Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #81 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg eier side 5! :danser: Endret 12. mai 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #82 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja! Finn et fint ett a! Jeg finner bare sånne bilder av 1 kg med kokte reker.. og det ække slektsbilde jeg skal ha på avataren min liksom! Jeg har forreste ombestemt meg Mim, jeg kan godt komme på middag og kaffe i tillegg til bryllupsreisen.. Hva slags mat skal vi ha? Litt usikker på hva reker spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #83 Del Skrevet 12. mai 2008 Nei lille reke-vennen min Du eier ikke side 5 uten at det er bare du som har vært der Men du SKAPTE side 5, og det tar vi en fest for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. mai 2008 #84 Del Skrevet 12. mai 2008 Kan ikke noe for det, men ingenting er så herlig som en tur innom KG! pluss Pysepus, *Aprin*, Anea, Mazilla og *Siri* da Eller var det bare bryllupsreisen dere skulle være med på?! :klø: Husker ikke Ække jeg med i bryllupet? :grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #85 Del Skrevet 12. mai 2008 Hahahah! Det ser jo ut som jeg har bart da!! dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #86 Del Skrevet 12. mai 2008 Kan ikke noe for det, men ingenting er så herlig som en tur innom KG! Ække jeg med i bryllupet? :grine: Glemte jeg deg?!? Uffda kan du tilgi en stakkar?! *skriver Tassie opp på gjestelista med en gang* Hvor vil du sitte? :klø: det er opptatt oppå meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #87 Del Skrevet 12. mai 2008 Litt usikker på hva reker spiser Vi spiser alt Men ikke Scampi! Nei lille reke-vennen min Du eier ikke side 5 uten at det er bare du som har vært der Men du SKAPTE side 5, og det tar vi en fest for Joohoo!! Jeg vil eie den!! Kanke jeg få eie den a! :pls: Ellers så må jeg nesten ty til tårene (og gråtene reker er skjelden ett vakkert syn) :gråte: dette da? Du kan ikke for alvor mene at jeg skal vise meg frem slik? Hallo! Jeg må da dekke meg litt til! Mim ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #88 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) name='madam_mim' post='5591562' date='12.05.2008 Åh, du er herlig ond :-D Denne MÅÅÅ jeg ha i signaturen min Endret 12. mai 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #89 Del Skrevet 12. mai 2008 Vi spiser alt Men ikke Scampi! Joohoo!! Jeg vil eie den!! Kanke jeg få eie den a! :pls: Ellers så må jeg nesten ty til tårene (og gråtene reker er skjelden ett vakkert syn) :gråte: Du kan ikke for alvor mene at jeg skal vise meg frem slik? Hallo! Jeg må da dekke meg litt til! Mim ass! Synes du er litt vanskelig nå Reka Forresten så kan du vel være Nasty-Reka Dessuten har jeg aldri sett en reke med klær :dåne: *leter videre* :-D Denne MÅÅÅ jeg ha i signaturen min Værsågod!! (Alt folk tar for å være et kompliment ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #90 Del Skrevet 12. mai 2008 Suger til meg alt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #91 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hva med denne da Reka? Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #92 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Åh DENNE :hoppe: Så nesten litt ond ut den og Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #93 Del Skrevet 12. mai 2008 Synes du er litt vanskelig nå Reka Forresten så kan du vel være Nasty-Reka Dessuten har jeg aldri sett en reke med klær :dåne: *leter videre* Værsågod!! (Alt folk tar for å være et kompliment ) Her jeg kommer fra bruker reker alltid klær!! Nasty reka ja!! :juhu: Hva med denne da Reka? Er det en drapstrussel? En reke uten hode? Åh DENNE :hoppe: Så nesten litt ond ut den og :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. mai 2008 #94 Del Skrevet 12. mai 2008 Glemte jeg deg?!? Uffda kan du tilgi en stakkar?! *skriver Tassie opp på gjestelista med en gang* Hvor vil du sitte? :klø: det er opptatt oppå meg :juhu: Kan godt ta plass ved kakebordet jeg altså.... *fikk plutselig et voldsomt søtsug...* *...løpe på butikken...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #95 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Vi spiser alt Men ikke Scampi! Siden jeg har skalldyrallergi blir ikke det noe problem :juhu: Kan godt ta plass ved kakebordet jeg altså.... *fikk plutselig et voldsomt søtsug...* *...løpe på butikken...* *ønsket notert* *løper etter Tassie husk sjokolade til meeeeeeg!!!* Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. mai 2008 #96 Del Skrevet 12. mai 2008 *ønsket notert* *løper etter Tassie husk sjokolade til meeeeeeg!!!* til deg og til meg :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #97 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) mumlen Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #98 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Må være litt seriøs innimellom her også Ok, her kommer det: :klø: meg i hodet og prøver å finne ut av bordplasseringen, vet det er noen i forhold til hvem som sitter hvor under et bryllup...Men har noen et oppsett på det, sånn at jeg kan få se?! Vet at pappa skal sitte ved siden av meg, men skal han egentlig ha svigermor som borddame da??? Hvor sitter forlovere i forhold til brudepar? Og søsken, toastmaster osv. Vi skal også ha presten der under middagen, hvor i alle dager setter jeg henne?????? Og er det sånn at forloverene også skal sitte med sine partnere? Dumt i tilfelle, for det passer bordplasseringen vår dårlig Jeg har 2 forlovere og hadde tenkt å plassere kjæres forlover mellom dem Kan jo alltids sette kjærestene deres ved siden av der igjen da, men blir det feil overfor noen andre?? Ble rotete dette, men kan noen hjelpe meg? Anyone?!? Århhh, at de går an at bordplassering e så va-a-a-a-nskelig :dåne: Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #99 Del Skrevet 12. mai 2008 Noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #100 Del Skrevet 12. mai 2008 Eller slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg