Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Frisyrer jeg liker:

1

2

3

4

5

6

Jeg likte best nr 3 jeg. Ganske likt sånn jeg vil ha (men som frisøren tydeligvis ikke skjønner at jeg vil ha :sur: - nåja, vi blir vel enige)

Likte 3 og 4 best! Likte ikke så godt de første, syns de satt for høyt på hodet.. jeg passer ikke oppsatt hår, så skal ha det løst.. Men ellers ville jeg hatt noe slik;

1

2

3

4

Nr 3 her også! Lekker. Men jeg er jo besatt av denne type frisyrer om dagen da, så jeg er kanskje ikke helt objektiv :fnise:

skal du ha sløret oppå sveisen eller under? nr 4 er omtrent sånn som jeg hadde..

skal vi se.. hadde et bilde av det...

meg hihi

Jeg, som Aprin, har vært litt skeptisk til oppsatser høyt på hodet, men vettu - med en gang jeg så bildene av dere konkluderte jeg med at jeg nok ikke er enig med meg selv der heller :fnise: Jeg syntes nemlig du var sååå fin! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Jeg skal være snill med deg jeg Anea :jepp: *poff* nå er jeg borte til eksamenen min er ferdigskrevet... :-D

Ha det godt da jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: :hoho: :hoho:

Bare vært borte et par dager og dagboka hadde vokst fra 4 (eller var det 3 :klø: ) sider til 12 :hakeslepp:

Tror dette blir en lang bok ja :fnise:

Om frisyrer synes jeg det er vanskelig å finne noen favoritter jeg... Jeg syntes det enkleste var når jeg hadde tatt prøvetimen med frisøren min. hun var kjempeflink og jeg ble veldig fornøyd.

Jeg hadde satt opp hør, tiaraen liggende rett foran "toppen" på en måte. Slør festet i underkant og blomster av samme type som i brudebuketten liggende i underkant av "toppen" halvveis skjult av sløret. Ble så fint :-D

Men hva en kler er jo fryktelig vanskelig å se fra bilder da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg så her var boka 4 sider, tenkte jeg åj så mye som har skjedd i forhold til bryllupet, las alle sidene å så var det bare vas. Skravle jenter dilux :hoho:

Det er lurt å legge ut ønskeliste på Christiania Glasmagasin! :lur:

(der får vi nemlig gavekort etter bryllupet istedenfor de champagneglassene! Vi får gavekort på 10% av beløpet som er brukt på ønskelisten hos oss :hoppe: )

Var innom CG på storsenteret i dag, de manglet en del av det som var på lista deres. Hun ville jeg skulle si til deg at prisene som står på lista deres er feil på en del av tingene, blandt annet hele skagerak serien, eks karafelen koster 599 og 499 i stede for 299 og farrisglassene 249 i stede for 99. Hun viste ikke hva feilen var men sa jeg kunne nevne det for dere da det var snakk om store prisfeil. Så nå har jeg gjort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Sist jeg så her var boka 4 sider, tenkte jeg åj så mye som har skjedd i forhold til bryllupet, las alle sidene å så var det bare vas. Skravle jenter dilux :hoho:

Var innom CG på storsenteret i dag, de manglet en del av det som var på lista deres. Hun ville jeg skulle si til deg at prisene som står på lista deres er feil på en del av tingene, blandt annet hele skagerak serien, eks karafelen koster 599 og 499 i stede for 299 og farrisglassene 249 i stede for 99. Hun viste ikke hva feilen var men sa jeg kunne nevne det for dere da det var snakk om store prisfeil. Så nå har jeg gjort det :)

Bare vas?? :gråte: :fnise:

Var prisene feil??? :sjokk: Å, skal ta dem for meg når jeg er ferdig med eksamen :frustrert: Valgte jo dem slik at folk skulle få velge ut av noe billig også! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
hehe, ikke bare vas da ;) Var noen fine hårfrisyrer :rødme:

Du må ikke glemme listene :fnise: Ellers er det mye fjas og vas :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:klem:

Har du en is til overs?

:klem:

Sorry, det er tomt :( Eller, det er visst litt gammel Tricolor igjen ;) Bare å komme det :) Har ikke Flickan vært og handlet is til deg? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte 3 og 4 best! Likte ikke så godt de første, syns de satt for høyt på hodet.. jeg passer ikke oppsatt hår, så skal ha det løst.. Men ellers ville jeg hatt noe slik;

1

2

3

4

Også nummer 1 og 4 av disse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, det er tomt :( Eller, det er visst litt gammel Tricolor igjen ;) Bare å komme det :) Har ikke Flickan vært og handlet is til deg? :sjokkert:

Flickan kom til slutt med is, i suvived! Men i morra kjøper jeg sjæl, for flickan hadde noe dårlig issmak.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
Flickan kom til slutt med is, i suvived! Men i morra kjøper jeg sjæl, for flickan hadde noe dårlig issmak.. :skratte:

:fnise: Ser du, det lønner å gå selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...