Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

Gratulerer med ny dagbok :klemmer: ser alle listene er på plass, det passer meg fint :fnise:

*Mim på liste-tokt*

:kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kurv damedo

- Paracet / Ibux

- tamponger

- bind

- truseinnlegg

- strømpebukser

- knestrømper

- klar neglelakk

- hårspray

- hårvoks

- fliseklemmer

- hårstrikker

- gnagsårplaster

- plaster

- Frisk

- tyggegummi

Pssst, negelfil?? ;)

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!! :vinke:

Egentlig så mangler vi ikke servitører... det er bare det at de har ikke sendt melding til meg ennå som avtalt... har nemlig skaffet fra kokkeskolen :) Men om du vil komme en tur og servere så bare si fra!

:klemmer:

Fint, for tror de fra kokkeskolen er stødigere på hånda enn meg :-D Jeg har som uvane å bli litt skjelven skjønner du :rødme:

Hadde gjerne kommet om det hadde passet seg slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble plutselig veldig glad jeg allerede er gift... :sjenert:

Neida, var en fantastisk dag og absolutt verdt alt styret. Men frister jammen ikke å skulle begynt på'n igjen nei...

Så bryllupsreisen var i orden. Er det lov å spørre om hvor turen går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bok!! :hoppe:

Veeeeeldig glad for at du tok med listene dine!! :fnise:

Endret av *Aprin*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Gratulerer med ny dagbok :klemmer: ser alle listene er på plass, det passer meg fint :fnise:

*Mim på liste-tokt*

:kosteskaft:

Fikk du noe utbytte for listetokten din da? ;) Tenkte jeg måtte legge dem ut fort slik at du kunne stjele dem :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Pssst, negelfil?? ;)

Takk for tips :-D Har forandret lista allerede!! Bare si hvis du kommer på noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Fint, for tror de fra kokkeskolen er stødigere på hånda enn meg :-D Jeg har som uvane å bli litt skjelven skjønner du :rødme:

Hadde gjerne kommet om det hadde passet seg slik :)

Vil helst ikke ha servitører som skjelver :fnise: Iallfall ikke i nærheten av kjolen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ble plutselig veldig glad jeg allerede er gift... :sjenert:

Neida, var en fantastisk dag og absolutt verdt alt styret. Men frister jammen ikke å skulle begynt på'n igjen nei...

Så bryllupsreisen var i orden. Er det lov å spørre om hvor turen går?

Jeg gleder meg stort til alt er over jeg! Egentlig veldig lei... :sjenert: Men greit å ha en fiiin dag å se tilbake til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Gratulerer med ny bok!! :hoppe:

Veeeeeldig glad for at du tok med listene dine!! :fnise:

Takk! :-D Har ikke du alle listene fra før da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg stort til alt er over jeg! Egentlig veldig lei... :sjenert: Men greit å ha en fiiin dag å se tilbake til da :)

Det var jeg en stund også... Spesielt i den mellomtida... da det fortsatt var mye som måtte ordnes, men ingenting ble helt ferdig siden alt måtte bekreftes...

Heldigvis var det verdt det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Det var jeg en stund også... Spesielt i den mellomtida... da det fortsatt var mye som måtte ordnes, men ingenting ble helt ferdig siden alt måtte bekreftes...

Heldigvis var det verdt det :-D

Godt å høre at det var verdt det :-D Så lenge jeg ser fin ut i kjolen min så er jeg fornøyd jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det var verdt det :-D Så lenge jeg ser fin ut i kjolen min så er jeg fornøyd jeg :fnise:

Det gjør du garantert. Gjør deg klar til en dag full av komplimenter, og hvor du og din kjære er i sentrum for alles oppmerksomhet. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Det gjør du garantert. Gjør deg klar til en dag full av komplimenter, og hvor du og din kjære er i sentrum for alles oppmerksomhet. :-D

Jeg er klar! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim
Fikk du noe utbytte for listetokten din da? ;) Tenkte jeg måtte legge dem ut fort slik at du kunne stjele dem :lur:

Nappet til meg litt her og der, putta alt oppi gryta mi, rørte inn litt tryllepulver *hokus pokus* herlige lister :dåne: :dåne: :dåne:

:hoho:

:kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Nappet til meg litt her og der, putta alt oppi gryta mi, rørte inn litt tryllepulver *hokus pokus* herlige lister :dåne: :dåne: :dåne:

:hoho:

:kosteskaft:

Så dette :) Tror jeg må innom dagboka di også senere i dag og se på listene :lur: Må bare gjøre litt skolearbeid først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok! :skaal:

Ser jeg skal ha meg en omgang med finlesing i listene dine ja! Gosh! For en kontroll :klappe::pls:

Jo, det er nok min 3. dagbok :fnise: Kanskje denne blitt litt kortere av den enkle grunn at det ikke er så lenge igjen til bryllupet :lol:

Det har jeg ingen som helst tro på! :erter::hoho::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Gratulerer med ny dagbok! :skaal:

Ser jeg skal ha meg en omgang med finlesing i listene dine ja! Gosh! For en kontroll :klappe::pls:

Takk!! :skaal: Håper jeg har kontroll ja :lur: Må innom madam_mim sine også :-D

Det har jeg ingen som helst tro på! :erter::hoho::fnise:

Tror du ikke denne blir kortere?? :fnise: Ikke jeg heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...