Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Hihi.. Jeg er glad jeg har et brukernavn jeg kjenner rasen til. Alle flickor puster hvertfall. Med lungene :tunge1:

Dessuten kan kloke flickan opplyse om at reker har gjeller, så ja de puster også. (Flalks for deg, reka)

Gjeller

:juhu: Jeg har gjelder, det hakke dere så!! :ler:

"Kaldtvannsreka Pandalus borealis

I det nordøstlige Atlanterhavet, rundt Svalbard, i Barentshavet og langs norskekysten finnes det om lag 50 ulike arter kaldtvannsreker.

Det er den røde dypvannsreka, med latinsk navn Pandalus borealis, som videreforedles av Stella Polaris AS.

Reka liker seg best i kaldt vann og har derfor sitt oppvekst- og leveområde i kaldt og næringsrikt hav. Vi kaller den derfor kaldtvannsreke, eller ishavsreke, for å skille denne reka fra andre arter av reke fra varmere strøk.

Livssyklusen til en reke starter med at reka parer seg om høsten. Hunnreka bærer så rognen under bakkroppen gjennom vinteren til eggene klekker og rekelarvene slippes fri i vannmassene. Rekelarvene bruker fra 1 til 4 måneder til å vokse seg til voksen hann. Etter 1 -7 år som hannkjønn skifter reka til hunnkjønn."

Står ingenting om at du puster her :klø: Men vaniljesaus er nok ikke så bra for deg, og du skifter kjønn innimellom :hoho:

Så...

det betyr..

AT JEG BARE KAN HA SEX PÅ HØSTEN? :hakeslepp: :hakeslepp: :hår: :hår:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
:juhu: Jeg har gjelder, det hakke dere så!! :ler:

Så...

det betyr..

AT JEG BARE KAN HA SEX PÅ HØSTEN? :hakeslepp: :hakeslepp: :hår: :hår:

Ja, du har gjeller og kan bare puste under vann :fnise:

Og vi kan ha sex hele året vi :lur::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har gjeller og kan bare puste under vann :fnise:

Og vi kan ha sex hele året vi :lur::hoppe:

Æsj.. jeg hater å være reke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Æsj.. jeg hater å være reke!

Du får skifte navn til kaninen :skratte:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte 3 og 4 best! Likte ikke så godt de første, syns de satt for høyt på hodet.. jeg passer ikke oppsatt hår, så skal ha det løst.. Men ellers ville jeg hatt noe slik;

1

2

3

4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Likte 3 og 4 best! Likte ikke så godt de første, syns de satt for høyt på hodet.. jeg passer ikke oppsatt hår, så skal ha det løst.. Men ellers ville jeg hatt noe slik;

1

2

3

4

Takk for gode tips! Kom gjerne med flere :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Pysepus
skal du ha sløret oppå sveisen eller under? nr 4 er omtrent sånn som jeg hadde..

skal vi se.. hadde et bilde av det...

meg hihi

Hm... vet ikke ;) Kanskje under? Vil jo ta av sløret etter en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte nr.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 best...

:ler2:

Neida, skal slutte tulle, likte nr. 1 best av dine frisyrer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Bryllupet mitt er herved avlyst. Har ikke tid til sånt når det tar av her inne. Går jo glipp av all morroa jo!

:hoho::hoho::hoho:

Dere er gale.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...