Gjest Neferet Skrevet 21. august 2008 #1701 Del Skrevet 21. august 2008 Du mim!! Jeg ser at jeg har fulgt med litt i overkant dårlig her, og var innom bloggen din nå! Fotolocationen deres er jo helt fantastisk! Det er jo både som tatt ut av en drøm og Ronja Røverdatter og alt som er magisk samtidig!!!! :hakeslepp: :hakeslepp: Jeg er (nesten) målløs og utrolig misunnelig!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 21. august 2008 #1702 Del Skrevet 21. august 2008 Vi er utrolig fornøyd også :hoppe: Det er helt perfekt!! Krysser fingrer og tær og håper på fint vær :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 21. august 2008 #1703 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Dagen idag er mye bedre enn igår, jeg er litt mindre lei meg fordi ting har forsåvidt ordna seg (for dagen vår ihvertfall) - vi har noen fantastiske venner rundt oss :rødme: Naboen vår har sagt ja til å ha lille Persille på overnatting fra lørdagen til søndagen, og svigermor overtar når vi reiser på flyplassen Så kan kvinnemennesket dra dit pepperen gror - med enveisbillett Idag har jeg forresten vært ganske effektiv - til å ha vært på jobb til 16:00 ihvertfall Unnagjort idag: Handla cider til velkomst Kjøpt resten av ølet til festen Henta ringene - og levert de tilbake, de hadde glemt å gravere datoen Kjøpt resten av hjertene til buketten min Fått tak i resten til gaveåpning og nedpakking (penn, klistrelapper, esker, pakketeip, søppelsekker) Laga middag, rydda etterpå, vaska 4 maskiner med klær, lagt sammen like mye, dusja og lagt lille Persille Hatt besøk av svigermor :hoppe: Nå har jeg satt kjæresten til å støvsuge sånn at jeg kan oppdatere meg her litt Oooog, papirene våre kom idag, så nå er det offisielt VI SKAL GIFTE OSS, OG JEG FÅR NYTT ETTERNAVN - INGEN kan stoppe oss :juhu: :juhu: Endret 21. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. august 2008 #1704 Del Skrevet 21. august 2008 Dagen idag er mye bedre enn igår, jeg er litt mindre lei meg fordi ting har forsåvidt ordna seg (for dagen vår ihvertfall) - vi har noen fantastiske venner rundt oss :rødme: Naboen vår har sagt ja til å ha lille Persille på overnatting fra lørdagen til søndagen, og svigermor overtar når vi reiser på flyplassen Så kan kvinnemennesket dra dit pepperen gror - med enveisbillett Idag har jeg forresten vært ganske effektiv - til å ha vært på jobb til 16:00 ihvertfall Unnagjort idag: Handla cider til velkomst Kjøpt resten av ølet til festen Henta ringene - og levert de tilbake, de hadde glemt å gravere datoen Kjøpt resten av hjertene til buketten min Fått tak i resten til gaveåpning og nedpakking (penn, klistrelapper, esker, pakketeip, søppelsekker) Laga middag, rydda etterpå, vaska 4 maskiner med klær, lagt sammen like mye, dusja og lagt lille Persille Hatt besøk av svigermor :hoppe: Nå har jeg satt kjæresten til å støvsuge sånn at jeg kan oppdatere meg her litt Oooog, papirene våre kom idag, så nå er det offisielt VI SKAL GIFTE OSS, OG JEG FÅR NYTT ETTERNAVN - INGEN kan stoppe oss :juhu: :juhu: HURRAAAAAA!!!!! for nytt navn og giftemål!!! Og for snille venner som hjelper i "nøden"!!! Og for effektiv dag!! Og for støvsugende kjærester!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #1705 Del Skrevet 21. august 2008 hipp hipp!!! puss och kram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 21. august 2008 #1706 Del Skrevet 21. august 2008 Oi, så flink du er Mim Innom med en liten hilsen til, siden jeg er ikke sikker på om du så det forrige gang.. Men jeg er hvertfall glad for å ha funnet en som gifter seg nesten samme dato som den vi tenker på Hvilke farger har dere valgt? (Eller det finner jeg kanskje ut hvis jeg leter litt i de flotte listene dine ? :-D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 21. august 2008 #1707 Del Skrevet 21. august 2008 Oi, så flink du er Mim Innom med en liten hilsen til, siden jeg er ikke sikker på om du så det forrige gang.. Men jeg er hvertfall glad for å ha funnet en som gifter seg nesten samme dato som den vi tenker på Hvilke farger har dere valgt? (Eller det finner jeg kanskje ut hvis jeg leter litt i de flotte listene dine ? :-D ) Aja! Auda, har jeg ikke svart deg??? Beklager, avogtil går det litt fort i svingene her Jeg husker å ha lest i dagboka di at dere lurer på 11.september, stemmer det?! September kan være en utrolig flott mnd, og 13. september i fjor var helt fantastisk her - gnistrende sol, blå himmel og 14 grader :dåne: Gjett hvorfor det ble den datoen Det er som oftest de første 14 dagene i september som er fine Hva er det som avgjør det for dere, været i år? Hehe, sånn som oss Vi har valgt creme, gull og brunt som farger, av den enkle grunn at kjolen min er creme og gull, og da ble brunt den fineste fargen til, pluss det er en sånn typisk høst-farge Veldig fine farger sammen da - om jeg skal si det selv Planen var å ha en fantastisk flott blomsterball i sterke klare høstfarger som bukett - hadde opprinnelig tenkt kjolen i bronse og creme...change of plans når jeg fant den i gull til 1/2 pris på Finn.no - nå har jeg mer gått over til en omtrent "gjennomsiktig" bukett, kjempespennende!!! Klarer knapt å forstå at vi bare har rett over 3 uker igjen :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 21. august 2008 #1708 Del Skrevet 21. august 2008 HURRAAAAAA!!!!! for nytt navn og giftemål!!! Og for snille venner som hjelper i "nøden"!!! Og for effektiv dag!! Og for støvsugende kjærester!! hipp hipp!!! puss och kram Nåååh :rødme: Søtnoser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 21. august 2008 #1709 Del Skrevet 21. august 2008 Takk for svar Ja det er nok været i år , samt litt om vi skal ha det på sommerstedet hans.. da passer det kanskje bedre med en sommermåndte for da er det finest / best plass ute. Men vi får se 11 september i år og da er det bare to dager til du skal gifte deg Fargene høres nydelige ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. august 2008 #1710 Del Skrevet 22. august 2008 på mimsen som er så flink å få ting gjort! Vi skal vel på kafé noen dager før bryllupet deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. august 2008 #1711 Del Skrevet 22. august 2008 Du er effektiv! Fått unnagjort noe i dag også? Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 22. august 2008 #1712 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Tilbake fra Ikea og SLITEN :dåne: Alle varene ligger i bilen, det er bare å sette igang og bære inn Straffen for å overhandle PLAN FOR UKE 34: * Hente ringene. (Det gjorde jeg, men leverte de inn igjen for de hadde glemt å gravere dato Skal hente de igjen på tirsdag ) * Kjøpe inn klistrelapper til gaveåpning. * Få tak i et par store bananesker til nedpakking av gaver. * Hente strå-hjertene til buketten. * Kjøpe inn hvit sisal, gullmurtetråd og gullbuljong til buketten. - må bestilles! * Ringe kokken og avtale antall middagsgjester og endelig meny (små endringer...) * Kjøpe inn resten av øl til festen. * Kjøpe cider til festen * Kjøpe inn brus og farris * Kjøpe inn resten til bryllupsnatten (kubbelys og tepper - Ikea) * Kjøpe eple og pærecider fra Europris til velkomst * Bytte vin vi kjøpte til velkomst * Snakke med dama som har ansvar for lokalet. - fikk endelig mail med svar på spm! * Tur til Ikea på fredag; kjøpe inn til oppussing av ungene sine rom og div. småting til bryllupet. Endret 23. