Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
Har bestilt mini-bikinier til bryllupsreisen :lur:denne og denne..Kjæresten er fornøyd :hoho: Ble ingen gjennomsiktige denne gang :ler: *hvisker* har nemlig to i skapet :fnise:

Oioioi, ikke vis det til min kjæreste :fnise: Han kommer aldri til å få se sin kjære slik :ler: Men jeg tipper din kjæreste er veeeeldig fornøyd nå :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt mini-bikinier til bryllupsreisen :lur:denne og denne..Kjæresten er fornøyd :hoho: Ble ingen gjennomsiktige denne gang :ler: *hvisker* har nemlig to i skapet :fnise:

Det var lekre bikinier ja, mannen må jo bare bli fornøyd :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flasser du??? :tunge1: Da må du bare smøre med aloe vera-bodylotion og sole deg enda mer så ikke overgangen viser så godt :ler: Standard prosedyre her i hus :hoho:

Men så trodde jeg reker skulle være rosa, ikke brune :klø: Men hva vet vel jeg :vetikke::sukk:

Ja :sukk: Jeg har ikke aloe vera bodylotion! Men da kjøper jeg det i morgen og tar sol på onsdag :ler:

Reker skal være rosa ja, men hallo, har du sett en reke på stranden? Nei, så da kan du vel ikke vite om de blir brune de også!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. :hoho: Det trodde jeg også. :skratte: Søte reka. :klemmer:

Neinei :riste: reker kan også bli brune, visste du ikke det?! Har du aldri sett en reke i syden?!

Dæven.. :vetikke:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Oioioi, ikke vis det til min kjæreste Han kommer aldri til å få se sin kjære slik! Men jeg tipper din kjæreste er veeeeldig fornøyd nå.

:hakeslepp: du kan vel ha på bitteliten bikini når det er bare dere 2?? Hehe, trenger jo ikke gjøre sånn som meg - ta på gjennomsiktig bikini på stranda i syden..Tro meg, garantert oppmerksomhet :skratte:

Heldigvis for meg elsker kjæresten galskapen min :rødme: og det var ingen jeg kjente der :hoho:

Det var lekre bikinier ja, mannen må jo bare bli fornøyd

Kjæresten til Mim får se bikiniene --> :lur::sikle: tar med seg :heks: og :humpe:

:hoho:

Ja. Jeg har ikke aloe vera bodylotion! Men da kjøper jeg det i morgen og tar sol på onsdag

Reker skal være rosa ja, men hallo, har du sett en reke på stranden? Nei, så da kan du vel ikke vite om de blir brune de også!!!

Neinei :riste: reker kan også bli brune, visste du ikke det?! Har du aldri sett en reke i syden?!

Dæven..

Har vært lite reker der jeg har vært :sjenert: De jeg har sett har vært kokt :hoho: Sorry, det er ikke jeg som spiser familien din :troest:

Men med ondt skal ondt fordrives; solbrenthet og flassing leges med enda mer sol :jepp: That`s my Shrimpy :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

:overrasket: Reka da, har du glemt manerene dine igjen på hytta??? :fnise:

Jeg har stjålet ideen til Pysepus og har laga meg blogg til bildene her inne :lur: Kjempeidè Pysepus :juhu: Da slipper jeg å legge ut noe her (med fare for å bli gjenkjent) - og slipper å sende pm i hytt og gevær :ler: Bare håper jeg har fått det rett til :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stjålet ideen til Pysepus og har laga meg blogg til bildene her inne :lur: Kjempeidè Pysepus :juhu: Da slipper jeg å legge ut noe her (med fare for å bli gjenkjent) - og slipper å sende pm i hytt og gevær :ler: Bare håper jeg har fått det rett til :hoho:

hvooor kan jeg se bloggene deres da? :klø:

pysepus sendte adressen til sin på msn i dag, men msn klikka før jeg fikk sett! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?!

Manerer??! :flekke:

Reka takker ja til å få tilgang til blogg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
hvooor kan jeg se bloggene deres da? :klø:

pysepus sendte adressen til sin på msn i dag, men msn klikka før jeg fikk sett! :kjefte:

Trykk på "Blogger" oppe der ved "Mine innlegg" så finner du meg under Madam_mi`s blogg :jepp: Du har allerede tilgang :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Innom og :klemmer: :klemmer: litt på Mim jeg.. bare fordi jeg følte for det :sjenert:

Ååå, den var god :dåne: Trengte en sånn nå :sjenert:

:klemmer: :klemmer: :klemmer: masse tilbake på Tassie-jenta :kyss:

P.s: du har allerede tilgang til bloggen hvis du føler for å se :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Hva mener du?!

Manerer??! :flekke:

Reka takker ja til å få tilgang til blogg :Nikke:

Granted!! Du trenger ikke be om det, jeg førte deg og noen til opp når jeg laga den :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:banantroll: det var en kjempeidè å lage blogg :klem:

Jeg er bare :lur: Så når jeg gifter meg kan dere legge ut fine bilder fra bryllupet der kanskje :) Fiiine :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Alvebruden

Dæven.. :vetikke:

:lol:

Helt ærlig, det visste jeg ikke.

:skratte:

Men bruker du en spesiell rekesolkrem da? Sånn at du ikke blir en svidd reke? Eller tåler du sola godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jeg er bare :lur: Så når jeg gifter meg kan dere legge ut fine bilder fra bryllupet der kanskje :) Fiiine :fy_fy:

Selvsagt :Nikke: Mim og *Aprin* --> :engel:

Ellers får jeg bare igjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granted!! Du trenger ikke be om det, jeg førte deg og noen til opp når jeg laga den :hoho:

Er ikke du den søteste Mimen! :rødme: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...