Gå til innhold

Trøffel, da...


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Jeg er snart like forvirra som en nysluppen fis i en kurvstol!

...det skulle vel egentlig stått

a) stadig like forvirra...

B) alltid like forvirra...

c) som vanlig like forvirra

Er det mulig å legge ut en avstemming om akkurat dét?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå???

Fælt så tamme dere har vært i dag da! Helv*tes dag på jobb. Måtte jo JOBBE hele dagen jo! Har ikke hatt ETT eneste sek på KG. Ikke ETT! Har ikke engang hatt tid å TENKT på KG....Hrrgd!

Hehe...Skal snuble meg ut dørene her, men frst tl TrFFL:

ksksksksksksksksksks :rodme:

Hehe...en til: ks

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAAAAAAIIIIIIKEEEEENNNNNN!!!! HVOR i h*****e har du vært....??? Har du glemt at d er her du jobber.....??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Føles som skulk, nesten! Skulker KG! Dette bærer jo helt galt avstad.

Jobber som besatt, for å oppnå agurk-bonus. Ser dårlig ut. Hittil har jeg bare fått beskj om kostnadskutt. Ingen agurk i sikte på aldri så lenge, nei.

Er du KLAR over hvor fortreffelige frynsegoder du egentlig har forhandlet deg frem til chimp??

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Befruktningsavdelingen er vel den som har forhandlet frem de største!!! godene ja.....Ok! Får vel si meg fornøyd m d....men du vet; d er den gamle leksa; Mye vil ha mer og fanden vil ha fler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken vil ha mer, og Maiken vil ha fler (inkl penger, sex, vin og sang og endel andre ting som jeg ikke tror jeg vil nevne riktig ennå. Det er jo tross alt bare fredag)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex and red wine and Bryan Ferry er ok det også. Sier nå jeg bare. Sex, sex and sex er også ganske ok, igrunnen. Også PC'n da. Og Yoghurt *slikkermegrundtmunnen* Agurk også. Hehe. Agurk m dip er godt. Men da må den skjæres på langs altså :o Ganske demotiverende, kanskje, for de som måtte se på denne skjæreprosessen av den mannlige halvdal.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvgal.....tenker jeg du mener....

Jeg er invitert ut på lunsj....har sommerfugler i magen.....enten du tror d eller ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Sex and drugs and rock-and-roll' date=' sier jeg bare..... :wink:[/quote']

...eller kjeks og brus og bedehus, som det heter i mer moralske strøk av landet...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Er det alt vi får vite??? Med hvem da? Hvorfor? Hvorhen? Hvaskalduspise? Hvemskalbetale? Hvorfor har du sommergugler i maven? Pga sult??? Er det agurksjefen du skal spise med? Og isåfall...hvorfor? Får å få bedre bonusordning? Ogisåfall...hvorfor er du ikke fornøyd???

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boller, melk og Vidar Lønn-Arnesen replay ligger også høyt på ønskelisten hos enkelte, vil jeg tro.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeruglene er vekk!!! Er tilbake på plass.....Jo, du, Maiken, ikke kjempedramatisk dette dah, men møtte en gammel flamme her forleden som jeg ikke har sett på noen ÅR!!! faktisk. Hehe!!! Vi fant jo tonen igjen ganske så raskt, og avtalte lunsjtreff.....Kan jo ikke gjøre no m han jeg da, som har d jeg skal hjemme (for ikke å snakke om på kontoret....)

Men ting og tang bynte lissom å RØRE!!! på seg, hvis du skjønner hva jeg mener....Spennende!!!! Ja, absolutt......spennende!!! Dum-di-dum-di-dum....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Men ting og tang bynte lissom å RØRE!!! på seg' date=' hvis du skjønner hva jeg mener.......[/quote']

Sånn går det når du glemmer bh... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og NÅ slår d meg!!! Dette er en Trøffel-tråd....Her er d jaggu mye rart, for å si d mildt..... :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...