Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #121 Del Skrevet 12. mai 2008 Har du også lagt merke til hvor mange nye fjes det er inni dagbøkene våre etter vi laget nye?? Men de vil ikke si hei Sikkert fordi dagbøkene våre står som "siste fra forum" hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #122 Del Skrevet 12. mai 2008 Skjønner ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #123 Del Skrevet 12. mai 2008 Skjønner ikke det... Me neither Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. mai 2008 #124 Del Skrevet 12. mai 2008 Skjønner ikke det... Me neither Oh, come on da, jenter. Ikke vanskelig å skjønne det, dere er ikke tøffe nok! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. mai 2008 #125 Del Skrevet 12. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #126 Del Skrevet 12. mai 2008 Flickan er nasty!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #127 Del Skrevet 12. mai 2008 Flickan er nasty!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #128 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg satt med hjertet i halsen jeg Jeg og Jooooo, kjempemorsomt :skratte: Kom igjen da, ha litt humor Okeeei daa :ler2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #129 Del Skrevet 12. mai 2008 Oh, come on da, jenter. Ikke vanskelig å skjønne det, dere er ikke tøffe nok! :skratte: Er ikke JEG tøff nok?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #130 Del Skrevet 12. mai 2008 Kjekt med pause fra eksamenslesingen inne her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #131 Del Skrevet 12. mai 2008 Flickan er nasty!!!! Jepp she is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. mai 2008 #132 Del Skrevet 12. mai 2008 Kjekt med pause fra eksamenslesingen inne her? :jepp: :jepp: Men idag har jeg vært helt imponerende flink da! Hadde aldri trodd at jeg klarte å få så mye inn i hodet mitt.. holdt på i 10 timer med kun noen 5-minutterspauser kanskje... annenhver time i gjennomsnitt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #133 Del Skrevet 12. mai 2008 :jepp: :jepp: Men idag har jeg vært helt imponerende flink da! Hadde aldri trodd at jeg klarte å få så mye inn i hodet mitt.. holdt på i 10 timer med kun noen 5-minutterspauser kanskje... annenhver time i gjennomsnitt...? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 12. mai 2008 #134 Del Skrevet 12. mai 2008 Ka skjer me alt detta sider da folkens?! Eg har kje oversikten, å det like eg ikkje!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #135 Del Skrevet 12. mai 2008 Ka skjer me alt detta sider da folkens?! Eg har kje oversikten, å det like eg ikkje!! Der får du for at du er usosial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 12. mai 2008 #136 Del Skrevet 12. mai 2008 Der får du for at du er usosial årh.. *dumme-kjære-som-drar-meg-med-på-besøk-til-morfaren-på-gamlehjemmet* HAR IKKE TID TIL SÅNN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #137 Del Skrevet 12. mai 2008 Ka skjer me alt detta sider da folkens?! Eg har kje oversikten, å det like eg ikkje!! Der får du for at du er usosial årh.. *dumme-kjære-som-drar-meg-med-på-besøk-til-morfaren-på-gamlehjemmet* HAR IKKE TID TIL SÅNN! Det er jo ikke noe annet enn at du er usosial som mim sier Hva skal du på gamlehjemmet liksom?? Men du får sette deg i godstolen og ta for deg dagbøkene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. mai 2008 #138 Del Skrevet 12. mai 2008 Hva skal du på gamlehjemmet liksom?? Litt tidlig for deg på gamlehjem ennå *Aprin*, synes du ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 12. mai 2008 #139 Del Skrevet 12. mai 2008 Litt tidlig for deg på gamlehjem ennå *Aprin*, synes du ikke?? Likte meg godt der eg ska eg sei deg! Sitta i ei dagligstua å se på TV, å få all maten servert?! Send me meg laptop`en så flytte eg på dagen!! :skratte: Åsså DEN live-underholdningen da! Lo å lo å lo der eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #140 Del Skrevet 12. mai 2008 Likte meg godt der eg ska eg sei deg! Sitta i ei dagligstua å se på TV, å få all maten servert?! Send me meg laptop`en så flytte eg på dagen!! :skratte: Åsså DEN live-underholdningen da! Lo å lo å lo der eg! Men kun hvis de har tråløst internett da? Slik at du kan sitte der i daglistuen og holde deg oppdatert på kg Kanskje du kunne introdusert hele gamlehjemmet for kg, det hadde vært noe! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg