Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

8. juni har vi svarfrist :) Dere da? *lei av de som ikke svarer :sjenert: *

Oki :) Vi har 2. juni... bare to uker til og vi mangler 30 svar fremdeles :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Oki :) Vi har 2. juni... bare to uker til og vi mangler 30 svar fremdeles :sjenert:

Vi har litt over 20... :sjenert: Jaja, mange som sikkert svarer rett før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss kom det inn masse svar rett før fristen. De hadde GOOOOOOOD tid, men få som svarte med en gang...

Var også noen som ikke svarte fordi de antok at vi skjønte at de kom når de ikke hadde svart nei :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med folk som ikke svarer, tror ikke vi hadde så mange av dem, noen av mannens kompiser, og den ene tanten og onkelen min. De trodde de hadde svart da de fikk den, heldigvis kjenner jeg de veldig godt og har masse kontakt med dem, så det var bare å ta en tlf for å spørre da fristen gikk ut. Regnet med at de kom, men greit å få det bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Hos oss kom det inn masse svar rett før fristen. De hadde GOOOOOOOD tid, men få som svarte med en gang...

Var også noen som ikke svarte fordi de antok at vi skjønte at de kom når de ikke hadde svart nei :roll:

Jeg satser på at det kommer snart ;) Fikk pappa til å høre i hans familie, så der har jeg litt oversikt. Jeg synes jo det er litt sårt at farmor og farfar ikke har svart ennå da... men de skulle svare innen fristen... :roll: Og jeg som nesten ikke ville ha dem der!

Er nok noen slike i kjæres familie som går ut fra at vi vet at de kommer, men det vet jeg ikke så jeg kommer til å ringe rundt når fristen er gått ut om de ikke svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Irriterende med folk som ikke svarer, tror ikke vi hadde så mange av dem, noen av mannens kompiser, og den ene tanten og onkelen min. De trodde de hadde svart da de fikk den, heldigvis kjenner jeg de veldig godt og har masse kontakt med dem, så det var bare å ta en tlf for å spørre da fristen gikk ut. Regnet med at de kom, men greit å få det bekreftet.

Misforståelser kan skje. Tanten til kjære takket veldig for innbydelsen og sånn, men hun sa aldri det blir koselig eller ja jeg kommer, så jeg må nok ringe henne... så 9. juni er det ringerunde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var heldigvis veldig få hos oss. Så satte pappa på oppdraget med de det gjalt.

Når det gjelder tanten din så tror hun sikkert at hun har svart. Litt lett å glemme at en ikke gir et klart svar noen ganger...

Men greit å få et endelig svar. Man skal jo bestille mat++++...

synes egentlig det er rart at folk drøyer sånn. Det er jo egentlig en ganske enkel ting å svare på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Var heldigvis veldig få hos oss. Så satte pappa på oppdraget med de det gjalt.

Når det gjelder tanten din så tror hun sikkert at hun har svart. Litt lett å glemme at en ikke gir et klart svar noen ganger...

Men greit å få et endelig svar. Man skal jo bestille mat++++...

synes egentlig det er rart at folk drøyer sånn. Det er jo egentlig en ganske enkel ting å svare på...

Jeg hadde svart med en gang jeg ;) Har jo satt opp mange forskjellige kontaktmuligheter, så en sms er mer enn godt nok for oss :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også pleier å svare så fort som mulig. Vet jo hva jeg føler om det selv... Men enkelte er og blir trege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg også pleier å svare så fort som mulig. Vet jo hva jeg føler om det selv... Men enkelte er og blir trege...

Jeg skjønner jo f.eks. tanten min hvor det avhenger av om søskenbarnet mitt skal være med på Norway Cup eller ikke, men farmor og farfar som er hjemme hele dagen...? :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det litt annerledes...

Får håpe du får et svar av farmoren og farfaren din da. Det er jo litt greit å vite om nærmeste familien kommer. (Var ikke alle jeg brøy meg like mye om kom eller ikke for å si det sånn....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ja, da er det litt annerledes...

Får håpe du får et svar av farmoren og farfaren din da. Det er jo litt greit å vite om nærmeste familien kommer. (Var ikke alle jeg brøy meg like mye om kom eller ikke for å si det sånn....)

Nei, jeg bryr meg ikke like mye for alle jeg heller :fnise: Men synes det er dårlig gjort av besteforeldrene mine å ikke svare - spesielt siden de fikk innbydelsen for tre måneder siden! :frustrert:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Håper du får svar snarast, ein forventer gjerne såpass av besteforeldre!

:kose:

Jeg gjør iallfall det! Men det viser jo nok en gang at de ikke bryr seg om meg som de gjør med de andre barnebarna (og det er helt greit, men det er nok siste gangen jeg inviterer dem til noe)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
Uff, utrolig dårlig gjort hvis det er forskjellsbehandlig.

:klemmer:

Jeg har jo lagt litt opp til det selv da ;) Men de prøver liksom ikke på å gjøre det bedre heller!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...