Gjest *englefjes* Skrevet 11. mai 2008 #21 Del Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer med ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Screemy Skrevet 11. mai 2008 #22 Del Skrevet 11. mai 2008 GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. mai 2008 #23 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) du har noen fantastiske lister må jeg jo si!!! Gratulere med boka di!!! Gratulerer med ny dagbok GRATULERER Tuuusen takk :bukke: Endret 11. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. mai 2008 #24 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Da har jeg oppdatert lista mi med nye mer behagelige farger kan ikke være årsak til migreneanfall her inne heller Men..selvsagt er det et men her Nesten som om det ble litt for behagelig å se på lista Det røde var nå liksom litt fryktinngytende, dette blå er bare godt å se på Endret 11. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. mai 2008 #25 Del Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer med ny dagbok *Siri* skal "stjele" lister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #26 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) MER *MÅ HUSKE*: KIRKA: - Avtale med kirketjener når dørene skal åpnes! - Paraplyer til gjestene?? - Paraply til oss!!!!!!!! LOKALET: - Sørge for at noen har nøkkel til lokalet og kan slippe inn kokk/ konditor. Og at de kan lufte litt samtidig. - Fakler ute - ok - Laptop med minnekortleser - Musikk ved mottakelsen -når vi kommer inn! - Engangskamera på bordene - ok - En som har hovedansvar for å ta bilder den kvelden - Vase til brudebuketten - Hvem har ansvar for å ta med gavene? - ok - Teip og esker til nedpakking av gaver - ok - Svarte søppelsekker til papir - ok BRYLLUPSNATTEN: - Kamera: bilde av kjolen på gulvet, hårnålene, meg i undertøy, oss sammen i senga, fruktfatet, senga, rommet....... - ordne med frokost til dagen etter Endret 3. september 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 12. mai 2008 #27 Del Skrevet 12. mai 2008 Godag Madam Mim :bukke: Sliiit'an med ny dagbok! Kunne jeg aller ærbødigst få be om at du bruker tryllestaven din litt og gir meg finevær om 12 dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronjadatterdatter Skrevet 12. mai 2008 #28 Del Skrevet 12. mai 2008 Velkommen hit! Bære litt "gammlere her" enn mæi du! Men jøsses korr flink du e me listan dine. Mulig je må stjele litt. Tilgir du mæi om du får en blomst til ? , Ronjadatterdatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #29 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Godag Madam Mim :bukke: Sliiit'an med ny dagbok! Kunne jeg aller ærbødigst få be om at du bruker tryllestaven din litt og gir meg finevær om 12 dager? :hoppe: Anea!! :hoppe: Fint vær ja, no problemo senorita *Hokuspokuskvadrutalifjonk* *poff* Sånn, da var den i boks: blå himmel og strååålende Tenk, bare 12 små dager igjen Skummelt? Kjente det langt nedi magen idag når jeg så at imorgen er det bare 4 mnd til min tur :dåne: Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 12. mai 2008 #30 Del Skrevet 12. mai 2008 :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #31 Del Skrevet 12. mai 2008 Velkommen hit! Bære litt "gammlere her" enn mæi du! Men jøsses korr flink du e me listan dine. Mulig je må stjele litt. Tilgir du mæi om du får en blomst til ? , Ronjadatterdatter Jeg er "gammelt nytt" er inne egentlig, har bare byttet "ham" Men takk for blomster og velkomst, sånn varmer et lite heksehjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #32 Del Skrevet 12. mai 2008 Solbrent og driter i det ut i sola med seg igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #33 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Puuus, pus puuuuuus.......... Ikke vær så pysete da!!!! Fantastisk, der fikk jeg brukt den og Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #34 Del Skrevet 12. mai 2008 Puuus, pus puuuuuus.......... Ikke vær så pysete da!!!! Fantastisk, der fikk jeg brukt den og Jeg ER pysete Har du aldri lest boka om Pysepus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #35 Del Skrevet 12. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #36 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg ER pysete Har du aldri lest boka om Pysepus? Nei, finnes det en bok om deg?! :dåne: at jeg kan ha gått glipp av det da Hva heter den da? *Må ha* Det finnes forresten en god del bøker om meg og OG film!!!! Endret 12. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #37 Del Skrevet 12. mai 2008 How is you? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #38 Del Skrevet 12. mai 2008 Nei, finnes det en bok om deg?! :dåne: at jeg kan ha gått glipp av det da Hva heter den da? *Må ha* Det finnes forresten en god del bøker om meg og OG film!!!! Den heter Pysepus og er sånn grønn bok med sånne tykke ark slik at småfolk kan tygge på dem Jeg har sett mange filmer og lest mye av deg - du er flink (men det er ikke alltid jeg liker deg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #39 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har sett mange filmer og lest mye av deg - du er flink (men det er ikke alltid jeg liker deg...) *fornærmet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #40 Del Skrevet 12. mai 2008 How is you? I are fine jaa! How is you? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg