Gå til innhold

Trøffel, da...

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er et allright dyr, allikevel du LB!

Du kan jo late som om du er blond, vel :-) Bare se litt...blond ut *lissom*

Maik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dummeste jeg har hørt! Hva har fUs m først å gjøre???? Hva med fØs istdtfr???

Hva har en U der inne å gjøre???

fUs...skmpf!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dette er et kompromiss mellom 'først' og d nynorske 'fyst'.....trur eg.... :roll:

Høres logisk ut - plutelig er det ingen som fremstår verken som blonde eller ordinære kontorister... :o

Dét betyr nok at vi er klare for å ta kvelden - etter en produktiv dag på jobb skal det bli godt å... - nåja, nok om dét... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må øve foran speil nå. Forsøke å se fryktelig sliten etter knallhard dag på jobb! Legge ansikt i ordentlig trøtte folder...Så jeg kan slenge meg på sofa'n og pønske ut etellerannet å skrive om her litt senere in kveld, kanskje???

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kvelden!!! D kan du si d.....mens andre pliktskyldigst må rett på trening.....D koster svette å jobbe i erotikkens tjeneste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Javisst har det vært produktivt!

Som enkelte av oss mannssjåvinstsjefer sier: Takk for at du skrev. Skrev mer.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, da.....Trøffel! Skal du også byne å bli vulgær her nå....Du syns ikke d holder m oss jentene da....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vips sånn* Da ser vi ca slik ut (m blondt hår altså)

:Gjesp:

Hehe...skal prøve å lure alle jeg ser nå! vaffal sjefen når jeg sliten drar meg forbi. Skal kanskje krype bortover korridoren. På alle fire...Nei...han tror bare jeg legger an på ham.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Herregud' date=' da.....Trøffel! Skal du også byne å bli vulgær her nå....Du syns ikke d holder m oss jentene da....???[/quote']

Jeg får det liksom ikke heelt til... - drømmen om å være vulgær med en smule stil er kanskje like selvmotsigende som Fremskrittspartiet :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...kjekt med litt penger i kassa vel, LB! Du har jo ærlig fortjent den overtiden der, ikke sant?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken, tror du har misforstått helt og totalt forførelsens kunst hvis du tror noen lar seg affisere av deg sleeeeepende bortover korridoren, trøtt i trynet....Du får nok ta deg en tur innom Erotikk-departementet snarest.....så skal du nok få se på andre boller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...