Lilywhite Skrevet 17. mai 2008 #21 Del Skrevet 17. mai 2008 Hurra for 17. mai Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 18. mai 2008 Da klarte ikke mannen å vente lenger.... så jeg tisset på en pinne og det dukket faktisk opp to streker.... litt svak den ene, så tisser igjen i morgen tidlig, men ser ut som det blir kul på magen da :-D Krysser fingrene i alle fall :-D :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 18. mai 2008 #23 Del Skrevet 18. mai 2008 Da klarte ikke mannen å vente lenger.... så jeg tisset på en pinne og det dukket faktisk opp to streker.... litt svak den ene, så tisser igjen i morgen tidlig, men ser ut som det blir kul på magen da :-D Krysser fingrene i alle fall :-D :-D Skulle innom deg å hilse på og ønske deg lykke til med prøving og hva leser jeg..... så utrolig gøy da. Følger med i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. mai 2008 #24 Del Skrevet 18. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. mai 2008 #25 Del Skrevet 18. mai 2008 Å, nå ble jeg KJEMPEGLAD! Så glad at jeg sitter her og feller noen tårer JIPPI! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 18. mai 2008 #26 Del Skrevet 18. mai 2008 Hurra, så artig!! Enn at det har klaffet med en gang, en bryllupsreisebebis og alt! Håper du får det bekreftet imorgen, gleder meg til å sjekke innom i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 18. mai 2008 #27 Del Skrevet 18. mai 2008 Nybegynnerflaks... Så koselig, mrsSJ!!! Gratulerer så mye!!! Spent på å høre om testen i morgen, men en strek er en strek så regner med du har vært heldig!!! Det blir koselig å følge med på deg fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 19. mai 2008 To streker i dag også JEG ER GRAVID :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 19. mai 2008 #29 Del Skrevet 19. mai 2008 Jippi!!! Gratulerer så mye, mrsSJ, det var kjempegode nyheter! :juhu: Hva sa mannen, som var så spent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 19. mai 2008 Da har jeg bestilt meg time hos legen, fikk komme om to dager allerede, så skal vel være fornøyd med det.Vet at det er for tidlig med svangerskapskontroll,men jeg vil uansett ta en generell sjekk og få litt info :-D Mannen ble glad ja, det er jo dette vi har prøvd på som han sier.... men begge er nok litt overrasket over at det gikk så for som det gjorde... :-D Stakkars mannen som måtte reise rett på jobb,som student kan jeg i alle fall sette meg litt ned og tenke på saken, før jeg blar opp bøkene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #31 Del Skrevet 19. mai 2008 Jippi!! Tenk at det skulle gå så fort da! :-D Gleeeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 19. mai 2008 Jippi!! Tenk at det skulle gå så fort da! :-D Gleeeeder meg Gleeeder meg jeg også. Passer kjempebra at det klaffet så fort da, babyen hadde selvfølgelig vært velkommen uansett,men nå passer det helt perfekt i forhold til eksamen og denslags... gitt at alt går som det skal da, og det må vi jo forutsette. Gleder meg til jeg er ferdig på jobb i kveld,da kan vi snakke litt om babyen vår, mannen min og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #33 Del Skrevet 19. mai 2008 Selvfølgelig går alt bra! Høres gøy ut med babysnakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #34 Del Skrevet 19. mai 2008 Der var du flyttet! :-D Spennende! :juhu: Får jeg være KG-tante eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 19. mai 2008 #35 Del Skrevet 19. mai 2008 :juhu: Gratulerer!!!! Gratulerer!!!! Jeg har jo lest det, at akkurat rett etter pilleslutt så har man en stor mulighet til å bli gravid. SUPERT!! Gleder meg med dere! Bare vent, vi er flere her som kommer etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 19. mai 2008 Der var du flyttet! :-D Spennende! :juhu: Får jeg være KG-tante eller? Selvfølgelig får du det! Må vel sende noen bestillinger over til deg også? Vinterbarn trenger jo litt strikketøy vet du. :juhu: Gratulerer!!!! Gratulerer!!!! Jeg har jo lest det, at akkurat rett etter pilleslutt så har man en stor mulighet til å bli gravid. SUPERT!! Gleder meg med dere! Bare vent, vi er flere her som kommer etter deg Takk for det Fisk73! Venter på deg jeg, er jo fortsatt mulighet for å bli med i terminklubb januar/februar vet du :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #37 Del Skrevet 19. mai 2008 Selvfølgelig får du det! Må vel sende noen bestillinger over til deg også? Vinterbarn trenger jo litt strikketøy vet du. Vinterbarn trenger myyyyye! Å, jeg går med en sånn GLAD følelse inni meg i dag jeg! Føler bare for å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 19. mai 2008 #38 Del Skrevet 19. mai 2008 i gravidklubben :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poppel Skrevet 19. mai 2008 #39 Del Skrevet 19. mai 2008 gratulerer :juhu: så fantastisk moro at det gikk så fort lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 19. mai 2008 #40 Del Skrevet 19. mai 2008 ÅÅ,dette er såååå gøy. Skulle ønske alle ble gravide i mai men det skal vel godt gjøres. Blir noen i terminklubben nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå