Gå til innhold

Trøffel, da...


Livets datter

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ikke skyld på meg - for det første var det ikke jeg som startet og for det andre har jeg gjort flere forsøk på seriøsitet underveis og for det tredje er jeg konstant i mindretall og for det fjerde finner jeg faktisk ikke på flere gode argumenter enn for det femte...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommeruglene satt IKKE i puppene mine dah....De fløy rundt i mageregionen og ......ja ja....d kan være d samme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRØFFEL...Du ERSÅ frekk!!!

Les:

for det andre har jeg gjort flere forsøk på seriøsitet underveis

Hehe. Eplekjekk på en fredag, din eplekødd :o (du kalte meg eplekødd engang, så det så!!!)

chimp...nøyaktig HVA var det som rørte seg da??

Fortell du, lille venn. Bare fortell oss du ja. Lille chimpydimpy :kgsmil:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*går betuttet hjem og prøver å brodere ferdig flagget til i morgen*

Eplekødd er et (eller heter det en) kompliment!

:ler:

Jeg ER seriøs av og til, så!

Senest 14. mars hadde jeg et knakende godt og gjennomtenkt innlegg på en aktuell tråd, faktisk!

Poenget - eller problemet - er bare det at for oss som er opptatt av rankinglister og å komme seg raskt opp og frem er det mye lettere å skrive mange små og teite innlegg enn noen få lange og gjennomtenkte. Skjønn det da, din sexfikserte fristerinnelurendreierskeeplekødd!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dum di dum di dum, chimp???

Egentlig...så har du ganske dårlig sangstemme, synes jeg. Hva m å plystre en liten låt istedetfor? Plystring er ok, det også. Sånn spiss m munnen-plystring. det er den eneste varianten jeg får til ihvertfall.

qlt. Lurer litt på denne gamle flammen, jeg. Var han gammel da? Hvor gammel må en flamme være for å være en gammel flamme egentlig? Hva om man er...si....21 år, f.eks. Og var sammen med ei berte i fjor. Er han da en "gammel" flamme? Ville blitt fornærmet jeg.

Vil heller bli titulert som en "ung utseende x-kjæreste"

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krible, krible hvisket d i en liten.....dum-di-dum-di-dum!!!

:oops: Åhhhhh!!!! Nei og nix! Fysjom.....IKKE tenke sånn om andre menn da, Dimpy-doo!!! D eeeeeer jo litt forbudt.....vettu.....

Herlig, herlig men farlig, farlig

Ganske vanlig, men uuuuuuuuuuuforsvarlig

Har jeg tørna el har jeg ikke tørna.....

Hva er dine odds, Maiken?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Hvorfor er eplekødd et kompl og hestekødd det motsatte???

Hva er bedre med å være kødd på en eple enn å være kødden på en hest??? Kan du si meg det?

Din tilenhvertid-erigerte-køddavenpære-full-avfaen-bortforklarendesjokoladebefengtesopp!!!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:Din tilenhvertid-erigerte-køddavenpære-full-avfaen-bortforklarendesjokoladebefengtesopp!!!

Maiken

*rødmer forelsket av alle komplimentene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hæstkuk skulle jo være en grei sak!!! En æplekuk derimot...vet ikke helt jeg.....men så er jeg heller ikke helt meg selv da.....tvertimot en helt annen.....dum-di-dum-di-dum....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett du er kåt, jeg chimp. Og at du skrøt fælt igår når du hevdet at du var så godogmett at det liksom ikkevarmåtepå!!!

I tillegg så var kanskje denne gamle flammen din litt heit??? Eller?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så var kanskje denne gamle flammen din litt heit??? Eller?

Hehe!!" Joda, kan ikke nekte for d......dum-di-dum-di-dum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du også sånn, trøff? Liker du å bli herpet litt med??? Blir du bare flau...eller kjennes det bare godt ut, på en måte? ortell Maiken du. Si det, og jeg skal fortelle deg hvem du er

Husker dere det programmet? Han som fortalte hvem folk var ved å snike i kjøleskapene deres?

Man skal jammenmeg lære mye før øynene spretter ut, sann!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff...chimp. Slutt å synge sånn. Prøver å lytte innpå radio'n her. Syntes jeg hørte Gibb-gutta vri seg av vellyst i en eller annen schlager fra dengangen de brukte konfirmasjonsdressen til trøffel.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
....og NÅ slår d meg!!! Dette er en Trøffel-tråd....Her er d jaggu mye rart' date=' for å si d mildt..... :ler::ler::ler:[/quote']

Jeg bare viser til ansvarsfraskrivelsen på forrige side, Chimp... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Si det, og jeg skal fortelle deg hvem du er

Gi meg din adresse, og jeg skal si deg hvor du bor... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bare viser til ansvarsfraskrivelsen på forrige side, Chimp...

Hæh!!!??? Viser til hvafforslagsfølelse.....Er visst ikke helt med....

Dum-di-dum! Dum-di-dum!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og NÅ slår d meg!!! Dette er en Trøffel-tråd....Her er d jaggu mye rart' date=' for å si d mildt..... :ler::ler::ler:[/quote']

Jepp. Og her kommer det mer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at det der er en felle, siden det var trøff som skrev det. Et eller annet skjult mellom linjene, vil jeg tro. Tror nå jeg da.

Maiken (tror så uskyldige ting om trøff, jeg. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...