Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Takk søte du :klemmer: Forresten nå når jeg har deg her, hvem har dere fått tak i som fotograf? Var så billig :jepp:

Gleder meg til møte :hoppe: Blir spennende å høre hva han sier...Men nå skal kjæresten spandere kaffe på meg sier han :fnise: Kaffe Mocca :sikle: så skal vi sykle ned til byen etterpå :trene: siden det ikke ble noe sykling til jobb idag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:dåne:

Har vært på møte med fotografen, og han er kjempefllink - virkelig - men hjelpe trøste meg og seg for en pris :hakeslepp:

15.000 kr for 40 bilder i album, 17.000 for å få med cd :dåne: Begge to så omtrent sånn ut :overrasket::hakeslepp: når han sa prisen!! Så mye penger har vi ikke til å bruke på fotograf, han kan være så flink han bare vil :sjenert:

Åååårrrhhh, utrolig irriterende :sur: Jeg ønsket meg virkelig han *tramper trassig i bakken* men er ikke villig til å kutte bryllupsreisen for noen bilder heller!! Grrrr :kjefte: han kunne jo gitt oss en god pris siden han kjenner kjære fra før :gråte:

Så nå er vi like langt; uten fotograf :dåne: Møkkadag : :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Har vært på møte med fotografen, og han er kjempefllink - virkelig - men hjelpe trøste meg og seg for en pris :hakeslepp:

15.000 kr for 40 bilder i album, 17.000 for å få med cd :dåne: Begge to så omtrent sånn ut :overrasket::hakeslepp: når han sa prisen!! Så mye penger har vi ikke til å bruke på fotograf, han kan være så flink han bare vil :sjenert:

Åååårrrhhh, utrolig irriterende :sur: Jeg ønsket meg virkelig han *tramper trassig i bakken* men er ikke villig til å kutte bryllupsreisen for noen bilder heller!! Grrrr :kjefte: han kunne jo gitt oss en god pris siden han kjenner kjære fra før :gråte:

Så nå er vi like langt; uten fotograf :dåne: Møkkadag : :frustrert:

:overrasket: :dåne: :hakeslepp: Det var mye penger!! Så mye hadde aldri vi vært villige til å bruke heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Jeg kan også ta bilder!! er veeeldig flink! :fnise:

Vi gjør det sammen da :fnise: Trenger ikke så mye betalt heller... bare få spise middag sammen med dere etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi betaler 7500 for album med 24 bilder, mulig vi tar med noen ekstra da.

.. var litt i overkant den prisen dere fikk, syns jeg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:fnise: Ja sånn som det er nå, det humøret jeg er i, er alt bedre enn dette!!! Kunne nok tatt bra bilder dere også ja :Nikke:

Åååhhh, er så sint :sur::frustrert: Han sa da virkelig til kjære når de pratet på tlf at vi skulle bli enige om prisen, så kommer han drassende med DEN halsbrekkende summen :dåne: Det er faktisk helt uaktuelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
vi betaler 7500 for album med 24 bilder, mulig vi tar med noen ekstra da.

.. var litt i overkant den prisen dere fikk, syns jeg ja.

Det var jo en litt mer overkommelig pris ja :Nikke: Var liksom noe sånn vi så for oss, ikke over 10.000 ihvertfal :dåne:

Uff, jeg er så skuffa...og sint og lei meg :grine: Trenger mengder med sjokolade for å komme over dette her altså :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jammen ikke bra altså :troest: Er det ingen andre dere kan prøve? Skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å ta så mye for å ta bryllupsbilder jeg... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig :troest: Og så sinnsykt dyrt!!! :dåne: Også når han kjenner din kjære..Lurer på hva han skal ha av ukjente da!!!!!

Vi betaler 10500,- for fotograf, og da er han med helt fra jeg kommer til kirken, bilder i kirken, pluss etter vielsen. Vi får album med 24 bilder og et lite skrytealbum..

Her er litt :sjokolade: og :is: og en god :klem1: til deg Mim...

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen ikke bra altså :troest: Er det ingen andre dere kan prøve? Skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å ta så mye for å ta bryllupsbilder jeg... :dåne:

Skjønner ikke jeg heller! Er jo helt vannvittige summer! :hakeslepp:

Tror nok vi må slå til på 5000 for alle bildene på cd altså! Dumt det ikke er med noe album da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Skjønner ikke jeg heller! Er jo helt vannvittige summer! :hakeslepp:

Tror nok vi må slå til på 5000 for alle bildene på cd altså! Dumt det ikke er med noe album da.. :sjenert:

Nei, men da lager du bare albumet selv!! :jepp: Det skal jeg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Jeg skjønner ikke at det går an jeg heller :dåne: Og når fyren i tillegg står rett før og sier han synes det er sykt at folk skrur opp prisene sine bare fordi det er til bryllup, ja da.. :kjefte: Snakk om selvmotsigelse :dåne:

Må bare lete videre :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim
Så utrolig kjedelig :troest: Og så sinnsykt dyrt!!! :dåne: Også når han kjenner din kjære..Lurer på hva han skal ha av ukjente da!!!!!

Vi betaler 10500,- for fotograf, og da er han med helt fra jeg kommer til kirken, bilder i kirken, pluss etter vielsen. Vi får album med 24 bilder og et lite skrytealbum..

Her er litt :sjokolade: og :is: og en god :klem1: til deg Mim...

Det er ikke bare vi som reagerer på prisen ser jeg, det er godt :jepp: Det som irriterer meg mest er at han ikke sa fra når vi avtalte møtet at han var dyr; han må jo skjønne at 15.000 er mye penger :overrasket: Han sa da virkelig at vi skulle bli enige om prisen!!!!

Vi kastet bort hele kvelden vår gjorde vi, på å høre han :skravle: om viktigheten av gode bilder og bla bla blaa, når vi vet at hadde han sagt prisen tidligere hadde vi ikke engang vurdert han!!! Æsj, ødela det gode humøret mitt gjorde han også :slåss:

Nei vi får lete videre, han der kan bare ha det så godt :kjefte:

Takk for is, sjokolade og klem, det hjalp :sjenert:

:klemmer: masse tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Må gå og legge meg tror jeg, sove av meg skuffelsen :sjenert: Dessuten lokker kjæresten med massasje i :dusje::lur: Det kan nok også hjelpe på :fnise: Han er god han da, prøver å trøste og si vi finner nok en annen som kan knipse oss den dagen...Men jeg ønsket meg han her :sur: Æsj nei, nok klaging og syting :dåne: får være måte på :fnise:

*tusler seg ut på badet med :sengekos: i tankene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...