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. august 2008 #1713 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Da har vi handla alt av drikkevarer :juhu: :juhu: 20 personer som drikker under middagen, ikke alle som liker vin - vi setter vann, brus, farris, øl, alkoholfritt øl og eple / pærecider 0,7 % (nesten alkoholfritt) på bordene! 12 ekstra til kaffe, her er også noen som ikke drikker DRIKKEVARER: VELKOMST - musserende 5 flasker (0,65 l) eplecider 0,7 % 5 flasker (0,65 l) pærecider 0,7 % FORRETT - hvitvin, halvtørr 6 flasker Loosen Riesling Kabinett HOVEDRETT - rødvin 10 flasker Domini Veneti Valpolicelli DESSERT - hvitvin, bobler men ikke musserende.. 3 flasker Toso Moscato D`Asti I tillegg har vi kjøpt: 4 flasker Farris Bris 0,5 l 1 flaske Farris Bris Lime 0,5 l 1 flaske Farris Bris Sitron 0,5 l 1 flaske Farris Bris Bringebær & Granateple 0,5 l 1 flaske Farris Bris Mango & Papaya 0,5 l 4 flasker Coca Cola 0,5 l 4 flasker Pepsi Max 0,5 l 4 flasker Fanta Exotic 0,5 l 4 flasker Fanta 0,5 l KAFFE 1 flaske Sheridan`s 1 flaske Carolans Irish Cream 1 flaske Larsen Cognac FESTEN 3 L rødvin 3 L hvitvin 1 flaske Absolut Citron 2 flasker Absolut 1 flaske Tom Collins drinkmix (nok til 8 drinker) 1 flaske Mojito drinkmix (nok til 8 drinker) 1 flaske San Fransisco (nok til 17 drinker) 1 flaske Rose`s Lime 0,6 l (blandes ut 1:4 ved bruk!) 3 l eplejuice 3 l appelsinjuice 3 l sitronbrus 1 flaske Sheridan`s 1 flaske Carolans Irish Cream 1 flaske Larsen Cognac Øl - 42 flasker 0,33 l Alkoholfritt øl - 18 flasker 0,33 l Pærecider - 24 bokser 0,5 l Holder dette? Ser veldig mye ut når det står på gulvet her ihvertfall Endret 23. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. august 2008 #1714 Del Skrevet 23. august 2008 Ser ut som folk kan bli fine i formen av dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. august 2008 #1715 Del Skrevet 23. august 2008 Ser ut som folk kan bli fine i formen av dette her! det er det som er planen Men da mener du at det er nok?! Jeg og mine beregninger - det blir aldri nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. august 2008 #1716 Del Skrevet 23. august 2008 :klø: I mitt hode virker det som det er nok! Hvis det er noen-og-tjue som drikker alkohol totalt? Og ikke sikkert alle som drikker drikker seg fulle kanskje..? Det må da holde med det dere har kjøpt nå! Kan ikke skjønne annet! Men det kommer jo selvfølgelig an på hva som er målet, hvis dere skal sjenke hele gjengen til grøfte/rølpefyll er det kanskje litt snaut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. august 2008 #1717 Del Skrevet 23. august 2008 Når det gjelder alkohol er det nok mer enn nok!! :-D Jeg ville kanskje kjøpt litt mere brus og heller levert det tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 24. august 2008 #1718 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) .............. fyllerør Endret 24. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. august 2008 #1719 Del Skrevet 24. august 2008 Typisk at jeg gikk glipp av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 24. august 2008 #1720 Del Skrevet 24. august 2008 Typisk at jeg gikk glipp av det! Heldigvis Avogtil altså - 1 flaske rødvin og blaaaa bla bla bla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg