Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest madam_mim
Skrevet

Åhhhh, du er en ond liten pus!!! :redd:

Gjest Pysepus
Skrevet (endret)

Dumming, dumming, dumming, dumming!! :sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur:

Endret av Pysepus
Gjest madam_mim
Skrevet (endret)

:skratte:

miiiiiiiiin boooooooooook!!!!

Endret av madam_mim
Gjest Pysepus
Skrevet

miiiiiiiiin boooooooooook!!!!

Og litt min :lur: Bare vent! Skal ta det i morgen når du ligger og sooover jeg!

Gjest Pysepus
Skrevet

*kaster jordbærsyltetøy på min* :lur:

Gjest Pysepus
Skrevet

Meeen; hvorfor blir det kaffegjester hos dere da? Det er ikke bra å gi opp for press! :sur:

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)

Oh my god, JORDBÆRSYLTETØY!!!

NEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII!!!:spy:

:kjefte:

:regler:

Åhhh, du er fæl!!!!

Endret av madam_mim
Gjest madam_mim
Skrevet
Meeen; hvorfor blir det kaffegjester hos dere da? Det er ikke bra å gi opp for press! :sur:

Æsj, fordi jeg har for mye samvittighet og orker ikke tenke på at jeg skuffer noen av de nærmeste :sjenert:

De får bare komme til kaffe altså, dermed basta bom!!

Skrevet
Tryllet henne svart (og kansje litt irritert :skratte:)

Og nå er hun MIN katt :lur: Alle hekser med respekt for seg selv har jo katt :jepp:

:fnise:

*prøver å finne rekebilde til Reka*

Ja! Finn et fint ett a! Jeg finner bare sånne bilder av 1 kg med kokte reker.. og det ække slektsbilde jeg skal ha på avataren min liksom!

Jeg har forreste ombestemt meg Mim, jeg kan godt komme på middag og kaffe i tillegg til bryllupsreisen.. Hva slags mat skal vi ha? :sikle:

Gjest Pysepus
Skrevet
Æsj, fordi jeg har for mye samvittighet og orker ikke tenke på at jeg skuffer noen av de nærmeste :sjenert:

De får bare komme til kaffe altså, dermed basta bom!!

Bare kvitt deg med samvittigheten da :ler: Kaffe er greit det - inviter dem seeent da :fnise: Så er det ingen som gidder å komme uansett :skratte:

Gjest madam_mim
Skrevet
Bare kvitt deg med samvittigheten da :ler: Kaffe er greit det - inviter dem seeent da :fnise: Så er det ingen som gidder å komme uansett :skratte:

:hoho: det var en plan :tommelopp: Åh, du er herlig ond :lur:

Neida, dette er koslige folk; for all del :sjenert: var bare ikke planen med kaffegjester, men nå er det jo etterhvert mye som ikke blir etter den opprinnelige planen likevel så......

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...