chimp Skrevet 16. mai 2003 #321 Del Skrevet 16. mai 2003 :o :o :o Maiken være SNILLLLLLLL m dimpy-dooo ellers får ikke isogpølseogballongog17ndesmaifløyteog....og......og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 16. mai 2003 #322 Del Skrevet 16. mai 2003 Skjønner dere eller? Jeg har knekt trøffels kode!!!!! Ser dere hvordan??? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. mai 2003 #323 Del Skrevet 16. mai 2003 Knekket hvafforno??? Vær litt greie mot Trøffel da....vi vil jo helst beholde ham her på KG, han ersåsøtogsnillogmorsomsååååå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #324 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvilken kode??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 16. mai 2003 #325 Del Skrevet 16. mai 2003 Koden som går på å få til så sinnsykt mange innlegg på så kort tid, vel. Han siterer etellerannet og skriver Pokker! eller no'sånt noe etterpå. Og VIPS - enda ett innlegg i vektskåla. Genialt! Absolutt brilliant. Shortcut to hell :D Skal øve, jeg også Kvitt Trøff, nei!! Neiognei. Ikke i det hele tatt. klmklm til Trøff. Fornærmet? Mkn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #326 Del Skrevet 19. mai 2003 N, kk frnrmt, mn vldg avslrt :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. mai 2003 #327 Del Skrevet 19. mai 2003 N, kk frnrmt, mn vldg avslrt Hehe! Flr mg kjmpsmrt!!! *lykkelig* Mkn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #328 Del Skrevet 19. mai 2003 [Hehe! Flr mg kjmpsmrt!!! *lykkelig* Mkn Mkn, d r nknskvnt nr d brkr vklr! Skjrp dg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. mai 2003 #329 Del Skrevet 19. mai 2003 :oops: sns d vrklg??? :kanskje prøve ny vri???: øeee, ye u ee e ee?? *klø meg på haka...noen må jo komme med ideskapning for å bringe vårt fedreland videre ut i utviklingens irrganger* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. mai 2003 #330 Del Skrevet 19. mai 2003 ERsåslitenihuetmittogharsovetsådårligatdetteklarerjegikkeåskjønne.... :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. mai 2003 #331 Del Skrevet 19. mai 2003 Og hvorfor, om jeg tør spørre? Hvorfor har du sovet så dårlig chimp? Sent oppe? For tidlig i seng? Eglet du deg innpå den stakkars mannen din? Lo han av deg? Syntes han du var ekkel? Eller syntes han du var søt? Hvordan gikk det med tankeinvadering av gammel flamme på fredag? Har du spist mange gulrøtter i dag? Er sjefen grei???? Har du blå ringer under øynene? Hva med brazilian wax? Og farve på slør og sånt??? Herregud...har jo ikke snakket m chimp siden fredag! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #332 Del Skrevet 19. mai 2003 ...selv har jeg tidligere i tråden slått et slag for at man skulle gå over til vanlig talemodus med både vokaler, konsonanter og orddeling, men det er jo ingen her som hører på meg... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. mai 2003 #333 Del Skrevet 19. mai 2003 Gjør som Maiken, trøff! Kjemp dine slag med styrke, mot, pannebrask og fynd og klm (!) Du vil bli hørt. La tidens tann tære på oppvilgerske lurendreiersker, så skal du se det hjelper. *hjalp det med pep-talk?* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. mai 2003 #334 Del Skrevet 19. mai 2003 Og hvorfor, om jeg tør spørre? Hvorfor har du sovet så dårlig chimp? Sent oppe? For tidlig i seng? Eglet du deg innpå den stakkars mannen din? Lo han av deg? Syntes han du var ekkel? Eller syntes han du var søt? Hvordan gikk det med tankeinvadering av gammel flamme på fredag? Har du spist mange gulrøtter i dag? Er sjefen grei???? Har du blå ringer under øynene? Hva med brazilian wax? Og farve på slør og sånt??? Herregud...har jo ikke snakket m chimp siden fredag! For tidlig opp, for sent i seng, for mye sex.... :o inspirert av gammel flamme overført på ny flamme, som ikke syns at jeg er ekkel, men litt smårar og ble veeeeeldig fornøyd m praktiseringen fredag ettermiddag....Har bare fått knekkebrød m ost. Sjefen har jeg ikke sett no til (heldigvi) Brazilian Wak er effektivt.....og slør....Mener du sløret blikk? Soveromsblikk? Farge på blikket....eller soverommet.....elller undertøyet......ERSÅslitenatte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #335 Del Skrevet 19. mai 2003 . *hjalp det med pep-talk?* Maiken Nei *noterer enda et innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. mai 2003 #336 Del Skrevet 19. mai 2003 Sermandet! Synes du virker piggere nå jeg, chimp. Av og til så hjelper det å sette ord på følelsene sine skjønner du. Ville bare sjekke om det stod til liv, jeg. Maiken *vekkevekke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. mai 2003 #337 Del Skrevet 19. mai 2003 Jah!!! Hjalp å få d ut...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. mai 2003 #338 Del Skrevet 19. mai 2003 Nei *noterer enda et innlegg* Neivel! Enda ett innlegg her også... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #339 Del Skrevet 19. mai 2003 Neivel! Enda ett innlegg her også... Maiken ..dette blir en stadig mer innholdsrik tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. mai 2003 #340 Del Skrevet 19. mai 2003 ......alt er blitt så innholdsløst her.......lissom :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå