Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kirkeprogrammene ble knallbra takket være Tassie`s flotte mal :juhu:

T-u-u-u-u-sen takk :klemmer:

Så flott at dere fikk det fint til! :hoppe::klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste akkurat om svarfrist problemet.. hehe, måtte sjekke våre å se at vi ikke hadde gjort noe lignende :fnise: det ordner seg nok, folk er som regel forståelsesfulle sånn sett :) :) hvis ikke skal jeg ta dem :slåss: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SCHNUPPA!!!

:kyss::kyss::kyss::kyss:

Jeg burde snart få inndratt skravlebøttestatusen min. Har nok fått datavirus i sommervarmen. Men måtte innom å kline litt her også da når jeg først fikk ramla innom, selv om du ikke skal gifte deg heeeeelt enda!

:kyss::kyss::kyss::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer her på en fredagskveld da??? Svært lite ser det ut til :sjenert: Kanskje du øver deg på vinskjenkingen :lur: Må du huske at proffe servitører holder under vinflaska ;)

Duuh, kan du huske å gi Pysepusen en ekstra klem fra Susiepia i morgen, siden jeg ikke får hevve meg på bussen for å rekke vielsen ;) En ekstra stor klem må du gi, på kirketrappa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

SCHNUPPA!!!

Jeg burde snart få inndratt skravlebøttestatusen min. Har nok fått datavirus i sommervarmen. Men måtte innom å kline litt her også da når jeg først fikk ramla innom, selv om du ikke skal gifte deg heeeeelt enda!

:banantroll: GO`JENTA :banantroll:

Det var et sjeldent syn :fnise: Skjønner deg godt jeg, er vel omtrent 1 million andre ting en kan finne på for å få tida til å gå enn å være i bryllupsdagbøkene når en er ferdig å planlegge :ler: Men åååå så godt det er når du stikker nesen innom!!!

Hvordan er livet som gift? Sliter litt med å forestille meg at jeg ikke skal planlegge noe etterpå :hoho: Har jo tross alt gjort dette i snart 1 år nå :dåne: Men jeg gleder meg også - gleder meg til å være gift og nyte livet sammen med mannen min :rødme: Siste puslespillbrikken........

6 uker igjen, heldigvis holdt jeg på å si, siden jeg har gjort den lille mega-brøleren å sette S.U til 30. august istedetfor 1. august :overrasket: Jada, S.U for gjestene 14 dager før bryllupet, mulig det er derfor vi ikke har hørt noe fra flere av de?! Jeg mener, de har fortsatt 1 mnd på seg!!! Joda, vimsehøne-statusen er intakt :ler:

Ellers har vi ferie da, eller ferie var vel å dra det langt - lille Persille er her med ca hele seg, så jeg kan vel til nøds ikke kalle det annet enn fri fra jobb :skratte: Hun er.........vel...........aktiv og pratsom - sagt fint *hehe* Kan bli sliten av mindre :dåne: Hun burde stille sterkt i kampen om å overta skravlebøttestatusen din?!??? Jeg mener, er det mulig å aldri være stille????? :sukk: Hun skravler eller lager lyder hele, og jeg mener HELE tiden!! Puh, hun er jammen prevantiv hun også :hoho: Søt og god og snill, ja - men hjelpe seg for et mas :fnise: Er i full gang med å sy sammen et "krise-kit" som vi kan presentere for henne under bryllupsmiddagen, med lydbok, tegnesaker u name it :skratte: Galne lille jentunge :rødme:

Livet er ellers herlig og vi ser frem til å gifte oss...og reise vekk...:fnise:

Bare vi to - ferie :love:

Herlig å ha deg innom, kom innom oftere!!!!

Store gode :klemmer: sendes din vei, verdens herligste lille vesen!

P.s: Imorgen (idag!!) skal heldige heldige meg få se Pysepus`store dag :juhu: og det gleeeeder jeg meg til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hva skjer her på en fredagskveld da??? Svært lite ser det ut til :sjenert: Kanskje du øver deg på vinskjenkingen :lur: Må du huske at proffe servitører holder under vinflaska ;)

Duuh, kan du huske å gi Pysepusen en ekstra klem fra Susiepia i morgen, siden jeg ikke får hevve meg på bussen for å rekke vielsen ;) En ekstra stor klem må du gi, på kirketrappa!

Skjer fint lite inni dagboka mi, litt mer action her hjemme :lur: Har hatt en herlig kjærestekveld :love: (vel å merke etter at lille frøkna var pakka i seng :fnise:)

Jeg har nerver for morgendagen - Pysepus har ikke :fnise: Det må jeg si, hun er bemerkelsesverdig rolig :pls: søtnosen :kyss:

Satser på å søle minst mulig på flest mulig, og hvis jeg er uheldig kan jeg sikkert skylde på andre sånn at jeg stilles i et bedre lys :engel::hoho:

Skylde på andre - problemet løst :skratte:

Skal gi Pysepus en kjempeklem fra deg - consider it done :jepp: Gleder meg noe vanvittig til å se henne, hun kommer til å være så fin :dåne: Satser på å klare å legge ut fine bilder av de i Pysepus sin blogg om kvelden når serveringsjobben er gjort :Nikke: En liten snik-titt, med hennes tillatelse :fnise:

Nå må Mim få skjønnhetssøvnen så hun ikke skremmer gjestene vekk fra selskapet :ler:

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆ DE HAR LURT MEG!!! JEG BLIR HENTET PÅ MOTORSYKKEL OM 5 MINUTT :rope: JEG BLIR DRUKKET UT IDAG!!!

Kos deg masse!!! :) Kan sende deg noen mms`er utover dagen om du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÆÆÆÆ DE HAR LURT MEG!!! JEG BLIR HENTET PÅ MOTORSYKKEL OM 5 MINUTT :rope: JEG BLIR DRUKKET UT IDAG!!!

hehe, kooooooos deg masse :jepp: hehe, ha det gøy :) gleder oss til å få høre om alt :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::tunge1:

Håper du ikke søler altfor mye rødvin, om du drikker det selv da :sjenert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Hadde en fantastisk amazing dag igår :juhu: Referat kommer i bloggen senere - bilder vet jeg ingenting om, disse herlige forloverene mine har nok en plan der også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hadde en fantastisk amazing dag igår :juhu: Referat kommer i bloggen senere - bilder vet jeg ingenting om, disse herlige forloverene mine har nok en plan der også :lur:

Så bra du hadde en fin dag!!! :hoppe: Gleder meg til referat! Nå skal jeg straks ned i lokalet til pysepus, og treffe de.. Glemte selvfølgelig jakka mi :dåne:

Dessuten må jeg levere de 153 bildene jeg tok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...