Doratheexplorer Skrevet 2. august 2008 #1821 Del Skrevet 2. august 2008 Så utrolig nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig du var Pysepus Så bra at du gjorde det på den måten *Aprin*, kjekt å se for oss nyskjerrige Håper dere koser dere nå Pysepus, det vet jeg at dere gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. august 2008 #1822 Del Skrevet 3. august 2008 Nyt dagen derpå med din kjære! Håper dere koser dere i dag også! Hvis dere ikke har "landa" enda, så nyt det mens dere kan, for så kommer nok dessverre tomhetsfølelsen, som ofte kommer når man har gleda seg til noe og planlagt noe så lenge! Blir spennende med referat fra den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. august 2008 #1823 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer så mykje som nygift, Pysepus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. august 2008 #1824 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer som fru. Håper dagen levde opp til forventningene, og mere til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. august 2008 #1825 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer som fru Håper dagen ble så bra som du forventet :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 3. august 2008 #1826 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer så mye som fru Pysepus Håper du er fornøyd med dagen i går, og koser deg i dag som nygift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. august 2008 #1827 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer så mye som fru, Pysepus! Håper du koser deg masse på bryllupsreisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. august 2008 #1828 Del Skrevet 3. august 2008 Tusen takk for hilsener alle sammen! :-D Har ikke helt tid til å svare ennå, men vet at noen får en sms fra en rørt Pysepus Referat holder jeg på å skrive, så det kommer nok i bloggen sammen med noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. august 2008 #1829 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer som kone og mann Så nydelig du var i går :-D Så bilde på *Aprin* sin blogg. God tur i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 3. august 2008 #1830 Del Skrevet 3. august 2008 :love: :hoppe: Gratulerer som FRU!!!! :hoppe: :love: Du var helt alldeles nyyyydelig. Tipper mannen din ble rørt da han så deg komme inn kirka. Vakker var du, og ser jo bare såååååå lykkelig ut da! Kose dere masse på bryllupsreise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. august 2008 #1831 Del Skrevet 3. august 2008 Nå ligger det et kort referat i bloggen - skal skrive et lenger på bryllupsreisen! Legger bilder ut på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 3. august 2008 #1832 Del Skrevet 3. august 2008 Ååååh! Så koselig referat. Og fiiiiine bilder!!! Må bare si det igjen - dere ser så utrolig lykkelige ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. august 2008 #1833 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer så mye som Fru!!! Og så nydelig du var, så bilde på Aprin sin blogg.. :rødme: Kos deg masse på bryllupsreise!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. august 2008 #1834 Del Skrevet 4. august 2008 Hei søta mi! Var inne her i går, men bare som gjest for var ikke på min data, men jeg så bildet på facebook og dere var helt fantastisk nydelige!!!! :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Tenk nå er du Fru Vet dere hadde en fantastisk dag, men tar likevel en titt inn i bloggen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 4. august 2008 #1835 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg finner ikke referatet.. Har du flere blogger? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. august 2008 #1836 Del Skrevet 4. august 2008 Blogg her på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 4. august 2008 #1837 Del Skrevet 4. august 2008 Gratulerer så mye som nygift. Det hørtes ut som en flott dag Kos deg masse på bryllupsreise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. august 2008 #1838 Del Skrevet 4. august 2008 Gratulerer så mye som fru Jeg har ikke tilgang til blogg, men spør veeeeldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. august 2008 #1839 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg vil også se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. august 2008 #1840 Del Skrevet 4. august 2008 Fant bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg