :klem: til du kommer innom igjen...

Godt at dere har fått roligere netter. MÅ jo ha nok søvn, når man skal jobbe hele dagen.

Ta godt vare på deg selv, Malle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle hilsener. Mange :klemmertil alle som har vært innom.

Her har det blitt noe mer stille nå, Skravla. Det ble plutselig bråstopp, sikkert p.g.a. været. Men da jeg var innom på jobben tidligere i dag, var det plutselig veldig hektisk. Sikkert mange "badegjester" som vil benytte seg av den siste helga før skolestart.

Jeg har hatt ett stykk sykt barn her noen dagertisk jobbe nå. Han har kun hatt feber. Tror at det er noen hjørnetenner på gang, men det går noe feber i barnehagen og, så er ikke helt sikker. Han har i hvertfall to store klumper i munn, der som hjørnetennene kommer.

Det har blitt veldig lite oppdatering i det siste. Kan ikke love at jeg skal klare å oppdatere meg med det første, foreløpig jobber jeg 100%, og har vel nok med det. Men neste uke skal jeg faktisk jobbe 80%. Første gang siden jeg begynte etter permisjonen.

Egentlig skal det bli deilig at skolen begynner igjen. Snuppa er ikke enig der, men jeg synes det skal bli deilig å komme i "gjenge" igjen. Mini trives i barnehagen, og jeg stortrives på jobb. Så egentlig kan det nesten ikke bli bedre.

Nå må jeg rydde litt, og så legge meg, skal på jobb kl 7 i morra. Skal prøve å komme snart innom igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har tid til å oppdatere deg. Så er det så godt at du er innom og legger igjen små rapporter her. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...