Gå til innhold

Trøffel, da...

Livets datter

Anbefalte innlegg

:o :o :o

Maiken være SNILLLLLLLL m dimpy-dooo ellers får ikke isogpølseogballongog17ndesmaifløyteog....og......og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knekket hvafforno??? Vær litt greie mot Trøffel da....vi vil jo helst beholde ham her på KG, han ersåsøtogsnillogmorsomsååååå..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koden som går på å få til så sinnsykt mange innlegg på så kort tid, vel.

Han siterer etellerannet og skriver Pokker! eller no'sånt noe etterpå. Og VIPS - enda ett innlegg i vektskåla.

Genialt! Absolutt brilliant. Shortcut to hell :D Skal øve, jeg også

Kvitt Trøff, nei!! Neiognei. Ikke i det hele tatt.

klmklm til Trøff. Fornærmet?

Mkn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: sns d vrklg???

:kanskje prøve ny vri???:

øeee, ye u ee e ee??

*klø meg på haka...noen må jo komme med ideskapning for å bringe vårt fedreland videre ut i utviklingens irrganger*

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor, om jeg tør spørre? Hvorfor har du sovet så dårlig chimp? Sent oppe? For tidlig i seng? Eglet du deg innpå den stakkars mannen din? Lo han av deg? Syntes han du var ekkel? Eller syntes han du var søt? Hvordan gikk det med tankeinvadering av gammel flamme på fredag? Har du spist mange gulrøtter i dag? Er sjefen grei???? Har du blå ringer under øynene? Hva med brazilian wax? Og farve på slør og sånt???

Herregud...har jo ikke snakket m chimp siden fredag!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

...selv har jeg tidligere i tråden slått et slag for at man skulle gå over til vanlig talemodus med både vokaler, konsonanter og orddeling, men det er jo ingen her som hører på meg... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som Maiken, trøff! Kjemp dine slag med styrke, mot, pannebrask og fynd og klm (!)

Du vil bli hørt. La tidens tann tære på oppvilgerske lurendreiersker, så skal du se det hjelper.

*hjalp det med pep-talk?*

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvorfor, om jeg tør spørre? Hvorfor har du sovet så dårlig chimp? Sent oppe? For tidlig i seng? Eglet du deg innpå den stakkars mannen din? Lo han av deg? Syntes han du var ekkel? Eller syntes han du var søt? Hvordan gikk det med tankeinvadering av gammel flamme på fredag? Har du spist mange gulrøtter i dag? Er sjefen grei???? Har du blå ringer under øynene? Hva med brazilian wax? Og farve på slør og sånt???  

Herregud...har jo ikke snakket m chimp siden fredag!

For tidlig opp, for sent i seng, for mye sex.... :o inspirert av gammel flamme overført på ny flamme, som ikke syns at jeg er ekkel, men litt smårar og ble veeeeeldig fornøyd m praktiseringen fredag ettermiddag....Har bare fått knekkebrød m ost. Sjefen har jeg ikke sett no til (heldigvi) Brazilian Wak er effektivt.....og slør....Mener du sløret blikk? Soveromsblikk? Farge på blikket....eller soverommet.....elller undertøyet......ERSÅslitenatte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sermandet! Synes du virker piggere nå jeg, chimp. Av og til så hjelper det å sette ord på følelsene sine skjønner du. Ville bare sjekke om det stod til liv, jeg.

Maiken *vekkevekke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Neivel!

Enda ett innlegg her også...

Maiken

..dette blir en stadig mer innholdsrik tråd... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...