*Aprin* Skrevet 13. mai 2008 #221 Del Skrevet 13. mai 2008 Ville bare ønske lykke til med fotografmøtet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #222 Del Skrevet 13. mai 2008 Takk søte du Forresten nå når jeg har deg her, hvem har dere fått tak i som fotograf? Var så billig Gleder meg til møte Blir spennende å høre hva han sier...Men nå skal kjæresten spandere kaffe på meg sier han Kaffe Mocca så skal vi sykle ned til byen etterpå siden det ikke ble noe sykling til jobb idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 13. mai 2008 #223 Del Skrevet 13. mai 2008 Sendte deg PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #224 Del Skrevet 13. mai 2008 :dåne: Har vært på møte med fotografen, og han er kjempefllink - virkelig - men hjelpe trøste meg og seg for en pris 15.000 kr for 40 bilder i album, 17.000 for å få med cd :dåne: Begge to så omtrent sånn ut når han sa prisen!! Så mye penger har vi ikke til å bruke på fotograf, han kan være så flink han bare vil Åååårrrhhh, utrolig irriterende Jeg ønsket meg virkelig han *tramper trassig i bakken* men er ikke villig til å kutte bryllupsreisen for noen bilder heller!! Grrrr han kunne jo gitt oss en god pris siden han kjenner kjære fra før :gråte: Så nå er vi like langt; uten fotograf :dåne: Møkkadag : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #225 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg kan ta bilder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 13. mai 2008 #226 Del Skrevet 13. mai 2008 :dåne: Har vært på møte med fotografen, og han er kjempefllink - virkelig - men hjelpe trøste meg og seg for en pris 15.000 kr for 40 bilder i album, 17.000 for å få med cd :dåne: Begge to så omtrent sånn ut når han sa prisen!! Så mye penger har vi ikke til å bruke på fotograf, han kan være så flink han bare vil Åååårrrhhh, utrolig irriterende Jeg ønsket meg virkelig han *tramper trassig i bakken* men er ikke villig til å kutte bryllupsreisen for noen bilder heller!! Grrrr han kunne jo gitt oss en god pris siden han kjenner kjære fra før :gråte: Så nå er vi like langt; uten fotograf :dåne: Møkkadag : :dåne: Det var mye penger!! Så mye hadde aldri vi vært villige til å bruke heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 13. mai 2008 #227 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg kan ta bilder jeg Jeg kan også ta bilder!! er veeeldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #228 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg kan også ta bilder!! er veeeldig flink! Vi gjør det sammen da Trenger ikke så mye betalt heller... bare få spise middag sammen med dere etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 13. mai 2008 #229 Del Skrevet 13. mai 2008 vi betaler 7500 for album med 24 bilder, mulig vi tar med noen ekstra da. .. var litt i overkant den prisen dere fikk, syns jeg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #230 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja sånn som det er nå, det humøret jeg er i, er alt bedre enn dette!!! Kunne nok tatt bra bilder dere også ja Åååhhh, er så sint Han sa da virkelig til kjære når de pratet på tlf at vi skulle bli enige om prisen, så kommer han drassende med DEN halsbrekkende summen :dåne: Det er faktisk helt uaktuelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #231 Del Skrevet 13. mai 2008 vi betaler 7500 for album med 24 bilder, mulig vi tar med noen ekstra da. .. var litt i overkant den prisen dere fikk, syns jeg ja. Det var jo en litt mer overkommelig pris ja Var liksom noe sånn vi så for oss, ikke over 10.000 ihvertfal :dåne: Uff, jeg er så skuffa...og sint og lei meg Trenger mengder med sjokolade for å komme over dette her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #232 Del Skrevet 13. mai 2008 Jammen ikke bra altså Er det ingen andre dere kan prøve? Skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å ta så mye for å ta bryllupsbilder jeg... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. mai 2008 #233 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Så utrolig kjedelig Og så sinnsykt dyrt!!! :dåne: Også når han kjenner din kjære..Lurer på hva han skal ha av ukjente da!!!!! Vi betaler 10500,- for fotograf, og da er han med helt fra jeg kommer til kirken, bilder i kirken, pluss etter vielsen. Vi får album med 24 bilder og et lite skrytealbum.. Her er litt og og en god til deg Mim... Endret 13. mai 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 13. mai 2008 #234 Del Skrevet 13. mai 2008 Jammen ikke bra altså Er det ingen andre dere kan prøve? Skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å ta så mye for å ta bryllupsbilder jeg... :dåne: Skjønner ikke jeg heller! Er jo helt vannvittige summer! Tror nok vi må slå til på 5000 for alle bildene på cd altså! Dumt det ikke er med noe album da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #235 Del Skrevet 13. mai 2008 Skjønner ikke jeg heller! Er jo helt vannvittige summer! Tror nok vi må slå til på 5000 for alle bildene på cd altså! Dumt det ikke er med noe album da.. Nei, men da lager du bare albumet selv!! Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #236 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg skjønner ikke at det går an jeg heller :dåne: Og når fyren i tillegg står rett før og sier han synes det er sykt at folk skrur opp prisene sine bare fordi det er til bryllup, ja da.. Snakk om selvmotsigelse :dåne: Må bare lete videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #237 Del Skrevet 13. mai 2008 Så utrolig kjedelig Og så sinnsykt dyrt!!! :dåne: Også når han kjenner din kjære..Lurer på hva han skal ha av ukjente da!!!!! Vi betaler 10500,- for fotograf, og da er han med helt fra jeg kommer til kirken, bilder i kirken, pluss etter vielsen. Vi får album med 24 bilder og et lite skrytealbum.. Her er litt og og en god til deg Mim... Det er ikke bare vi som reagerer på prisen ser jeg, det er godt Det som irriterer meg mest er at han ikke sa fra når vi avtalte møtet at han var dyr; han må jo skjønne at 15.000 er mye penger Han sa da virkelig at vi skulle bli enige om prisen!!!! Vi kastet bort hele kvelden vår gjorde vi, på å høre han om viktigheten av gode bilder og bla bla blaa, når vi vet at hadde han sagt prisen tidligere hadde vi ikke engang vurdert han!!! Æsj, ødela det gode humøret mitt gjorde han også :slåss: Nei vi får lete videre, han der kan bare ha det så godt Takk for is, sjokolade og klem, det hjalp masse tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. mai 2008 #238 Del Skrevet 13. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #239 Del Skrevet 13. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #240 Del Skrevet 13. mai 2008 Må gå og legge meg tror jeg, sove av meg skuffelsen Dessuten lokker kjæresten med massasje i Det kan nok også hjelpe på Han er god han da, prøver å trøste og si vi finner nok en annen som kan knipse oss den dagen...Men jeg ønsket meg han her Æsj nei, nok klaging og syting :dåne: får være måte på *tusler seg ut på badet med i tankene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg