OppNed Skrevet 14. mai 2003 #221 Del Skrevet 14. mai 2003 Blir sharp av kjærlighet jeg :-) Årvåken! Hva er fus, chimp! Maik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #222 Del Skrevet 14. mai 2003 Fus, and, tredd.....osv Fjortis-terminoligi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #223 Del Skrevet 14. mai 2003 FØRST, dumma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #224 Del Skrevet 14. mai 2003 Du er et allright dyr, allikevel du LB! Du kan jo late som om du er blond, vel :-) Bare se litt...blond ut *lissom* Maik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #225 Del Skrevet 14. mai 2003 Riktig, d, jenta mi!!! Ikke være redd for å spørre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #226 Del Skrevet 14. mai 2003 Fus = Først???????????????????????????????? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #227 Del Skrevet 14. mai 2003 Dummeste jeg har hørt! Hva har fUs m først å gjøre???? Hva med fØs istdtfr??? Hva har en U der inne å gjøre??? fUs...skmpf! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #228 Del Skrevet 14. mai 2003 Dette er et kompromiss mellom 'først' og d nynorske 'fyst'.....trur eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #229 Del Skrevet 14. mai 2003 Dette er et kompromiss mellom 'først' og d nynorske 'fyst'.....trur eg.... Høres logisk ut - plutelig er det ingen som fremstår verken som blonde eller ordinære kontorister... :o Dét betyr nok at vi er klare for å ta kvelden - etter en produktiv dag på jobb skal det bli godt å... - nåja, nok om dét... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #230 Del Skrevet 14. mai 2003 Trur du? Mogleg det. Mogleg jau! Jau jau! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 14. mai 2003 #231 Del Skrevet 14. mai 2003 Produktiv dag på jobb??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #232 Del Skrevet 14. mai 2003 Må øve foran speil nå. Forsøke å se fryktelig sliten etter knallhard dag på jobb! Legge ansikt i ordentlig trøtte folder...Så jeg kan slenge meg på sofa'n og pønske ut etellerannet å skrive om her litt senere in kveld, kanskje??? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #233 Del Skrevet 14. mai 2003 Ta kvelden!!! D kan du si d.....mens andre pliktskyldigst må rett på trening.....D koster svette å jobbe i erotikkens tjeneste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #234 Del Skrevet 14. mai 2003 Javisst har det vært produktivt! Som enkelte av oss mannssjåvinstsjefer sier: Takk for at du skrev. Skrev mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #235 Del Skrevet 14. mai 2003 Herregud, da.....Trøffel! Skal du også byne å bli vulgær her nå....Du syns ikke d holder m oss jentene da....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #236 Del Skrevet 14. mai 2003 *vips sånn* Da ser vi ca slik ut (m blondt hår altså) Hehe...skal prøve å lure alle jeg ser nå! vaffal sjefen når jeg sliten drar meg forbi. Skal kanskje krype bortover korridoren. På alle fire...Nei...han tror bare jeg legger an på ham. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 14. mai 2003 #237 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvis dere ikke logger ut snart nå, blir dere nødt til å føre overtid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #238 Del Skrevet 14. mai 2003 Herregud' date=' da.....Trøffel! Skal du også byne å bli vulgær her nå....Du syns ikke d holder m oss jentene da....???[/quote'] Jeg får det liksom ikke heelt til... - drømmen om å være vulgær med en smule stil er kanskje like selvmotsigende som Fremskrittspartiet :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #239 Del Skrevet 14. mai 2003 Hehe...kjekt med litt penger i kassa vel, LB! Du har jo ærlig fortjent den overtiden der, ikke sant? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #240 Del Skrevet 14. mai 2003 Maiken, tror du har misforstått helt og totalt forførelsens kunst hvis du tror noen lar seg affisere av deg sleeeeepende bortover korridoren, trøtt i trynet....Du får nok ta deg en tur innom Erotikk-departementet snarest.....så skal du nok få se på andre boller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå