Gå til innhold

Livet med vakringen

mrsSJ

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at dere blir litt babysyke... har vært babysyk hele livet jeg :fnise:

For min del/vår del var det derfor helt uaktuelt å vente til jeg var ferdig på universitetet. Det hadde jeg faktisk ikke klart tror jeg, og nå som lille I er her ser jeg at han er det beste som kunne ha skjedd oss. Det å være mamma er så mye mer enn jeg hadde drømt om på forhånd,det er rett og slett en tanke overveldende og det er nesten helt uvirkelig at man kan elske noen så mye... :rødme:

Lille I ble laget for litt over et år siden, i litt over ni måneder utviklet han seg fra en liten klump til å bli et perfekt menneske inne i kroppen min og nå ligger han i kurven sin og sover søtt... med smokk i munnen og sutteklut i hånden.Helt utrolig synes jeg.....

Prikkete på kroppen er han også, mistenker sterkt at han har fått vannkopper den lille vakringen....men virker som det ikke plager ham stort.

I morgen er det 17 mai. Vakringen skal være supervakker med bunad og pyntet vogn.

Miso: Sender deg PM med navnet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Lenge siden jeg har skrevet i denne dagboken nå, så har besluttet det er på tide å avslutte den.

Vakringen blir stadig vakrere og er til stor glede for oss. Han er et veldig fornøyd barn tror jeg.... er ingenting i verden som kan slå de vakre smilene han sender oss.

Vi var på 4mndkontroll denne uken og da var han 6735 gram og 66,5 cm. Han har blitt kjempestor :) Litt under gjennomsnittet tung og litt lenger enn gjennomsnittet lang.

Han får fortsatt bare melk,men har fått smake en skje her og en skje der med litt forskjellig. Foreløpig har han smattet i seg absolutt alt, så tror nok at det skal gå greit med fast føde ja :) Men foreløpig har han det jo best med melken :)

Nå koser vi oss med sommer og sol. Skal både en tur på Tjøme og en tur til Kroatia i år. Gleder meg til late dager på stranden med verdens beste kjæreste og vakringen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Jeg har ikke vært her inne på år og dag, og ser nå at du avslutter hele boken din..

Ha en super ferie, og kos dere masse sammen som en liten familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bare melder du deg opp til nytt studie og får permisjon fra det :lur:

Det går selvfølgelig an... Kjære har faktisk blitt mer babysyk i det siste han også, så får se om han ombestemmer seg snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så fint å lese at du koser deg sånn! :) Synd du ikke vil skrive mer, selv om jeg ikke har vært innom her sånn kjempeofte så har det vært veldig koselig å lese :) Men jeg følger i allefall med litt på FB ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Skulle jo egentlig avslutte denne dagboken,men har visst ikke gjort det allikevel :gjeiper:

Dagene med vakringen er fortsatt gode dager og i dag skjedde noe helt fantastisk.

Lille I lå på sengen og jeg tuslet rundt i rommet. Han begynte å sutre litt, så jeg "spør" han hva han vil og da strekker han armene opp mot meg. Første gangen det har skjedd og det var virkelig stort for mammahjertet mitt :rødme:

Det skjer så mye om dagen føler jeg, han ruller rundt i full fart,prater masse,ler høyt og spreller med armer og ben dagen lang.

Han er så fantastisk god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har vært en uke på Tjøme. Hatt det superdeilig :)

Den femtende tittet det frem en liten tann og det går stadig fremover med krypingen.

Dessuten sitter han uten hjelp nå,men ikke så lenge om gangen da.... prøver å få han til å ligge så mye som mulig,men han er jo en aktiv liten kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

I dag krabbet min lille vakring ordentlig for første gang.

Han krabbet tvers over stuegulvet :rødme:

Flinke ungen min-sååååå stolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...