Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
Har du også lagt merke til hvor mange nye fjes det er inni dagbøkene våre etter vi laget nye?? :overrasket: Men de vil ikke si hei :kjefte::regler:

Sikkert fordi dagbøkene våre står som "siste fra forum" hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:forvirra:

Skjønner ikke det...

:engel:

Me neither :engel:

Oh, come on da, jenter. Ikke vanskelig å skjønne det, dere er ikke tøffe nok! :flekke:

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt med hjertet i halsen jeg :fnise:

Jeg og :ler:

Jooooo, kjempemorsomt :skratte: :skratte: :skratte:

Kom igjen da, ha litt humor :fnise:

:rulle:

Okeeei daa :ler2: :ler2: :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Oh, come on da, jenter. Ikke vanskelig å skjønne det, dere er ikke tøffe nok! :flekke:

:skratte: :skratte: :skratte:

Er ikke JEG tøff nok??

:flekke::flekke::flekke::flekke::flekke::flekke::flekke::flekke::flekke::flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med pause fra eksamenslesingen inne her? :skravle:

:jepp: :jepp: :jepp: :jepp:

Men idag har jeg vært helt imponerende flink da! Hadde aldri trodd at jeg klarte å få så mye inn i hodet mitt.. holdt på i 10 timer med kun noen 5-minutterspauser kanskje... annenhver time i gjennomsnitt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:jepp: :jepp: :jepp: :jepp:

Men idag har jeg vært helt imponerende flink da! Hadde aldri trodd at jeg klarte å få så mye inn i hodet mitt.. holdt på i 10 timer med kun noen 5-minutterspauser kanskje... annenhver time i gjennomsnitt...?

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Ka skjer me alt detta sider da folkens?! Eg har kje oversikten, å det like eg ikkje!! :skratte:

Der får du for at du er usosial :fy_fy:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der får du for at du er usosial :fy_fy:

:hoho:

årh.. *dumme-kjære-som-drar-meg-med-på-besøk-til-morfaren-på-gamlehjemmet* HAR IKKE TID TIL SÅNN! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
Ka skjer me alt detta sider da folkens?! Eg har kje oversikten, å det like eg ikkje!! :skratte:

Der får du for at du er usosial :fy_fy:

:hoho:

årh.. *dumme-kjære-som-drar-meg-med-på-besøk-til-morfaren-på-gamlehjemmet* HAR IKKE TID TIL SÅNN! :fnise:

Det er jo ikke noe annet enn at du er usosial som mim sier :fnise: Hva skal du på gamlehjemmet liksom?? :skratte: Men du får sette deg i godstolen og ta for deg dagbøkene våre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hva skal du på gamlehjemmet liksom?? :skratte:

Litt tidlig for deg på gamlehjem ennå *Aprin*, synes du ikke??

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tidlig for deg på gamlehjem ennå *Aprin*, synes du ikke??

:skratte:

Likte meg godt der eg ska eg sei deg! Sitta i ei dagligstua å se på TV, å få all maten servert?! Send me meg laptop`en så flytte eg på dagen!! :skratte: :skratte: Åsså DEN live-underholdningen da! Lo å lo å lo der eg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte meg godt der eg ska eg sei deg! Sitta i ei dagligstua å se på TV, å få all maten servert?! Send me meg laptop`en så flytte eg på dagen!! :skratte: :skratte: Åsså DEN live-underholdningen da! Lo å lo å lo der eg! :ler:

Men kun hvis de har tråløst internett da? Slik at du kan sitte der i daglistuen og holde deg oppdatert på kg :ler: Kanskje du kunne introdusert hele gamlehjemmet for kg, det hadde vært noe! :klø: :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...