Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #181 Del Skrevet 13. mai 2008 *hviske* Jeg eier side 10 og jeg.. *hvisking slutt* *svar* Du eier ingenting ennå *svar slutt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #182 Del Skrevet 13. mai 2008 *Mim tømmer vaniljesaus på Reka si* :hoho: Nasty-Mim is in da house!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #183 Del Skrevet 13. mai 2008 *Mim tømmer vaniljesaus på Reka si* :hoho: Nasty-Mim is in da house!!! Stakkar, har du tenkt å DREPE reka di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #184 Del Skrevet 13. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #185 Del Skrevet 13. mai 2008 *svar* Du eier ingenting ennå *svar slutt* *hviske* jeg skjønner ikke hva du prater om, fordi jeg hvisket så lavt isted at du ikke kan ha hørt hva jeg sa *hvisk slutt* Stakkar, har du tenkt å DREPE reka di? Det lurer jeg og på Mim!! Forklaring please? Jeg ville bare ha litt i en kopp, ikke på meg da.. blubb.. blubb... Cant.. breath.. help.. the vanilla saus is taking reka.. blubb.. help.. me.. blubb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #186 Del Skrevet 13. mai 2008 *hviske* jeg skjønner ikke hva du prater om, fordi jeg hvisket så lavt isted at du ikke kan ha hørt hva jeg sa *hvisk slutt* Det lurer jeg og på Mim!! Forklaring please? Jeg ville bare ha litt i en kopp, ikke på meg da.. blubb.. blubb... Cant.. breath.. help.. the vanilla saus is taking reka.. blubb.. help.. me.. blubb.. :skratte: maaaagen min, gi dere da - jeg døøør Trodde reker kunne svømme :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #187 Del Skrevet 13. mai 2008 :skratte: maaaagen min, gi dere da - jeg døøør Trodde reker kunne svømme :klø: Ikke i vaniljesaus, konsistensen er for tykk! Og kommer under skallet slik at jeg ikke kan puste ordentlig.. tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. mai 2008 #188 Del Skrevet 13. mai 2008 Holder dere på enda? :nei: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #189 Del Skrevet 13. mai 2008 Ikke i vaniljesaus, konsistensen er for tykk! Og kommer under skallet slik at jeg ikke kan puste ordentlig.. tror jeg. PUSTER reker? Hm... kjenner at jeg kan litt for lite om reker... *lese lese* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #190 Del Skrevet 13. mai 2008 Holder dere på enda? :nei: Det tar aldri slutt vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #191 Del Skrevet 13. mai 2008 PUSTER reker? Hm... kjenner at jeg kan litt for lite om reker... *lese lese* Gjør vi ikke det a? Kjenner jeg ble litt usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. mai 2008 #192 Del Skrevet 13. mai 2008 Gjør vi ikke det a? Kjenner jeg ble litt usikker.. Hihi.. Jeg er glad jeg har et brukernavn jeg kjenner rasen til. Alle flickor puster hvertfall. Med lungene Dessuten kan kloke flickan opplyse om at reker har gjeller, så ja de puster også. (Flalks for deg, reka) Gjeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #193 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) "Kaldtvannsreka Pandalus borealis I det nordøstlige Atlanterhavet, rundt Svalbard, i Barentshavet og langs norskekysten finnes det om lag 50 ulike arter kaldtvannsreker. Det er den røde dypvannsreka, med latinsk navn Pandalus borealis, som videreforedles av Stella Polaris AS. Reka liker seg best i kaldt vann og har derfor sitt oppvekst- og leveområde i kaldt og næringsrikt hav. Vi kaller den derfor kaldtvannsreke, eller ishavsreke, for å skille denne reka fra andre arter av reke fra varmere strøk. Livssyklusen til en reke starter med at reka parer seg om høsten. Hunnreka bærer så rognen under bakkroppen gjennom vinteren til eggene klekker og rekelarvene slippes fri i vannmassene. Rekelarvene bruker fra 1 til 4 måneder til å vokse seg til voksen hann. Etter 1 -7 år som hannkjønn skifter reka til hunnkjønn." Står ingenting om at du puster her :klø: Men vaniljesaus er nok ikke så bra for deg, og du skifter kjønn innimellom Endret 13. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #194 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen ganger blir jeg litt matt av å være her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. mai 2008 #195 Del Skrevet 13. mai 2008 ...forandring fryder..eller hva Reka???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. mai 2008 #196 Del Skrevet 13. mai 2008 "Kaldtvannsreka Pandalus borealis I det nordøstlige Atlanterhavet, rundt Svalbard, i Barentshavet og langs norskekysten finnes det om lag 50 ulike arter kaldtvannsreker. Det er den røde dypvannsreka, med latinsk navn Pandalus borealis, som videreforedles av Stella Polaris AS. Reka liker seg best i kaldt vann og har derfor sitt oppvekst- og leveområde i kaldt og næringsrikt hav. Vi kaller den derfor kaldtvannsreke, eller ishavsreke, for å skille denne reka fra andre arter av reke fra varmere strøk. Livssyklusen til en reke starter med at reka parer seg om høsten. Hunnreka bærer så rognen under bakkroppen gjennom vinteren til eggene klekker og rekelarvene slippes fri i vannmassene. Rekelarvene bruker fra 1 til 4 måneder til å vokse seg til voksen hann. Etter 1 -7 år som hannkjønn skifter reka til hunnkjønn." Står ingenting om at du puster her :klø: Men vaniljesaus er nok ikke så bra for deg, og du skifter kjønn innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #197 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Noen ganger blir jeg litt matt av å være her inne Jeg skal bli snill Slutte å kuppe dagboka di..... Endret 13. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mai 2008 #198 Del Skrevet 13. mai 2008 Når jeg tenker meg om, så er det ikke å være snill - men kjedelig!! Så........Jeg skal bli kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #199 Del Skrevet 13. mai 2008 Når jeg tenker meg om, så er det ikke å være snill - men kjedelig!! Så........Jeg skal bli kjedelig Matt = klarer ikke le mer for jeg er helt ferdig Fortsett å kose deg du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 13. mai 2008 #200 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) For et tema da jenter. SIDE 11.... :banantroll: Endret 13. mai 2008 av Alvebruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg