OppNed Skrevet 14. mai 2003 #241 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva om jeg kryper på alle fire da? Og tar på meg solbriller f.eks??? Og later som jeg gaper istedetfor å gjespe *Herregud...skulle tatt seg ut* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #242 Del Skrevet 14. mai 2003 Du får nok ta deg en tur innom Erotikk-departementet snarest.....så skal du nok få se på andre boller.... :o :rett-inn-i-skitten-fantasi-modus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #243 Del Skrevet 14. mai 2003 er-du-her-ennå-din-skitne-fantasi-frekke-blå-og-strunk-og-rake-frekkas-som-t.o.m-begynner-å-bruke-bindestreker...hermer gjør du!!! Hermegutt. M ql knfrmsjnsdrss Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #244 Del Skrevet 14. mai 2003 er-du-her-ennå-din-skitne-fantasi-frekke-blå-og-strunk-og-rake-frekkas-som-t.o.m-begynner-å-bruke-bindestreker...hermer gjør du!!! Hermegutt. M ql knfrmsjnsdrss Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #245 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg forlater selskapet kl. 1630 PRESIS!!! sier jeg dere....Jeg orker ikke mer.....Ler og ler, mer og mer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #246 Del Skrevet 14. mai 2003 Trøste og bære Trøffel da......Maiken! Var d nødvendig å være SÅ røff mot en som er mindre og svakere enn deg..... :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #247 Del Skrevet 14. mai 2003 *trstr trfflhltn ltt* ksksksksksks. Unnskyld! Kjempeunnskyld! klm! Maiken (hvorfor så presist, chimp??? Er det noe som haster sånn da?? Slutt på agurker og gulrøtter kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #248 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja, nå er d slutt på moroa for idag.....Nå må jeg slite og svette en time til endes....før d blir no mer på meg, både av vått og tørt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 15. mai 2003 #249 Del Skrevet 15. mai 2003 Det ble en megastart på dagen altså. Nå har jeg ledd meg gjennom innleggene deres. Skikkelig også. Måtte lukke kontordøren her et øyeblikk. Så bra! Livets datter skrev: (dette irriterer meg grenseløst forresten) (hvordan i huleste heiteste gjør dere det?) Nei, men det er formildende at hun savner elsklingen sin, og at hun alltid er meget føyelig og full av respekt for andres tråder! Dessuten var hun første"mann" til å skrive i dagboken min. Og hvilken mann han (jeg) er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #250 Del Skrevet 15. mai 2003 Livets datter skrev: (dette irriterer meg grenseløst forresten) (hvordan i huleste heiteste gjør dere det?) * Klikk på "Siter" oppe i høyre hjørne * Fjern evt. den teksten du ikke vil ha i sitatet Men formelen for mitt sitat av deg over her er rett og slett * [quote= * "Sofia" (etter =) * ]Tekst som siteres * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 15. mai 2003 #251 Del Skrevet 15. mai 2003 * Klikk på "Siter" oppe i høyre hjørne * Fjern evt. den teksten du ikke vil ha i sitatet Men formelen for mitt sitat av deg over her er rett og slett * [quote= * "Sofia" (etter =) * ]Tekst som siteres */quote] Skjønner, Sofia? Jepp. Thanx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #252 Del Skrevet 15. mai 2003 *trstr trfflhltn ltt* ksksksksksks. Unnskyld! Kjempeunnskyld! klm! Tkk skl d h! Trfflhltn trngt ltt trst! ksksksksksksksksksksksksks :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. mai 2003 #253 Del Skrevet 15. mai 2003 Hv r dtt fr n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 15. mai 2003 #254 Del Skrevet 15. mai 2003 d r krptsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. mai 2003 #255 Del Skrevet 15. mai 2003 k. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #256 Del Skrevet 15. mai 2003 (lr ht g lng) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 15. mai 2003 #257 Del Skrevet 15. mai 2003 dtt hr v snkkt m fr, trffl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #258 Del Skrevet 15. mai 2003 (lr ht g lng) (le) Så har vi avklart det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #259 Del Skrevet 15. mai 2003 dtt hr v snkkt m fr' date=' trffl![/quote'] J, dtt hr v snkkt m fr, g jg str p mtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #260 Del Skrevet 15. mai 2003 Æsj, dette var slitsomt (sltsmt?) :over i vanlig talemodus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå