Gå til innhold

Trøffel, da...


Livets datter

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I og med at vi tidligere har slått fast at jeg er 64 år, jomfru og blekfet har dustedatteren bare trukket frem et av utallige eksempler på at jeg skryter på meg enten gode egenskaper eller gode erfaringer.

What else is new?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

glad i deg!

Måtte finne frem denne for ikke å begynne å stor-h..h..hulke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ser på trøffel*...LJUGER du? På KG? Er det sånn det foregår? Hehe...skal begynne jeg også. Slenge ut innlegg på seksualitet.

*kjære mennesker...er det bare meg som har opplevd å ha hatt sex med 9 høye og en lav mann...samtidig? Ble fylt opp overalt; selv i ørene. I nesen også, for den ene var litt sånn...liten kan man si. Er 69 år, og lurer på om dette er veldig vanlig. Skal lage en avstemning om det. I tillegg så får jeg orgasmer ved å bli bitt i nesen. Kjempedeilig. Prøv! Prøv!!! Anbefales på det sterkeste."

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
*kjære mennesker...er det bare meg som har opplevd å ha hatt sex med 9 høye og en lav mann...samtidig? Ble fylt opp overalt; selv i ørene. I nesen også, for den ene var litt sånn...liten kan man si. Er 69 år, og lurer på om dette er veldig vanlig. Skal lage en avstemning om det. I tillegg så får jeg orgasmer ved å bli bitt i nesen. Kjempedeilig. Prøv! Prøv!!! Anbefales på det sterkeste."

Maiken

*sletter den tråden jeg selv var i ferd med å starte*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*...er det bare meg som har opplevd å ha hatt sex med 9 høye og en lav mann...samtidig? Ble fylt opp overalt; selv i ørene. I nesen også, for den ene var litt sånn...liten kan man si. Er 69 år, og lurer på om dette er veldig vanlig.

ÆÆÆÆÆÆÆHHHHHH!!! Og du påstår at JEG er kåt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det??? Hvorfor ikke synliggjøre at dette er helt normalt, lissom???

La oss hoppe ut av disse skapene, ikke sant? Et langt, svevende, lykkelig, spenstig (nåja...ikkesålett for oss over 60 da) svalehopp! Landende med begge bena midt i toleransens mekka: Seksualitet på KG :P

Hørtes ikke det bare kjempegøy ut? Få høre hva strengen din skulle starte med da, trøff....fortell oss du vennen!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tenke* Faen....håper dere ikke tror jeg er 69 på ordentlig. Var det noen som trodde det kanskje???

Er IKKE 69 år. Helt sant. Ikke i det hele tatt. Hvordan er det mulig å SPØKE om alderen? ÆÆÆH....er i ferd med å bli sprø, sikkert.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chimp...driver denne gamle flammen (hvor gammel var han???) og surrer inne i ditt blonde hode ennå? Får du gjort'no bra i dag da? Produktivt, kreativt, konsulenterende???

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh neida!!! Tenker du er en av de få som IKKE syns 69 er oppskrytt...mener å huske noen friske utsagn om d....For å fortsette d dere bynte på om tidligere sex-snakk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Du må være minst 70, chimp. Som husker ting fra langt tilbake. Det er korttidshukommelsen som svikter først, vet du. Lille vennen chimpydimp!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I og med at vi tidligere har slått fast at jeg er 64 år, jomfru og blekfet har dustedatteren bare trukket frem et av utallige eksempler på at jeg skryter på meg enten gode egenskaper eller gode erfaringer.

What else is new?

jaha...

Maik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøffelhelten skrev:

glad i deg!

Måtte finne frem denne for ikke å begynne å stor-h..h..hulke!

Pokker!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...