mrsSJ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #521 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg blir så glad av å lese her inne, du koser deg jammen mye :rødme: Boka mi var full av sutring dagen lang når D var på gutten din sin alder Vi koser oss ja Er en harmonisk liten fyr vi har fått, så det hjelper nok på det.Mitt makelige vesen bidrar dessuten til at jeg føler det er helt greit å droppe alle huslige sysler og denslags,hjelper nok litt det også Heisann har lest litt i boka di og må si at det høres virkelig ut som du har fantastiske dager med den lille Blir så glad når man leser om hvor bra det er!! når skal han døpes? hvis jeg kan spørre om det!! Håper dere får en flott påske Koselig med besøk av et nytt "fjes" i dagboken min Skal døpe han tredje mai. Hadde i utgangspunktet tenkt vi skulle døpe han 26. april, da har vi nemlig vært gift i et år, så synes det hadde vært litt gøy.Men den dagen skal fetteren hans ha navnfest og siden det bare arrangeres to ganger i året, måtte nesten de få den datoen. Kanskje like greit, så slipper det å bli urettferdig for de potensielle søsknene også God påske til deg også! I dag rullet vakringen!!! Han rullet fra mage til rygg....Helt sikkert tilfeldig,men allikevel:Flinke gutten min :rødme: Endret 8. april 2009 av mrsSJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 8. april 2009 #522 Del Skrevet 8. april 2009 Ønsker deg en riktig god påske og fortsett å kose deg med gutten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. april 2009 #523 Del Skrevet 8. april 2009 Å lese her inne er akkurat som en drøm Håper inderlig at om vi noengang får et barn så får vi en sånn liten harmonisk fyr som dere har :rødme: Det er nesten så jeg blir fristet av å lese her Må visst bare holde meg borte herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. april 2009 #524 Del Skrevet 9. april 2009 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 15. april 2009 #525 Del Skrevet 15. april 2009 oi, det var tidlig å rulle!!! *imponert* Det er nok litt tilfeldig første gangene det skjer, og særlig når det skjer så tidlig. Men betyr jo uansett at han er ganske tidlig ute motorisk vil nå jeg si!!! Gøy! Håper du får en super dag med vakringen i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #526 Del Skrevet 16. april 2009 Har hatt en super påske Mannen tok fri helt fra palmehelgen, så har hatt masse tid sammen. Kost oss masse med turer, pølsegrilling på stranden,besøk av familien og slaraffenliv på terassen. Tror til og med vi har klart å få litt farge.Spist en mengde kindereggkaniner og annet godt Natt til i dag sov vakringen hele seks timer før han våknet-rekord for han og veldig deilig for meg.Ikke det at han bråker noe ellers heller,men jo flere timer man får sove sammenhengende, jo bedre tenker jeg.Litt vanskeligere for ham å finne roen igjen etterpå,men det gikk jo til slutt. Han byttet nemlig plass med mannen når han gikk på badet Denne uken har vakringen fått bunad og han er bare såååå søt :rødme: Trengte nemlig et antrekk til fetterens navnfest og til 17 mai, så håper det passer en måneds tid.Han vokser jo så fort at man nesten kan se det fra dag til dag. Målte og veide i går,bare for moro skyld siden vi først var på HS og han er nå 5915 gram og 61,5 cm lang. Ikke rullet helt over noe mer,men har veldig mange halvveis ruller,så han trener stadig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 17. april 2009 Forfatter #527 Del Skrevet 17. april 2009 Mange timer sammenhengende søvn var tydeligvis bare et blaff Litt urolig gutt i natt og dessuten prøvde han å stå opp før klokken åtte. Men denslags driver ikke jeg med ... var på nippet til å kaste inn håndkle når han fant ut at sengen ikke var så verst allikevel. Så da fikk jeg sove til ni Bading blir morsommere for hver dag som går virker det som, han plasker med armene og ler til mammaen sin som vasker håret sittende på gulvet. Kunne jo selvfølgelig tatt morgenstellet hver for oss,men synes det er kjekkest å ta det på likt jeg. Ikke spesielt effektivt kanskje,men vi koooser oss :rødme: Han er bare så vakker og herlig den gutten I dag er det SOL Snart er det trilletur og terassekos, må bare mate litt og gjøre bittelitt husarbeid først.Mistenker meg selv for å være litt i overkant lat, så må benytte sjansen når jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 17. april 2009 #528 Del Skrevet 17. april 2009 Du er skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 20. april 2009 Forfatter #529 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Du er skjønn! Mennene i mitt liv på kamp i går------------------- :rødme: Endret 24. april 2009 av mrsSJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 20. april 2009 #530 Del Skrevet 20. april 2009 Nå har jeg lest gjennom dagboken din fra fødsel og til nå, kjempefin lesning altså! Glad jeg har enn sånn deilig bylt selv, ellers hadde jeg nok blitt misunnelig! Stilig bilde forresten og en vakker liten babygutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 22. april 2009 Nå har jeg lest gjennom dagboken din fra fødsel og til nå, kjempefin lesning altså! Glad jeg har enn sånn deilig bylt selv, ellers hadde jeg nok blitt misunnelig! Stilig bilde forresten og en vakker liten babygutt! Takk :rødme: Vi har flotte dager ja. Heldige både du og jeg som har hver vår lille supergutt. I går rullet han to ganger fra mage til rygg igjen,lille flinkingen min. Da tror jeg ikke jeg vil kalle det tilfeldig lenger.... tror det er motivert av det intense hatet mot mageleie. Nå pludrer han med pappaen sin nede på badet. Mannen starter sent på jobb i dag siden det er fotballtrening etter jobben som gjør at han ikke er hjemme før klokken tolv, så da er det litt kosetid på morgenen i stedet for. Koser meg med te,eple og kg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 22. april 2009 #532 Del Skrevet 22. april 2009 Så gøy at han ruller fra mage til rygg, det er så moro å følge utviklingen til disse små! Gleder meg til alt vi skal oppleve fremover. Bra dere koser dere, håper du får en kjempefin dag med vakringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 24. april 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 24. april 2009 Lille I Han er så fantastisk god. I dag skal vi se på det lokalet der vi skal ha dåpselskapet hans, håper det er fint. Litt skummelt å ta noe usett,men blir nok bra Også skal han få seg konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 24. april 2009 #534 Del Skrevet 24. april 2009 Også skal han få seg konto. Der sier du noe... Me har også booka lokale til dåpen, og i dag har eg kjøpt stoff til kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 26. april 2009 Forfatter #535 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) I dag har kjæresten min og jeg vært gift i et år Skatten vår :rødme: http://img10.imageshack.us/img10/7106/montasje2.jpg Endret 26. april 2009 av mrsSJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 26. april 2009 #536 Del Skrevet 26. april 2009 For en herlig liten tass, mrsSJ :rødme: Og gratulerer med bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. april 2009 #537 Del Skrevet 26. april 2009 Altfor lenge siden jeg har vært innom her!! Lille I er kjempesøt, skjønner godt dere er lykkelige Og gratulerer så mye med 1 års bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 26. april 2009 #538 Del Skrevet 26. april 2009 Gratulerer med 1 års bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. april 2009 #539 Del Skrevet 26. april 2009 :hjerte: 1 ÅRS BRYLLUPSDAG :hjerte: Gratulerer så masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 26. april 2009 #540 Del Skrevet 26. april 2009 Gratulerer med bryllupsdag! Og for ein deilig liten skatt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå